hahaha.. nee..ik ben 4 december al wel een aantal dagen overtijd waarschijnlijk.. Is dan cd 36, normaal is m'n cyclus ong. 31 dagen
op verzoek van pabbels denk ik of wie wou de echo zien ?? een mooie ukkie gezien aan het zwaaien stampen bewegen tip top in orde !!!
dank je wel !! ja genieten doe ik nu hoor ! en kijk al uit naar 19 december de volgende echo van ons ukkie
Ik heb het al geschreven in het NOD topic, maar schrijf het hier ook nog even. Vanochtend begon ik met roze verlies, heb nog wel licht positief getest. Maar heb ondertussen helderrood bloedverlies. Ik heb dit nooit gehad bij mijn vorige zwangerschappen dus vrees het ergste.
O Rosa, wat erg! Heb je al een dokter gebeld, verloskundige of wat dan ook? O meid, weet niet wat ik moet zeggen! Hoop dat het toch nog goedkomt
haal me echo foto even weg ! vind het zooo sneu ! voor rosa en voel me der slecht bij ik ga even opscheppen met men geweldige echo en zij heeft bloedverlies enzo brrr dikke knuffel meid !!! mijn kaarsje brand hoor !!
Bedankt voor jullie berichtjes. Het bloedverlies is ondertussen donkerrood geworden dus ik denk echt dat einde verhaal is. Daarbij heb ik ook nog een soort griep ofzo dus voel echt heel beroerd. MamavanA ik vind het heel lief van je maar je hoeft je echo echt niet te halen hoor. Ik vond het juist mooi om te zien. Blijdschap en verdriet liggen nou eenmaal dichtbij elkaar.
ja meid ik weet het maar vind het zelf redelijk lastig ! ik vind het zo sneu voor jou !! ik gun jou van harte een mooie zwangerschap en dan dat bloedverlies pffff vind het erg weet zelf wa het is helaas en ik had wel moeite om een mooie echo te zien niet omdat ik het de mensen niet gun maar omdat ik het gewoon heeel pijnlijk vond dat mijn *tje er niet meer was ik hoop voor jou dat het alsnog goed afloopt