jaaa dat is zo! maar over wie gaat het dan? want nu weet ik het niet, haha wil het wel weten, desnoods PB! maar inderdaad, kijk het is super fijn om ervaringen uit te wisselen, naar elkaar te luisteren!! we hebben mekaar nu gewoon nodig, en het is super fijn als iedereen een luisterend oor heeft voor mekaar, ja toch? ik hoop ook dat we snel op roze mogen en allemaal in 2012 onze beebie's in onze armen mogen houden! gezond en wel.. aahhhh iloiza ! ik snap heeeeel goed dat je baalt, zacht gezegd! ik zou ook zo verdrietig zijn, weet wat je voelt! en jij maakt het nog erger mee, zo lang wachten op een ei ! goed dat je de ha gebeld hebt!!! een hele dikke knuffel voor jou meid!! ik denk aan je om 11 uur !!
bouwjaar: jij op dag 21 (woensdag) ei gehad?! spannend.. ben ook benieuwd naar Rosa ja! hoe het nou met haar is.. wat denken jullie trouwens? heb ik mijn ei op dag 17 gehad of dag 18? want als ik de 36.9 van zondag weg haal, heb ik hem op dag 17 gehad en anders als ik hem laat staat zo geeft FF aan dat ik hem op dag 18 heb gehad...
@Delta Ik weet het hoor, op dag 12-14 had ik zo'n zelfde stijging. Zelf denk ik neit dag 21, maar wat dan wel weet ik ook niet. Ik hoop wel dat het morgen doorstijgt, maar dat is afwachten. Als ie zakt weet ik t ook niet meer. Bij jou dag 17 of 18, tja het zou beide kunnen. Ik zou t niet weten ps Bedenk net nog, ik heb 1 pendel voor bevr in nov met een pos test in dec. Als dat ei cd21 (30/11) gesprongen is heeft die pendel nog een kans om uit te komen Zou wel grappig zijn
Iloiza, ik wil je even een heel dikke knuffel geven..Wat ongelofelijk balen als het je ongi zou zijn! Maar het hoeft je ongi niet te zijn he! Is het veel?
@ Bouwjaar: als je temp morgen weer stijgt heb je denk ik echt je ei gehad woensdag! dag 21.. ben zo benieuwd! hoop dat die pendel uit komt!
Iloiza Een hele dikke knuf voor jou! Je bent al bij de huisarts geweest he, ik hoop zo dat hij je wat meer gerust kan stellen! Snap best dat je denkt dat heel je lijf je voor de gek houdt, maar misschien kan de huisarts er iets mee! Ben benieuwd.. Vroeg me ook al af hoe het met Rosa gaat! Bouwjaar Wie weet heeft je pendel het goed, ga voor je duimen! Delta Ik snap niet zo veel van tempkaartjes, sorry. Maar ook voor jou ga ik duimen!! Misschien leer ik het ooit nog eens en kan ik wat meer helpen
Isis, wat zie ik nou???? 2-12 een licht positieve test????? Wat goed! ow, wat zou dat leuk zijn, spannend!!!
fortuna: aah geeft niet meid! joh ik zit te zeuren, met op welke dag ik een ei heb gehad! die ene dag verschil.. ik zie dat je over 3 dagen mag testen! oh meid ik hoop dat het raak is! Wat denk je er zelf van? iloiza: ben ook benieuwd hoe het gesprek gegaan is meid..
Ik heb echt geeeen idee. Totaal niet. Ik voel nog niks, heb nergens last van. Maar misschien komt dat wel op de dag zelf. Ik blijf hopen dat ik zwanger ben uiteraard, maar na al die tijd weet ik dat ik er niet teveel op moet hopen. Mijn nod is zo rond 5/6/7 december. 5 december moet ik weer in het ziekenhuis zijn, denk je dat ze daar al kunnen testen, ook als mijn nod dan pas op 7 december blijkt te zijn?
oh zo spannend! je bedoeld een bloedtest? zeker kunnen ze dat al zien 5 dec! gaan ze dan ook meteen testen?? oh dat is echt super fijn! ik duim echt zooo hard voor je dat het posi is!! zou geweldig zijn na alles! enne je hoeft zeker niet wat te voelen hoor als je zwanger bent!
