Ach zo schattig, dan lijkt het net alsof ze naar je zwaaien hè. Tenminste, bij mijn vorige zwangerschap had ook een keer een echo en toen was het net alsof hij naar mij zwaaide.
ja zwaaien deed hij/zij wel was heel lief om zien en je zag ook de beentjes met voetjes en teentjes was lief en dat op en neer gespring enzo kan niet wachten tot 19 december
Ja super hè, heerlijk om zo´n klein wurmpje live te aanschouwen. Ik vind het echt fijn voor je dat zoveel echo´s krijgt in vergelijking met NL. Steeds weer een heerlijke datum om naar toe te leven.
ja ben nu beetje opgelucht en zekerder ben nu al 10 weken en 3dagen kans dat het nu nog mis loopt is volgens de gyn evengroot als dat hij plots 20 kilo zou afvallen ga wel pas blij zijn na de volgende echo is op 14 weken maar ik durf op de roze wolk !
@mamavanA, wat een mooie echo's! Leuk lijkt me dat om te zien in je buik. @Rosa5, meid wat vervelend om te lezen Ik duim voor je dat het blijft zitten! Heb je al contact gehad met een verloskundige of huisarts of dergelijk? Wat zeggen die? Ik brand ook een kaarsje voor je! @ andere meiden, tis maar kort berichtje maar ben doodop dus ik probeer later wel verder terug te lezen
Ah nee he.. Wat vreselijk! Had nog hoop dat het misschien niet door zou zetten. Je hoort wel een vaker dat vrouwen bloed verliezen en tot hun zwangerschap voldragen. Bij mij kwam er toen ook bloed en de verloskundige zei dat dat wel vaker voorkwam. Pas als het zeer ging doen met krampen zou het mis kunnen gaan. Idd vreselijk nieuws