Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Trouwens, even een vraag he; Dragen jullie de steen op je huid? Ik heb er wel een ketting bij, maar draag ook al een andere ketting. Nu heb ik hem dus aan een speldje aan mijn bh gedaan. Maakt dat nou uit? Anders doe ik mijn andere ketting meteen af..

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik droeg en draag hem los in men bh ;)

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik weet niet meer wie het geschreven had, maar in het andere maansteen topic had ik gelezen dat iemand hem aan haar piercing had vastgemaakt.
    Dat heb ik nu dus ook gedaan.:cool:
    Maar ik heb hem alleen gereinigd en nog niet opgeladen, twijfel om dat alsnog te gaan doen.
    Ik kon gisteren de maan niet vinden en ik ben een beeetje ongeduldig aangelegd.;)

4. peekaboo

rosa5 haha herkenbaar maar zou hem toch opladen hoor !

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik dacht dat opladen alleen bij volle maan was??
    Oeps, vannacht maar doen dan..

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik ga straks weer kijken of ik de maan kan vinden..:p
    En 10 november is het volle maan toch?

7. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    @ fluff 88 - ik heb hem om mijn middel hangen precies op de plaats waar mijn baarmoeder zit, heb hem net pas omgehangen..
    ik tintelde helemaal en werd warm.
    nu voel ik allemaal kleine kriebels op de plek waar mijn steentje hangt.
    heel erg maf!:$

en inderdaad, hij hangt tegen mijn huid aan

8. peekaboo

opladen inderdaad bij volle maan en denk dat ie 10 november weer is ja

9. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    yep, klopt!

10. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

dan zal ik hem ook wel tegen mijn huid aanhangen. De 1e die ik had, daar werd ik niet goed van. Duizelig, misselijk.. wazig zien.. pff, onding. Heb een nieuwe gekregen en deze voelt helemaal goed aan :)

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh handige link, snap gelijk waarom ik gisteren de maan niet kon vinden..

12. peekaboo

ja je moet je der echt goed bij voelen he !! ik heb het ook niet met verschillende edelstenen combineren heeeeel slechte ervaring mee als ik bijvoorbeeld pendel heb een met donkere amethist dan doe ik men maansteen effe weg hoor

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier nog 1 :D

:¨·.·¨:
    `·.
    De maansteendames!

LiittleOne - ronde 16, ronde 1.
    Rosa5 - ronde 1.
    Fluff88 - ronde 22, ronde 1
    Rann - ronde 18, ronde 1
    Roos36 - ronde 10, ronde 2.
    Mieks - ronde 1, ronde 1
    mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1

Ben heel benieuwd of het gaat helpen!

14. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    ik voel me er goed bij hoor!!
    althans, heb het steentje net 5 minuten omhangen, maar ik voel me eigenlijk wel goed haha.

hm ik was een beetje bang dat dit topic niet goed ging lopen en weinig reacties zouden komen , maar vind het wel leuk, zag dat dit topic ongeveer 74 keer bekenen is en er 73 reacties zijn..
    persoonljk forum record verbroken;)

15. peekaboo

even een oproepje aan alle dames om het overzichtelijk te houden
    LIITLEONE BEHEERD DE LIJST AANPASSINGEN ZAL ZIJ DOEN ZO OOK NIEUWE MENSEN TOEVEOEGEN
    dat is makkelijker anders krijgen we weer bercihtjes zoals paar bladzijdes geleden mwahaha iedereen hetzelfde doen enzo hihi maar heu ik bedoel dit bercihtje heeeeel erg goed he meiden

16. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

ik ben helemaal niet zo bijgelovig ingesteld, dacht niet dat ik me beroerd kon voelen van een steen. Eerst dacht ik dat mijn lenzen niet goed waren, ik zou vast grieperig zijn.. maar als ik nu nog die steen omdoe, krijg ik spontaan hoofdpijn.. :( heel vreemd. Hij was ook al erg beschadigd hoor, scheuren, stuk eraf, donker van kleur.. Misschien had ik er al geen goed gevoel bij en reageert je psyche dan zo vreemd er op, dat kan ook.

Maar voel je dat ook ook zo sterk als je pendelt? Krijg je dan een andere uitslag ofzo?

17. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Goed dat het door 1 iemand gedaan wordt, wel zo overzichtelijk ;)

18. peekaboo

ik heb in het verleden een slechte ervaring gehad met het combineren van edelstenen en klinkt heel vreemd maar doe het daarmee niet meer en merk als ik pendel met men maansteen nog bij me dat men pendel niet zo heftig reageerd ... is men maansteen weg reageerd men pendel echt zoals het moet

19. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Fluff88,

Ik heb gelezen dat het 't beste zo dicht mogelijk bij je onderbuik moet zitten.. Omdat het daar allemaal gebeurd zeg maar. Maar weet niet of dat zo is. Er zijn zat meiden die hem gewoon als armbandje of ketting dragen. Ik heb zelf een hangertje met een veiligheidsspeld in mijn slipje en een splitarmbandje om.

Deel Deze Pagina