Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooie foto´s mamavanA super :D:D

Rosa, gosh wat verschrikkelijk meis, veel sterkte :x

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hoe is het hier met de maanstenen eigenlijk?

Iemand nog een verandering opgemerkt?

3. Delta

Delta Niet meer actief

fortuna: bij mij niet echt nee.. haha er zijn wel schitteringen ingekomen vorige week enzo.. maar daarna niks meer.. bij jou?

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zie geen veranderingen in mijn maansteen.

Heeft ie niks te doen ofzo?! Of slaapt ie nog ;)

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat bedoel je met schitteringen?

Mij viel wel op dat er een paar plekjes op zaten, die ik eerst niet heb gezien, of heb gemist dat kan ook. Plekjes die lijken op kleine sterretjes, idd ook op schitteringen. Vandaar mijn vraag. Op een foto die ik eerder maakte zie ik ze niet, maar die foto is ook niet erg duidelijk helaas.

Hier was mijn steen al licht verkleurd. Dus wat ik er nu van moet denken..;)

6. Delta

Delta Niet meer actief

ja een soort van kleine streepjes in de steen.. je ziet ze schitteren als je de steen een beetje 'draait' zeg maar.. snap je? ik kan ze ook niet op de foto krijgen hoor! en volgens mij is die van mij ook wat verkleurd.. echt geen idee wat ik ermee moet. ik reinig hem gewoon en draag hem... kijken wat ie nog gaat doen! hopen heb ik een wat langere lf dit keer..

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je meis

En ik hoop dat de mist lekker wegblijft zodat ik mn maanteentje een beetje op kan laden voor 10 dec. (dan is het volle maan toch?)
    Misschien helpt het:)

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

rosa5 !!! meid wat erg !!! hooop dat het toch nog goed is ik duim !!!!!!!!!

9. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey allemaal,

Ik hoop dat ik er ook bij mag, ik ben nieuw hier maar ik lees eigenlijk vanaf januari af en toe wat mee op het forum, en zag een tijdje geleden (ik geloof begin oktober) het forum van de maansteen.
    Ik heb jaren de prikpil gehad en het kon een hele tijd duren voor ik weer een cyclus zou krijgen, maar toen ik dat van de maansteen las kreeg ik weer wat meer hoop (ik dacht al eerder zoiets gehoort te hebben) en heb het dus meteen aan m'n verloofde laten lezen en hij zei meteen dat we naar de stad gingen om het te halen voor me.
    Nou zo gezegt zo gedaan, heb er een uitgezocht waar ik me tot aangetrokken voelde en meteen omgedaan, 3 dagen later kreeg ik m'n eerste periode weer.
    Toen nam ik aan dat ik een periode van ongeveer 28 dagen zou hebben, en ik werd maar niet dus we hebben een test gedaan nooit verwacht dat hij nou al positief zou kunnen zijn, maar dat was tie dus wel.

Dus ik weet dat de steen me echt geholpen heeft.

Alleen vorige week maandag ontzettend veel krampen en heel erg veel bloed, huisarts zei dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam was maar dat ik deze week nog een test zou moeten doen.

Heb vanaf een paar pagina's terug meegelezen (want er is wel heel veel weggekletst), maar

rosa heel veel sterkte
    en mamavanA het ziet er geweldig uit, veel geluk

En over de veranderingen in maanstenen, ik heb nog niet werkelijk wat verschil gemerkt, hij is nog steeds hetzelfde als toen we hem haalde.

10. Delta

Delta Niet meer actief

nou indd! ik hoop dat ongi ook wel lekker weg blijft! maar ik ge nergens van uit hihi

ja 10 dec volle maan!!

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dat is natuurlijk het aller aller allerbelangrijkste!:D

12. Delta

Delta Niet meer actief

haha idd ! :):):):)

13. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Delta; Volgens mij zitten we dicht op elkaar met onze cyclus toch?

Zit nu op dag 13. Zat jij niet net voor of net na mij?

Heb nog steeds geen positieve ovutest. Gister niet getest en vanmorgen rond half 12 was hij donkerder dan eerst. Hoop dat het snel gaat gebeuren. Vanavond ga ik toch maar weer gezellig maken :D

14. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou fortuna gelukkig zie je al een streepje das goed nieuws toch! Haha omdat je je er zo druk om maakte toch van de week? Klusze vanavond ;)
    Dikke kus

15. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Precies! ;) Vond het zelf ook nogal weird dat ik vrolijk werd van een negatieve ovulatietest :D:p

Maar er zit vooruitgang in!;)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zit ook op dag 13, maar ik verwacht de eisprong pas op dag 17.
    Maar ik doe wel aan preventief klussen :)

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ Fortuna: Ik zit op dag 11 nu... maar vorige keer ei op dag 15/16 gehad.. ik ben ook wel lekker aan het klussen.. zo om de dag :D

18. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb dus geen idee wat mn ei betreft.

Voel me vandaag anders en volgens die mooie kalander zou ik mn vruchtbare dagen moeten hebben. Volgens mijn test dus nog niet;)

Voelen jullie dat ook? Dat je (bijna) ovuleert? Of had ik toch een boterham moeten eten een uur geleden?:p

19. Delta

Delta Niet meer actief

hahaha morgen nog even testen?!

ik ben benieuwd.. gewoon toch altijd maar optijd klussen :D

enne heb je geen boterham gegeten dan? moet je wel doen he ! :cool:

20. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Maar mijn aandacht ging uit naar een stukje chocoladeletter.. :cool: :)

Deel Deze Pagina