dit is het idee maar dan de kader met wat fantasietjes en dan de tesmaian devil ofzo maar in deze stijl en met bubbeltjes ofzo en zelf getekend natuurlijk
haha ja ik ben altijd zo geweest hoor ! men meid haar kaartjes ookz elf gedaan suikerboontjes ook enzo dus vind het leuk heb ik een bezigheid
dank jullie wel ga men bezigheid hebben met het tekenen haha kijk der naar uit !!! vind dat zoo fantastisch om doen
@ mamavanA: Wat ben je creatief, erg super dat je dat zelf kunt! Vind zowieso die mini diertjes zo lief haha .. Ben erg benieuwd naar het resultaat! Bedankt voor je pendel meid!!! Ik hoop zo dat hij uit mag komen! Dan zouden we net 1 jaar bezig zijn om zwanger te raken in februari! xx
Bedankt voor je pendel meid!!! Ik hoop zo dat hij uit mag komen! Dan zouden we net 1 jaar bezig zijn om zwanger te raken in februari! xx
ik hoop het ook !!! tot hiertoe nog geen enkele pendel fout gehad ! maar het is nieuw om op naam en geboortedatum te pendelen voor me die van onze schat LIITLEONE had ik goed november positest !! dus hoop dat al men pendels voor jullie schatjes en lieverdjes mag uitkomen !!!! ik gun het jullie van harte
Dankjewel lieverd voor je pendel! precies wat mijn gevoel al zei hihi! zou je trouwens nog willen pendelen op geslacht van de tweede? Dikke x en ik gun het iedereen dat haar pendels zullen uitkomen lieverds!