haha ja maar als de bevalling gaat zijn zoals bij men mied pff dan zullen jullie laaaaang moeten wachten en zie der dan ook ni uit haha was net iemand die weken niet had geslapen
Hi hi, Als we dat dan bij iedereen zo doen krijgen we vanzelf een dikke buik. Is het niet van een zwnagerschap dan wel van al die beschuit met muisjes elke keer. En als je dan bij de verloskundige komt die je vanalles wilt gaan uitleggen dan doodleuk zeggen: O, ik weet alles al, ik heb het al tientallen keer van dichtbij meegemaakt. haha
mamavanA: ik heb tegen een vriendinnetje hier op het forum gezegd dat jij ook pendelde.. en ze wilde heel graag door jou gependeld worden.. hihi... ze ging jou een berichtje sturen, maar weet niet of dat mag natuurlijk.....
tot hiertoe neen nog geen 1 misschien nu enkel een voor mezelf omdat ie blijft zeggen dat het een tweeling is maaaar langs de andere kant is dit ook niet gelogen aangezien het sterrebeeld een tweeling gaat zijn
ik ook haha ... ik hoop dat men pendel me niet in de steek laat wat jullie betreft hoor zou het niet echt leuk vinden ! maar ja we zien wel he ik kan niet meer doen dan wat ik doe !
Hallo meiden, Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen.. Ik ben een (forum)vriendin van Delta .. Mag ik met jullie mee babbelen? @ mamavanAmmarillis: Alvast heel erg bedankt dat je mij vanavond wilt gaan pendelen! xxxx
mag ik jullie mening trouwens is heel dom misschien hoor maar ja.... ik maak de geboortekaartjes weer zelf , voor een meid heb ik al de afbeelding maar nu voor een jongen ben ik aan het twijfelen tussen baby tazmanian devil of baby daffy duck zoiets teken heb dan eerst zelf en scan hem dan in enzo ongeveer iets in deze stijl dus
jaa vind hem ook het leukste maaar ik maak het echt zelf he dus die rand zal iets anders zijn rond het hele kaartjes dan dat beestje in de rechter onderhoek en dan wat zeepbubbels ofzo iets