Nee.. heb besloten dat ik mijn test als negatief zie. was liever hier geweest met een knaltest haha! Ik zag nog een paar berichtjes. Hier is vanalles gebeurd, we zijn druk bezig met het een en het ander (was probleem met ex, worden eindelijk opgelost inmiddels.) zijn veel positieve veranderingen aan de gang, komt allemaal leuk uit, want daardoor denk ik ook veeel minder aan het zwanger raken, ik pieker er nu ook niet om dat de test negatief is. wat niet is dat kan nog komen! (jeeeej ik begin mijn nuchterheid weer terug te krijgen valt me nu op! ) Mijn beloofde bericht komt er nog aan, wanneer weet ik dus even niet, als ik het doe wil ik het ook goed doen! Vind het heerlijk dat jullie nog ijverig met het lijstje bezig zijn! en dat er maar veel roze op mag komen te staan! Dikke knuffel! LiitleOne
Ben blij te horen dat er positieve dingen gebeuren in je leven, en dat je zelf vind dat je er nuchter onder blijft Geeft toch maar aan hoe sterk je kan zijn, ookal zit het tegen. En wij kletsen hier wel door hoor Hoop ook dat we snel allemaal op roze gaan, ik hou mn maansteen in ieder geval goed vast
@ fluff wat heb jij veel pendels voor januari zeg! hoewel ik er zelf ook 6 heb, alle 6 geven ze een meisje aan! het zou in iedergeval een mooi begin van het nieuwe jaar zijn!!
Hallo dames... heb heel wat gemist de laatste tijd... beetje bijgelezen... helaas hier is mijn menstruatie doorgekomen. 6 dagen te vroeg, nog nooit meegemaakt!! mag ik weer op de lijst... ronde 39, 3e ronde met maansteen! alvast bedankt. Groetjes Brigitte
potverdorie! jij dus ook te vroeg oni geworden met maansteen? ik ook!! en iemand anders ook hoorde ik al...
littleone kan je de test op de foto zetten met licht er recht op? er hangt nu een schaduw overheen van de test zelf... de schaduw loopt ook door op t witte van de testomhulsel.. hoop dat je snel een dikke posi hebt!! hier in de omgeving kan k overal de kv 2v5 testjes halen hoor.. schappen liggen vol. alleen de kv ovutesten zijn op
LiittleOne oktober 2011, ronde 16 - ronde 1. Rosa5 oktober 2011, ronde 1. Fluff88 Ronde 22 "zonder" - Ronde 1 "met" Shushi82, ronde 14... Ronde 1 'met'
Bouwjaar1979 houdt de lijst hier bij. Als je er graag bij op wil, moet je haar even een berichtje sturen. Hoeveel rondes zonder maansteen en hoeveel rondes met maansteen. En hoeveelste kindje.
@ Bri balen zeg en omdat het te vroeg is dan ben je al helemaal niet op berekend :x Weet je toevallig ook of je LF korter was nu? Zal ik je ronde met dan maar 1-tje omhoog doen @ Shushi82 ik zal je op de officiele lijst zetten (in 14e ronde, of 14 rondes zonder?) Ik probeer ook bij te houden wanneer ik de laatste wijziging heb doorgekregen van iemand, als het lang geleden is zal ik mensen even om een update vragen en bij geen reactie wordt men gewoon uit de lijst gekicked Update lijst volgt vanavond
Mijne klopt nog gewoon ik heb volgende week mijn nod dus dan hoor je mijn verandering en natuurlijk hoop ik op roze haha
Shushi: in iedergeval welkom hier Mijnes is nog up te date heb net vorige week mijn nod gehad Ik zou eigenlijk liever zien dat die bovenste lijst giga gaat slinken en de roze lijst eronder mega lang wordt
Die van mij klopt ook nog. Nog steeds geen ongi hier, maar ik voel wel vanalles in mijn buik. Zit te twijfelen tussen morgen testen en wachten tot vrijdag. Ben bang om weer een negatieve test te krijgen.
Goedemorgen dames! Hoe is het? Hier alles oke! Mn kleine puppekindje P) deed het goed gister bij de puppycursus! Nog een paar lesjes en dan krijgt ze haar diploma
Zeker weten! Dat zou idd een mooi begin van het nieuwe jaar zijn! Vorig jaar was mn goede voornemen een kindje krijgen. Helaas mocht dat niet lang zo zijn, maar dit jaar wordt het weer mn goede voornemen. En dan al mn pendels voor januari erbij.. Moet goedkomen. Zit erover te denken om ook een pendel aan te schaffen. Er zijn er alleen zoveel.. Is dat net als met de maansteen, kijken welke steen het best bij je past?