ja bij ons is het van zodra je weet dat je zwanger bent eerst naar de ha bloed laten prikken en dan afspraak bij de gyn hier echos op 6weken 10weken 14weken 18weken 22weken 26weken 30weken 33weken 35weken 37weken 38weken 39weken en eventueel 40 weken
Voor de meiden die ongi zijn.. een dikke knuff, ik hoop dat deze nieuwe ronde jullie geluksronde zal zijn
Jeetje een heel fotoboek vol dus denk dat ik maar ga verhuizen hihi wat super geregeld bij jullie zeg!!
Jeeetje wat fijn! Hier alleen rond de 10 weken, 20 weken en tegen het einde.. Denk dat ik ook maar moet verhuizen
Ja idd dat zal best hier denk je steeds zou het nog goed zijn en moet je heel lang wachten dat is bij jou gellukig niet zo egt super fijn lijkt me dat!
ja is ook heel fijn !! en ik mag ook dag en nacht naar de gyn bellen als ik me zorgen maak of er iets is en dat stelt me ook gerust !
MamavanAmarylli, mooie echo.. het lijkt er idd op dat het 1 beebje is, meestal zien ze het wel en als de kleine in de wand verstopt zit, zie je dit ook wel.. dan is de rand ongelijk
haha ja ik ben der vrij zeker van dat het er maar 1is hoor haha maar men beste vriendin is er echt van overtuigd dat het er twee zijn en moet eerlijk toegeven mijn pendel dus ook !!!! en de hare ook !!!
Ik ben ook benieuwd! 2 hadden ze toch wel moeten dan? 1 is al een wonder, maar als je er ineens 2 krijgt is het wel erg speciaal!
het zou de eerste keer niet zijn dat ze der eentje missen hoor haha mAAR ik ga dervanuit dat er maar 1is hoor
Heb je het trouwens al aan familie verteld dat je zwanger bent? Ben altijd zo nieuwsgierig naar de verhalen als je t niet wil zeggen snap ik dat ook wel hoor
ja ... mama zei dat ik zot was en op men hoofd gevallen was en blijven botsen grrr.. papa is blij en fier zus1 weet het niet , best ook zus2 weet het wel en doe alsof ik nu doodga overdereven vriendelijk pfff zit wel ergens een addertje schoonmama , tja is wel blij maar niet uitbundig