YES YES YES dat dacht ik al! aaaah lieverdje als je pendel gaat uitkomen dan zal ik zo gelukkig zijn! (en zoals je weet, ik heb al het vertrouwen in je pendels!)
Haai meiden, mag ik me aansluiten bij jullie groep? Dit is de eerste ronde en ook de eerste ronde met de maansteen ik draag hem nu een week of 2 en zit nu op dag 28 van me cyclus. Had vandaag ook een testje gedaan kon het niet laten maar die was negatief! Op naar ronde 2 met de maansteen! Ik zit al een tijdje mee te lezen feli alle meiden die zwanger zijn!!! Super! Dikke knuff M.
Ik ben benieuwd naar het resultaat, het idee is superrrrrrrrrr en heel apart Bedankt voor je pendel apart, dat die bij iedereen hetzelfde blijft zeggen!!
wie is trouwens de volgende die volgens de pendel van mamavanA zwanger zal zijn??? ben benieuwd namelijk!!!! mamavanA had mij gependeld voor maart 2012 jongen
mama van heeft voor mij october bevruchting en november positieve test gependeld (2011) een dochtertje en in 2012 zwanger van onze tweede, een zoontje. maand heeft ze er niet bij gezegd.
*breekt even snel in* Denk dat ik de volgende ben als de pendel van mama van A klopt!!! Hij zegt december! Ik hoop zoooo dat hij klopt!! Moet ook zeggen dat ik er niet vanuit ga hoor! Had er voor november zelfs 10! Maar helaas gewoon ongesteld geworden!