Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Op zich is het best confronterend maar tegelijkertijd geeft het ook hoop.
    Tja is heel erg naar voor mij maar desondanks denk ik, fijn dat het met anderen wel goed gaat.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja dat gevoel snap ik wel hoor ;)

3. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hier oo keen maansteen drager draag hem nu voor de 2de maand en er komen steeds meer scheurtjes in.
    vraagje welke plaats kun je hem het best dragen? ik heb hem nu im mijn linker bh zitten bij mijn hart. maar weet niet of dat de beste plek is iemand ervaring met een goede plek om te dragen of maakt het niets uit?

gr

4. peekaboo

ik draag hem ook in men bh links ;)

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik draag em nu aan een speldje in mijn onderbroek. Daar moet het gebeuren uiteindelijk.

Ik had em eerst in mijn bh ( een andere maansteen) maar ik was em 1 keer vergeten en toen viel hij uit mij bh bij het uitkleden :$ Dikke scheur er in, stukjes afgebroken.

Ik had er nog 2, dus die ene draag ik nu in mn onderbroek een een speld.

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

@Rosa Ik begrijp je gevoel maar al te goed.

Voor de 1 is het zien van een echo confronterend, maar voor de ander geeft het weer hoop.

Ben je nu alleen thuis?

7. peekaboo

fortuna maar je mag je maansteen toch helemaal niet vergeten foei !! haha ja jammer he dat ie dan door zo een stom voorval breekt !

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik ben nu wel even alleen thuis met mijn jongste.
    Ik heb een vriendin gebeld die mijn andere kinderen uit school gaat halen en dan hier bij mij blijft, tot mijn vriend thuis komt.
    Ik wou ze eerst zelf ophalen maar ik voel mij zo beroerd dat ik niet eens durf auto te rijden.
    Beetje dom ook wel van mij maar ik ben nog helemaal in shock.

9. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

haha, ja stom he!

Mijn man belde naar de winkel waar ik em had gehaald. Hij zei alleen; "Ze heeft em laten vallen."
    Die vrouw zei meteen "Laat me raden, in de douche, dat horen we wel vaker. " :D:p

Ben dus niet zo'n muts als ik dacht.. Of wel, maar dan lopen er dus nog meer mutsen rond :D

10. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Precies, goed dat je gebeld hebt.
    Bovendien kan je wel een arm om je heen gebruiken denk ik. Je hoofd staat er vast ook niet naar om andere dingen te doen he..

Knuff

11. peekaboo

rosa5 verstandig dat je ze niet zelf gaat ophalen ! hoop dat je een beetje op je positieve komt !

fortuna ja er zijn wel meerdere mutsen hoor :D je ben niet alleen ik kan der soms ook wat van hoor haha daarstraks bij de gyn nog maar ;)

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nee ik kan mij nu even nergens toe zetten.
    De kinderen komen natuurlijk zo stuiterend uit school, vanwege de sinterklaas periode. En ik kan alleen al huilen dat ik er nu 100% voor ze kan zijn. Dit moet een leuke periode voor ze zijn. Niet met een huilende en beroerde moeder op de bank natuurlijk. Ik kan er helaas niks aan doen, maar voel mij dan even falen als moeder.
    Ik begin mij dan ook gelijk af te vragen of ik mijn zwanger worden wens niet beter uit mijn hoofd kan zetten. En gewoon een goede moeder zijn voor de kinderen die ik al heb.

13. peekaboo

dat gevoel snap ik meid ! maar iedereen heeft wel eens van die gedachte en je kindjes gaan je heus geen slechte mama vinden omdat je nog een kinderwens hebt en het nu even niet zo goed ziet zitten geef jezelf even tijd en je komt er vast wel bovenop je kan nu niet 100 procent juist denken dat is normaal

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bedankt lieverd. Ik weet ook wel dat mijn gedachten niet helemaal kloppen nu maar het lucht wel op om ze uit te spreken.

15. peekaboo

DAT IS ZO MEID !!! en wij (ik ) luisteren met plezier !!!!!

16. Delta

Delta Niet meer actief

nou ik snap het zeker rosa! dat je nu even voelt alsof het faalt... ohh wat erg zeg meissie.. ik hoop alsnog dat het helemaal niks is.. :(
    wist je mannetje al dat je zwanger was? (srry als je dat verteld hebt)

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @rosa5: ach meid wat erg voor je. Nu geen overhaaste beslissingen nemen over eventueel stoppen met zwanger proberen te worden. Nu alleen even verdrietig zijn en dan later maar weer eens nadenken. Sterkte!

@mamavanA: mooie echo! Voordat ik een zwangerschapswens had, zag ik er nooit iets in, maar tegenwoordig wel en vind ik het echt iets moois.

18. peekaboo

dank je is inderdaad heeel mooi en duidelijk te zien wat wat is zoals de beentjes neusje mond en oogholte ruggegraatje en de handjes waren ook heel duidelijk te zien

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het stomme is, we hebben gisteren zo´n goed gesprek gehad.
    Eerst waren we vol ongeloof dat het in de 1e ronde al raak was.
    Gisteren begonnen we net aan het idee te wennen en zaten al een beetje te dromen. Maar ik zei nog aan het eind van het gesprek, nou ja laten het eerst maar even afwachten allemaal.. Alsof ik het ergens toch al vermoedde. Mijn klachten waren ook vrij mild in vergelijking met de andere zwangerschappen maar ik begon al wel iedere dag ietsje misselijker te worden.
    Ik ben nu ook behoorlijk misselijk maar weet ook niet zo goed wat nou hoort bij mijn griep of bij mijn beginnende miskraam.

Hè bah.. nu ik het woord heb opgeschreven word het wel heel echt.:(
    Aan de ene kant heb ik nog stille hoop maar aan de andere kant denk ik,
    als het zo moet zijn laat het dan maar snel doorzetten.

20. peekaboo

balen meid ! na da goede gesprek en al wat weg gedroom ! en het hoeft niet perse een mk te zijn he wacht rustig af probeer jezejf niet te druk te maken en zie dan verder zoek steun bij je mannetje en doe waar je je goed bij voelt !

Deel Deze Pagina