@ Delta Wat vervelend dat je je zo k*t voelt. Ik weet er alles van hoe druk je je kunt maken om een korte LF. Mijne is steeds 8 dagen geweest. Ik heb nu mijn LH-piek gevonden, maar maak me nu al weer druk om die LF, hoewel een LF van 8 dagen volgens mijn huisarts ook geen probleem hoeft te zijn... Als jij je er beter bij voelt om je steen niet bij je te dragen, moet je dat doen. Het geeft denk ik alleen maar stress als je er steeds aan denkt dat het wel eens door je maansteen zou kunnen komen, als je haar toch blijft dragen. @ MamavanA Wat lief dat je het aan je gyn hebt gevraagd voor Delta!! @ Jazz Welkom!!
@ iloiza: ik weet het.. het is vreselijk moeilijk.. zal ik hem af doen na ei of nu al? dat zijn echt vragen die ik mezelf stel pff word er niet goed van! ik weet het gewoon niet meer.. stel dat als ik hem nu af doe, blijft mijn ei nog langer uit? het is een ramp.. ik zie dat jij al op dag 28 zit!! hoeveel dpo zit je nu dan? lief he van mamavanA! ze is een schat!! Jazz.. ook welkom!
Dat is het hem juist, ik zit gewoon op 28CD. Nog niks geen DPO...!! Ik had vanmorgen pas mijn eerste positieve ovutest in deze ronde. Hij het lijntje was nog niet eens even donker als de controlelijn, maar volgens mijn CB digitaal wel positief, want ik kreeg een smiley. Morgen zal ik wel een knaltest krijgen, dus ik verwacht ook morgen (of overmorgen pas) mijn eisprong deze ronde. Beetje laat, maar ik ben echt zo blij dat ik 'm eindelijk gevonden heb. Ik begon alweer de hoop te verliezen. Iemand uit een ander topic waar ik klets, heeft vorige keer ineens een eiloze ronde gehad. Ik was zo bang dat ik ook ineens ongi zou worden, en geen ei zou krijgen... Pfff, ja ik kan me voorstellen dat je jezelf af gaat vragen of het door je steen zou kunnen komen - en wanneer je haar nu het beste af kunt doen. Ik kan je er helaas niet mee helpen. Ik denk dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Als dat betekent dat je je steen nu al af doet, dan moet je dat doen. Als je haar af hebt, en je voelt je er toch niet goed bij, kun je haar weer om doen en wachten tot je je eisprong hebt en haar dan weer af doen. Sterkte ermee!! Probeer wel te blijven genieten, al weet ik hoe moeilijk dat kan zijn met een korte LF. Dikke knuf!!
aah pff zeg ! dat is echt kut.. gelukkig heb je hem nu toch echt gevonden! zou het misschien door onze maanstenen komen? want jij hebt er ook last van! een laat ei!! stom is dat he? we weten gewoon niet hoe het gaat lopen! pff maar jij bent nog maar 3 maanden geleden gestopt met de pil zie ik?? thnx meid! doet me goed hoor, er over praten.. ik denk dat ik mn steentje even af ga doen en even mooi opberg in een doosje! jij ook veel sterkte..! hoop dat je snel kunt zien op hoeveel DPO je zit! en dat we snel duidelijkheid mogen krijgen.. had je nog wat gehoord van je vriendin? knuff terug!!
Ik heb op 3 Augustus mijn laatste pil geslikt. Netjes mijn strips opgemaakt, nu al bijna vier maanden geleden. Bij mij kan het van alles zijn: ontpillen, tarwekiem/teunisbloem, maansteen, zeg het maar... ik weet niet waardoor ik mijn ei deze keer weer zo laat heb. Toen we voor onze oudste gingen had ik mijn Implanon laten verwijderen en al snel weer een regelmatige cyclus terug. In de tweede cyclus na verwijdering Implanon was ik al zwanger. Deze pil die ik heb geslikt was echt heel licht, veel lichter dan het Implanon. En daarbij heb ik hem ook maar heel kort geslikt. Toch lijkt mijn lijf het er deze keer moeilijk mee te hebben om het over te nemen van de pil. Tja, als we dat eerder hadden geweten was ik misschien nog wel veel eerder gestopt met de pil - maarja, je weet het nooit. Hoe kort of lang je een pil slikt, of hoe zwaar of licht hij is.. het zegt allemaal helemaal niets. Van mijn vriendin heb ik helaas nog niets gehoord. Ik was er al een beetje bang voor, zo is ze altijd al geweest - dingen uitstellen. Ik denk dat ze het gelezen heeft en even geen tijd of zin gehad om terug te mailen, en het maar uit blijft stellen en uit blijft stellen. Een jaar of vijf geleden waren we nog beste vriendinnen, maar toen onze levens begonnen te veranderen (ik huisje-boompje-kindje, zij de eeuwige, feestende student die altijd te laat haar huiswerk begon) zijn we een beetje uit elkaar gegroeid. Ze heeft haar afstudeerstage ook aan de andere kant van het land gelopen en is daar gebleven, dus ik heb haar ook al heel lang niet meer gezien. Daarom vind ik het ook moeilijk om haar op te bellen om het een beetje over vitamines en mineralen te hebben. Ik loop er toch niet echt mee te koop dat we voor een derde bezig zijn en dat mijn cyclus zo f*cked up is, en dan moet ik mijn vriendin daarmee 'lastig vallen' terwijl zij echt helemaal niet bezig is met kinderen krijgen enzo... Misschien dat ik haar morgen nog een sms stuur of ze nog even naar m'n mailtje wil kijken.
