liefkleintje; wel weer n mooie stijging.. een innestelling zou ook in t plaatje passen idd.. laten we hopen dat ie morgen nog steeds wat hoger is ! het blijft afwachten.. pabbels; je pendels haha als jij geen meisje krijgt dan weet ik t ook niet meer
Hoi hoi, Door dit topic ben ik ook een maansteen gaan dragen! Ik had deze een aantal jaar geleden al gekocht, gewoon omdat ik deze hanger erg mooi vond. Sinds een maand of 3 proberen wij zwanger te worden. Mijn cyclus is alleen al een maand of 4 totaal de weg kwijt, normaal gesproken krijg ik bij de eisprong gevoelige borsten, en dit heb ik al 4 maanden niet meer gehad. En tadaa, na 3 weken de maansteen dragen heb ik nu alweer een aantal dagen gevoelige borsten! Zou het dan toch werken!? Hoe dan ook is mijn cyclus aan het veranderen en misschien wel mede door de maansteen, Star880
hallo dames: ik ben net ongi geworden, zaterdag al.. haha maar er zitten allemaal kleine scheurtjes in mn maansteen die niet voelbaar zijn.. soort van schitteringen. moet ik nu een nieuwe halen, ben bang dat deze dan averechts gaat werken?
kleine scheurtjes zijn normaal. het is een gevoelige steen en dit kunnen bijvoorbeeld groeilijntjes zijn. Deze heb ik ook. Zeker als het niet voelbaar is, dan zullen het waarschijnlijk van die scheurtjes zijn. Kan dus geen kwaad
oke.. nee omdat mijn lf kort was afgelopen ronde.. (9 dagen) en ik werd ook eerder ongi dan normaal.. dacht ik dat het aan de maansteen zou liggen en ik twijfel zooo om hem te houden of niet..
star880; het zou kunnen.. de meeste merken wel een verschil tussen het wel of niet dragen van de maansteen
evaa; mijn maansteen heeft ook van die scheurtjes binnenin.. had de vorige ook en die heeft prima gewerkt zag achteraf pas dat er een oppervlakkige scheur ingekomen was
Als jij je niet goed meer voelt bij je steen, laat je hem toch lekker liggen. Het is niet zo dat je zonder steen niet zwanger kan worden natuurlijk. Als ik jou was, zou ik de steen en de tarwekiemolie even lekker links laten liggen en kijken wat je cyclus doet. Zwanger worden is natuurlijk de doelstelling, maar mocht je weer een korte lf hebben. Zou ik contact opnemen met mijn HA. Je bent dan nog wel geen jaar bezig. Maar als jij kunt aantonen dat je lf erg kort is, lijkt het mij sterk dat je HA er niks mee doet.
zo ziet het eruit in negatief. Kan je nog een foto maken vanuit een andere hoek, zeg maar. Lijkt schaduw op te vallen.
aah dankje dat je die wilde maken! mijn vermoeden is bij deze bevestigt haha, ik dacht al dat het schaduw zou zijn. het is een predictor testje, hoorde ook dat die niet zo goed was. volgende keer weer gewoon een kv testje, maar die waren nu op!
Tja ik lees steeds meer dat ze overal zo´n beetje uitverkocht zijn. Ik was zelf ook voor niks naar een kv in een andere stad gereden. Heb ondertussen wel begrepen dat die van trekpleister hetzelfde moeten zijn. Predictor nooit meer mee testen hoor. Zijn echt ondingen!:x
okee! waarom werken die dan niet zo goed? kunnen die het HCG niet goed testen ofzo? balen dat we hier geen trekpleister in de buurt hebben.