what??? ooohhhhhh pfffff weet niet wat ik moet zeggen.. hele dikke knuffel...! gaat nu goed komen lieverd.. je hebt nu een lieve vriend toch?
ik heb weken niets kunnen doen ben dus toen met school gestopt ik ging overdag naar school en 5 dagen van de 7 snachts gaan werken in de horeca in het donker weliswaar maar na dat heb ik alles moeten stoppen kon men bed niet uit
ja ik ben bijna 2jaar getrouwd nu he men men man hij is heel lief en zachtaardig roept zelf nooit ofzo en hij helpt me en bij hem voel ik me veilig delta jij snapt wat ik bedoel met echt veilig
jeetje nee dat begrijp ik.. je was bijna 12 weken zwanger? toen dat gebeurde..? je loopt ook bij een psycholoog neem ik aan?
Jeetje meid wat een verhaal zeg bah!! Wat afschuwelijk egt waar jeetje heb even geen woorden meer lieverd!!
ja was bijna 12 weken net 11weken en 6dagen nee hoor geen psygoloog ofzo heb vroeger altijd alles alleen moeten verwerken (wat niet gelukt is weet je al) en ik klap volledig dicht bij mensen
ja dit is zelf nog niet het begin van wat ik allemaal al heb doorstaan hoor maar ja helaas gebeuren er heel veel slechte zaken en ik wens niemand iets toe van wat ik gezien heb en meegemaakt heb daarom dat ik ook iedereen wil helpen ik kan er niet tegen om pijn te zien te voelen te merken
ja..... je ziet het niet zitten om er met iemand over te praten? je hebt echt heel veel mee gemaakt..
Jeetje meidvwel knap dat je e zo over durft te praten nu.. Maar wat een hartverscheuren verhaal dit. Ik wens je alle liefde en geluk!!
ik weet het meid.. echt knap dat je hierover durft te praten met ons.. en ik weet dat dit nog maar een klein deel is van wat je mee hebt gemaakt..! het is gewoon te veel.. dat je nog positief in het leven kan staan...
ja ik durf dit nu zeggen tegen jullie geen idee waarom .... en ja ik sta nog positief in het leven ze hebben me gebroken op men knieeen gekregen en getekend voor de rest van men leven !!!! maar ik sta er nog en ik geniet van de kleine dingen ja ze hebben me pijn gedaan ja ik heb het er nog moeilijk mee nee ze krijgen me niet meer klein !!! ik ben wie ik ben door wat ze me aangedaan hebben ik ben der sterker uitgekomen ! ik heb der lessen van geleerd ik weet wat mijn kinderen noooooooit zullen meemaken noooit van mijn leven niet ik maak de mensen die er nog maar aan denken kapot ! ik sta nu scherper ik heb dingen heeeel snel door ! en ze gaan me niet om de tuin leiden over mijn lijk ! ik ben hard geworden in het leven maar ook juist zachter heel moeilijk uit te legggen maar ik heb heel veel levenservaring en levenslessen meegekregen de manier waarop kan der niet door maar ja het is gebeurd en kan de klok niet meer terug draaien
Mama van A een dikke digi-knuffel! Ik ga naar mijn bedje toe morgen vroeg dag en een lange dag want ik heb een late dienst.. tot morgen dames!!
Knap dat je dit hier zo kan vertellen meis, ik snap je zo goed. Ook ik heb een zwaar leven gehad, niet alleen in mijn volwassen relatie's, bij mij begon het misbruik en de mishandeling op mijn 7de. Maar zoals jij zegt, ik ben er ook sterker uitgekomen. Ik ga er hier niet inhoudelijk op in, maar wil je laten weten dat ik respect heb voor je kracht en wijsheid die je hier laat zien. Dikke knuffel voor jou
ja dat is zo meis.. maar je zal er altijd mee blijven zitten. je bent gelukkig positief en hebt nu een lieve man, mooie dochter en zwanger van een 2e.. dat houd je op de been he.. maar echt, wat je hebt mee gemaakt is gewoon zo.. killing..
nou dan kunnen we elkaar een handje geven ik was net 4 toen de eerste zaken gebeurd zijn ! ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt ! en je mag me steeds een berichtje sturen !
jeetje marja, bij jou ook.. komt echt vaker voor dan je denk zie je zo maar.. dikke knuffel ook voor jou!