hmm inderdaad! het kan ontpillen zijn, maansteen of tarwekiem etc.. het is zo moeilijk he!! ik heb mijn maansteen even afgedaan! kijken wat het doet zonder, alleen foliumzuur van kruidvat slik ik nu!! hopelijk heb ik snel een temp verhoging.. en jij ook!! ik snap het betreft je vriendin! lastig is dat.. ik ken dat van uit elkaar groeien ja... ik hoor het wel van het mailtje we houden mekaar zowiezo op de hoogte hier! wel erg fijn, om er over te praten.. het gaat gewoon goed komen! X
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met Amberliek - ronde 14, ronde 3 Bianca88 - ronde 9, ronde 0.25 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3 bri4 - 2,5 jaar,ronde 3 Brotherbear - ronde 6, ronde 2 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Delta - ronde 6, ronde 2 Dotty - ronde 3, ronde 1 Evira ronde 3, ronde 2 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Gizmobo - ronde 1, ronde 1 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 1.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 5 Isis857 - ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mama van c en m - ronde 1, ronde 1 mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 Marja Poortman - ronde 2, ronde 3 Mieks ronde 0, ronde 2 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 1 MissJG - ronde 1, ronde 1 Molly27 - ronde 4.5, ronde 1.5 Moonymuppet - ronde 1, ronde 2 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 pabbels - ronde 13, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Starr ronde 17, ronde 3 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Suzie Q ronde 7, ronde 1 Wish82 - ronde 4, ronde 2 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zussi - ronde 0, ronde 1 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Welkom Jazz!
Hallo meiden! Ben er ff niet geweest. Erg druk geweest. Hoe is het met jullie? Heb nog niet alles doorgelezen, zal dat zo even doen knuff alvast
@ Delta, voel je je alweer beter? @ Iloiza fijn dat je eindelijk een positieve ovu-test hebt. Ik zit op de mijne te wachten, ondingen vind ik het eigenlijk. Had stiekem gehoopt dat m'n eisprong weer op CD 17 zou zijn, niet dus. Ben benieuwd hoe lang t nu weer gaat duren
Iloiza, fijn een posi ovutest! Goed geklust? snap dat het lastig is met een vriendin.. Heb dat ook een beetje met 1 vriendin. Hier vanochtend getest... Cb plus.. Zag suuuuperlicht een kruis, lijnen even dik.. En na een uur kwam er opeens een felle blauwe pennesteep?! Beetje vreemd.. Maar met fel licht is de brede streep ook nog te zien vind t superspannend!
@ Bouwjaar: lief dat je het vraagt! het gaat wel goed.. mn temp is vannochtend omhoog gegaan! dus hoop dat ie morgen weer zo hoog is, dan zit het helemaal goed! zou ik gister mn ei gehad hebben. ben zo blij!
Ah goed om te lezen, irritant hè die trage eitjes. Keek ff naar je kaartje. Ziet er goed uit, hopelijk blijft het hoog. Dan is het weer duimen draaien tot nod
Fijn delta, hopelijk is je temp morgen ook weer hoog! Bouwjaar, wat naar dat je nog geen ei hebt gehad? welke dag zit je nu? (mss heb je dat al gezegd...heb t dan even gemist..)
@ Bouwjaar: thnx! ik duim ook voor jou voor een ei! dat ie maar snel mag komen! @ isis: thnx meid.. hopen dat jij snel weer zwanger mag zijn ook! iedereen op ROZE
Nog geen zwangerschap door de maansteen maar mijn cyclus wordt wel weer regelmatiger (was een aantal maanden flink de weg kwijt :S ) Hopelijk de volgende keer een zwangerschap!
Hey meiden, Even niks van me laten horen! Heb sommige stukjes wel gelezen. Ik temp deze maand niet en ga ook geen ovu testen gebruiken! Even een maandje niks, gewoon om de dag klussen! Daar zijn we op dag 9 mee begonnen en willen we mee doorgaan tot dag 18 ofzo! Alleen zijn we allebei niet fit
@ liefkleintje: ik ben zo benieuwd! want mamavanA heeft voor jou december gependeld he.. en ze heeft het nog nooit fout gehad.. dus zou cool zijn als hij uitkomt!
Ik zou het SUPER vinden! Een mooier uiteinde van dit jaar kunnen we ons niet wensen! En ik vind het super lief dat mamavana gependeld heeft!! Maar.....ik moet toch zeggen dat ik daar geen hoop op vestig! Had er voor nov 10, maar helaas....klopte ook niet Wij klussen gewoon lekker door en dan zien we wel, hahaha!
dankje delta, ik hoop het ook! liefkleintje, hoe vind jij het zonder ovu's en tempen? Ik vind het best lastig...
ik snap je wel hoor.. de tijd zal het uitwijzen! weet je ook wanneer de bevruchting zou plaatsvinden? Want anders zou je dec. bevruchting kunnen hebben en jan. posi test! ik merk wel aan mezelf dat ik mij teveel aan haar pendel vast houd en daardoor denk dat ik ervoor niet zwanger zal raken.. stom dus! gelukkig klussen we wel genoeg, want ja je probeerd het toch, wil niks geen maand weg gooien