Ow, niet echt de reactie waar ik op gehoopt had voor je Aan de andere kant, het kindje heeft maar van 2 mensen liefde nodig, papa en mama... Praten ze er wel over als je ze ziet/spreekt? Of negeren ze het een beetje? ( jouw moeder en schoonmoeder dan? En je vader is natuurlijk de trotse opa, dat is wel leuk!
ja papa is enorm fier ook op men meisje hoor zij is zijne god zoals wij zeggen !! mama negeert het een beetje maaar ja zie haar niet vaak schoonmama negeert het ook maar zoals wij hier zeggen kan me gene zak schelen ze haha
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met Amberliek - ronde 14, ronde 3 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3 bri4 - 2,5 jaar,ronde 3 Brotherbear - ronde 6, ronde 2 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Delta - ronde 6, ronde 2 Dotty - ronde 3, ronde 1 Evira ronde 3, ronde 2 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Gizmobo - ronde 1, ronde 1 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 1 Iloiza 10 dagen, ronde 1.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 5 Isis857 - ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mama van c en m - ronde 1, ronde 1 mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 Marja Poortman - ronde 4, ronde 2 Mieks ronde 0, ronde 2 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 1 MissJG - ronde 1, ronde 1 Molly27 - ronde 4.5, ronde 1.5 Moonymuppet - ronde 1, ronde 1 pabbels - ronde 13, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Starr ronde 17, ronde 2 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Suzie Q ronde 7, ronde 1 Wish82 - ronde 4, ronde 2 xxflowerxx - ronde 11, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 Zussi - ronde 0, ronde 1 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 1 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Update. Helaas LeenElise 1 ronde verder. Veel suces komende ronde
Hoi meiden, wat een gezellig geklets hier ik heb elke keer zoveel terug te lezen. Grappig om in de lijst te zien dat diegene die nu zwanger zijn gelijk met ronde 1 vd maansteen dat waren! Hopelijk kunnen we allemaal snel op roze! @ mamavanAmarylli, wat vervelend dat je familie zo reageert! Waarom eigenlijk als ik vragen mag? Maar wat er al gezegd werd; belangrijkst is dat papa en mama zelf gelukkig zijn met hun aankomend kindje
Beter nog, neem een skype/webcam/video mee, kunnen we met zn allen alles live volgen! Zie ons al helemaal gillen hier als we dan horen of het 1 er of 2 zijn en wat het geslacht is... Nee, nu draaf ik door
Niets van aantrekken.. misschien is het jaloersie Je hebt je eigen familie, je lieve man en mooie kindje en je kleine beebje willen graag bij je zijn Mooi, dat je vader wel blij voor jullie is
ja ik trek het me niet echt aan hoor maar het is wel niet fijn maar ach zij hebben twee keer werk om normaal te doen en dan blij te zijn ik ben al blij dus mij niet gelaten