Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    even het lijstje updaten

:¨·.·¨:
    `·.
    De maansteendames!

LiittleOne - ronde 16, ronde 1.
    Rosa5 - ronde 1.
    Fluff88 - ronde 22, ronde 1
    Rann - ronde 18, ronde 1
    Roos36 - ronde 10, ronde 2.
    Mieks - ronde 1, ronde 1
    Flippo123 - ronde 29, ronde 12
    Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 2
    Wish82 - ronde 4, ronde 1
    Evaa - ronde 6, ronde 1
    xxflowerxx - ronde 11, ronde 1
    Gizmobo - ronde 1, ronde 1

mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1
    Bellerose - ronde 14, ronde 1

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zo, eventjes mijn kindertjes gevoederd. kom ik terug, is er al heel wat bijgekletst en de lijst is alweer langer geworden.
    Gaat goed zo!:cool:

Maar dames hoe komen jullie aan al die wijsheid over de maansteen.
    Ik wist bv niet eens dat niemand anders de steen mag aanraken.

3. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    ja ik denk dat de een er consequenter in is als de ander,
    mijn 'visie' erbij is, dat mijn vriend en ik de steen zouden mogen aanraken, maar verder niemand.
    omdat wij samen zwanger willen raken..

maar goed, wie ben ik...
    ben benieuwd naar meiden met ervaring?

het is wel fijn om te weten van mamavanamaryllis dat ze hem wel altijd zélf aangeraakt heeft.

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb dit uitgebreit uitgelegd gekregen enzo van het vrouwtje in dat winkeltje waar ik hem heb gekocht

zij is master in reiki
    en geeft edeldstenenteraphie
    heb ook verschillende boeken en zo

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ah kijk, dat maakt het verschil.
    Ik heb hem op de markt gekocht bij een vrouwtje die niet zo goed nederlands sprak, dus heb verder geen uitleg gekregen.
    Voel mij ook beetje opgelicht want ik heb 15 euro voor de steen betaald terwijl ik hem op internet voor 3,50 heb gezien.:x

6. peekaboo

ik heb 1 euro per steen betaald ! maaaaar had wel ook men pendel en nog allerlei dingetjes gekocht hoor

7. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    wow bij de tuinen kosten ze maar liefst 10,-!

8. peekaboo

ja wooow en het zijn nochtans echte hooor !!!!!

9. peekaboo

ik weet wel niet hoeveel ze normaal kosten hoor maar ik heb wel alles voor een prijsje gekregen heb veeel gekocht daar

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat een prijsverschillen idd.
    Maar goed, ik ben wel blij dat ik mijn steen zelf heb uitgekozen.
    Er waren verschillende in zakjes, ik heb er 1 uitgekozen waarvan ik dacht dat het ´een goede´ steen voor mij zou zijn.
    (omg als mijn vriend dit zou lezen zou hij mij echt uitlachen..)

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Maar nog even over dat aanraken, ik heb de mijne dus aan mijn piercing gehangen.
    Normaal gesproken komt dus niemand erbij. Behalve tijdens het klussen natuurlijk, zal ik hem dan beter tijdelijk afdoen?

12. peekaboo

ik vind hier niks aan om mee te lachen hoor ;) fijn dat je de steen zelf hebt uitgekozen heb ik ook gedaan en had er twee waar ik niet van weg kon gaan dus heb ze allebei genomen :D

13. peekaboo

mijn gevoel zegt ja .... maar ach wie ben ik jullie moeten natuurlijk niet naar mij luisteren ;)

14. Delta

Delta Niet meer actief

en de steen, mag je die snachts ook omhouden of beter afdoen? je leest zoveel verschillende verhalen.. het liefst zou ik hem nooit afdoen haha, alleen met douchen dan

15. peekaboo

je moet hem niet afdoen
    wel zorgen dat jij hem zelf alleen aanraakt douchen mag met de steen maaar niet onder te warm water zo word de steen gereinigd met jou bij ! het beste is wel om hem appart te reinigen en uit te doen onder de douche .

dames jullie moeten me niet geloven en moeten niet luisteren maar ik heb zelf ondervonden dat dit dus allemaal het beste is en heb deze uitleg enzo ook gehad van dat mevrouwtje en heb het in men boeken over edelstenen , edelstenen teraphie enzo ook gelezen

16. Delta

Delta Niet meer actief

oke dus ik mag hem snachts lekker aandoen gewoon met slapen?
    ik heb hem namelijk aan een veiligheidsspeld aan mn slipje hangen..

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou ja jij weet er meer van dan ik.
    Op zich lijkt mij het prettigst om hem 24/7 te dragen, behalve tijdens het reinigen en opladen. Maar ik denk dat ik hem dan ook ga afdoen.
    Mijn gevoel neigt nu om hem inderdaad te beschermen tegen aanrakingen van iemand anders. Ook van mijn vriend dus.

En nee ik vind er ook niks om te lachen aan maar dat mijn vriend de steen nog niet eens gezien heeft, zegt waarschijnlijk genoeg.;)

18. peekaboo

ja hoor dat mag of je kan hem onder je kussen leggen ofzo

19. peekaboo

#159 peekaboo, 30 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2011
    ik wou hem ook 24 op 24 en 7op7 dragen maar ik draag hem liever niet, en haal zo de werking niet uit de steen door iemand anders zen aanrakingen en dat hij dan zen effect verliest. ik ben er heilig van overtuigd dat een steen bij aanrakingen ,dus werking doorspeelt op de persoon die hem aanraakt ,en zo dus niet meer alleen van jou is .snap je ? ik verbied jullie niks en wil ook niet overkomen als betweter ofzo, maar dit is mijn ervaring en mijn kennis die ik heb meegekregen door verschillende mensen en boeken . ik wil ook dat jullie daar gebruik van kunnen maken, als jullie liever hebben dat ik dat niet meer doe ofzo mij best he .ik doe het enkel om jullie te helpen .ik ben der ni bij gebaat om iets te gaan verzinnen ofzo en om het vertellen ook niet dus aan jullie de keuze wat jullie met het advies doen ;):D

20. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Neee! het is ook heel fijn, jij hebt ervaring over hoe het bij jou was gegaan!
    en we horen natuurlijk het allerliefst van meiden met ervaring en de nodige kennis !
    dankjewel lieverd!

Deel Deze Pagina