Het kleine stukje wat nog over was van de hele chocolade letter van gisteravond Ik kreeg overigens maar de helft hoor gister. Mijn man heeft mee gesnoept.
Eh, ja waarschijnlijk wel We hebben dezelfde voorletters, man en ik, dus als zijn letter er nog ligt, zou ik kunnen zeggen dat ik vergeten was dat de mijne eerder die week al op is gesnoept en dat ik echt dacht dat deze letter van mij was Nu ik erover nadenk, toch maar weer letters kopen
Haai meiden, Ff een vraagje aan de moeders hierzo. Ik heb een dochtertje van 11 maanden maar ze heeft donderdag haar prikjes gehad. Nou had ze vrijdag een beetje verhoging 38,3. Zaterdag was het eigenlijk wel over en zondag had ze weer een beetje verhoging, maar 's middags voelt haar hoofdje gewoon goed aan. Nou was ze net heel moe en had ze ff geslapen en toen ik haar uit bed hielt voelde ze weer warm aan, ging ik haar temperatuur meten was die 38,8 daar schrok ik wel van het is nu al vanaf donderdag. Moet ik wel zeggen dat er volgens mij ook een tand aan het doorkomen is, maar moet ik nou de dokter bellen of ff aankijken? Dikke kus
klinkt idd als een tandje zou wel ff goed blijven tempen.. kindjes mogen tot 41 krijgen, als het hoger is dan 41 of al 3 dagen hoger dan 39 moet je wel aan de bel trekken (mn eerste kindje heeft heel vaak in t zh gelegen dus k ken de regeltjes uit mn hoofd) moederinstinct gaat trouwens voor alles.. als jij t echt niet vertrouwd moet je bellen want dan is er echt wat
Dat is het juist, ze is gewoon vrolijk eet en drinkt gewoon alleen ze is hangerig dus ja ik vind het wel moeilijk.....tnx voor je reactie! Dikke kus
Meiden ik heb dit bericht net in het nod topic geplaatst waar ik ook in mee schrijf. Was ik net bijgelezen, valt mijn telefoon uit. Dus maar even achter de pc gekropen nu. Vandaag weer een heel gedoe in het ziekenhuis maar nu even thuis. Morgen wederom weer naar ziekenhuis. In het kort, ze zien een ontsteking in mijn bloed maar weten niet waarvan. Maar past wel bij mijn koorts die steeds weer stijgt tot 39,5-39,9. Slik wel paracetamol maar koorts is hardnekkig. (maar ach het heeft natuurlijk een functie.) En dan nu het belangrijke maar oh zo slechte nieuws.. het gaat mis. HCG was vrijdag 18 en vandaag maar 19. Had veel hoger moeten zijn. Morgen gaat het hele circus weer verder maar ben blij dat ik nu even thuis ben. De test van C1000 die ik gisteren liet zien, had officieel niet positief mogen testen, maar deed het dus wel. (hint, hint, voor de vroegtesters onder ons) Ik word nu al weer draaierig dus even mijn telefoon opladen, kan ik op bank weer meelezen.
rosa5 neee meid !!!! wat erg !!! hoop dat ze wel vinden vanwaar de ontseking komt ! veeeeel sterkte meid !!!!!!!!!!!!!!! dikke kus en knuffel