Vervelend zeg, dat jullie mannen er niet zo in geloven of naar je luisteren als je het over je maansteentje zou hebben.. manlief heeft tegen mij gezegd dat hij snapt dat ik me aan elk stro-halmpje vast wil houden, hij heeft ook gezegd dat ik het steentje het beste 24/7 kan omhouden, behalve met het opladen dan.. gelukkig is hij ook een beetje 'mee denkent'... hoewel hij ook heeft gezegd dat hij vind dat ik het bij mijn tarwekiemolie capsules en maansteentje moet houden...
hoi meid wow wat ben jij al lang bezig ik hoop dat het snel mag lukken nu hoor ! blijf je gelove in de werking van de maansteen ?? of niet je draagt hem al lang he
Ik had verwacht dat mijn vent het ook maar onzin vond en er heel cynisch over zou doen. Hij moest wel een beetje lachen waar het voor was (hij is totaal niet "gelovig" in zulk soort dingen), maar zei wel dat als ik me er goed bij voelde, het gewoon moest dragen Vond ik wel heel lief
@Fluff88, Ik las je berichtje ook even terug over dat slecht voelen bij je eerste steen. Ik had dat ook bij mijn steen en nog dat ik er duizelig en sloom van word. Maar ik dacht dat dat het ontspannende effect was haha. Dat ik erg uit balans was ofzo. Ik heb hem nu ruim een maand maar misschien moet ik sg is mailen. Dus het is niet normaal?.. Kan het geen kwaad dan, dat ie zo'n effect heeft zeg maar. Ik heb trouwens een roze splitarmbandje en een witte hanger. De roze werkt het sterkst en vind hem wel mooi die ander zat al een barst in en was dof en oogje zit scheef toen ik hem kreeg. Maar dacht dat het niet uit zou maken voor de werking. Ik had er wel gelijk iets tegen.. Ga denk ik maar een nieuwe bestellen.
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Bouwjaar1979- ronde 5, ronde 2 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1 Wish82 - ronde 4- ronde 1 Flippo123 - ronde 29 - ronde 12 Even Wish weer toevoegen @Flippo123 12 mnd al?? Hmm andere steen halen? Of 'gewoon' pech ?
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Bouwjaar1979- ronde 5, ronde 2 Wish82 - ronde 4, ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Bouwjaar1979- ronde 5, ronde 2 Wish82 - ronde 4, ronde 1 Evaa - ronde 6 ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1 mijzelf er ook bij gezet! 1e ronde maansteen
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Bouwjaar1979- ronde 5, ronde 2 Wish82 - ronde 4, ronde 1 Evaa - ronde 6 ronde 1 xxflowerxx ronde 11 ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1 Ik heb mezelf ook maar toegevoegd ben benieuwd hoe snel het rijtje roze wordt!
Lees net pas dat ik niet zelf had moeten toevoegen sorry sorry sorry zal de volgende keer beter lezen!
ten eerste, welkom bij de club! en het geeft niet, ben al blij dat je het zelf ook gelezen hebt haha en de enige ben je zeker niet!
Mijn man vindt het wel goed dat ik zo'n maansteen heb gekocht hoor, maar zelf is hij niet zo bijgelovig. Maar wat is er nu het ergste wat kan gebeuren, dat ik er niet zwanger van word? Dat word ik al een tijdje niet, ook zonder een steen Hij vindt het niet erg en het is een leuke steen om te zien hoor. @ Roos Ik heb em ook bij SG vandaan. Of het kwaad kan weet ik niet eigenlijk qua uitslag dan he. Maar ik heb geen zin om er als een duf konijn bij te lopen. Moest mn man gewoon vasthouden tijdens te boodschappen doen, dacht dat ik van mn stokkie zou gaan Ze deden er bij SG niet moeilijk over hoor.. Had een paar dagen later al een nieuwe. Maar nogmaals, als jij je er niet goed bij voelt, heeft dat misschien wel een uitwerking op je steen, ondanks dat hij voor de 100% zou moeten werken. Het gaat om je gevoel denk ik..
hier nog een vraag aan jullie... het steentje mogen alleen jullie aanraken, maar ik wilde hem eigenlijk 24-7 omhouden, maar als ik dan vrij met mijn vriend dan zal hij hem vast onbewust ook aanraken? en als ik lig te slapen en hij me vasthoud ? hoe doen jullie dit?
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Bouwjaar1979- ronde 5, ronde 2 Wish82 - ronde 4, ronde 1 Evaa - ronde 6 ronde 1 xxflowerxx ronde 11 ronde 1 Gizmobo - ronde 1 - ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt dat je vriend er misschien aan zit omdat jullie samen voor een kindje gaan.. maar dat is maar iets wat ik denk dan hoor Ik draag hem ook 24/7. Als je het echt een vervelend idee vind zou je hem snachts ook op je nachtkastje kunnen leggen ofzo?
ik ben daar heeeel streng in MIJN STEEN RAAKT NIEMAND AAN de steen is van jou en niet van iemand anders dus ook vriend of man hoeft er niet aan te zitten ! is mijn gedacht