ik heb nog geen bloedtest aangevraagd hoor! Maar stel dat ik daar ben en ze stellen een behandeling voor, dan zou ik me toch daar kunnen laten testen, of moet ik dat 's morgens zelf doen. Want misschien issie dan nog niet posi, maar bij zo'n bloedtest wel. Of mag je die niet ter plekke doen en moet je dan een echte afspraak maken? Ik merk het 5 dec. wel wat er gaat gebeuren verder. Maar het zou te gek zijn als ik daar kom met een glimlach van hier tot Tokio!!!!! Dames, ik ga er vandoor, met man en beestebende naar ouders en lekker eten, kletsen, blijven slapen en ben er dan morgen weer! Succes iedereen! knuf
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ben dus bij de huisarts geweest met mijn tempkaartje. Hij wist al van mijn korte LF van de vorige keren, en was van plan mijn tempkaartjes door te faxen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis als ik deze ronde weer zo'n korte LF zou hebben. Maarja, nu had ik pas écht een vreemde cyclus. Mijn huisarts kon me ook niet vertellen of mijn ei nu wel of niet gesprongen is, maar hij denkt wel dat dit het begin is van mijn menstruatie en geen innesteling (en daar was ik dus al bang voor, al had ik er zelf ook al niet meer op gehoopt). Mijn huisarts denkt niet aan ontpillen, omdat dat bij de pil die ik gebruikte zeer onwaarschijnlijk is. De hormonen zijn binnen twee dagen het lichaam al uit na het stoppen met de pil en echte ontpillingsklachten zijn bij deze pil onbekend en onwaarschijnlijk. Zeker omdat mijn lichaam het de vorige keer na veel zwaardere anticonceptie al heel snel goed over had genomen, denkt hij niet aan ontpillen. Maar waaraan wel, dat wist hij ook niet meer. Hij begreep ook niets van mijn kaartje en gaat me verwijzen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis. In eerste instantie niet meteen voor onderzoeken en behandeling, maar eerst om te kijken wat er evt aan mijn cyclus gedaan kan worden. Ik ben echt heel blij dat hij me nu al stuurt en me niet eerst nog een halfjaar of een jaar aan laat modderen. Ik wist diep vanbinnen wel dat dit geen ontpillen was, en ik ben er van overtuigd dat ik met een cyclus als deze niet zwanger ga worden. Ik ben daarom echt heel blij dat ik meteen al naar de fertiliteitsarts mag. Misschien snapt zij iets van mijn cyclus, en weet ze iets om mijn eisprong te vervroegen en/of mijn luteale fase te verlengen. We gaan het zien... Ik heb nog steeds geen echt bloedverlies. Wel een klein beetje bruinverlies bij het afvegen. Veel is het (nog) niet en het voelt nog niet als een ongi, maar ik durf echt al niet eens meer te hopen op een innesteling. Ik denk dat het rode bloed later vandaag wel door gaat zetten. Het is nu maar weer afwachten.
@fortuna: wat spannend zeg! Het kan best dat als je 's morgens thuis test op 5 december er nog niets te zien is, terwijl als ze in het ziekenhuis met bloed testen ze wel zien dat je zwanger bent, daar meten ze namelijk de waarde van het Hcg. Ik denk haast wel dat ze je zo'n test laten doen zodat ze zeker weten dat je niet zwanger bent voor verdere behandelingen. Ik hoop zo voor je dat het raak is! @Iloiza: Wat een gedoe allemaal meid. Wel fijn dat je doorverwezen wordt. Ik wist niet dat er ook pillen waren waar je maar zo kort (2 dagen) van kan ontpillen. Ik hoop dat je een beetje snel een afspraak hebt!
@ fortuna: op de bloedtest zien ze al sneller dat er sprake is van zwangerschap dat met urine test! hoop dat je maandag meer weet! en dat ze een bloedtest gaan doen bij je! als je nog geen posi thuis test hebt!! en anders voor de zekerheid maandag ochtend met urine kv 2v5 testen? ik duim voor je meis en veel plezier dit weekend! @ iloiza: fijn dat je nu toch naar de FA kan! ik hoop dat ze snel iets gaan doen en dat je clomid en utrogestan krijgt ofzo! dat denk ik tenminste... dan ben je hopelijk snel zwanger meid! knuffel
hier de 1e keer geen maansteen dit keer ook weer maansteen was de 2e ronde en zwanger bij de oudste duurde het heel lang dik 2 jaar maansteen gekocht en zwanger .. Bij de jongste 2 ronde,s zonder maansteen en 3e ronde met en zwnager ..
Ja meiden, ik ben ook echt blij dat ik meteen ben doorverwezen en dat mijn huisarts me niet eerst nog een halfjaar aan laat modderen. Ik weet dat dit echt uitzonderlijk is, maar ik denk dat hij me meteen doorstuurt omdat ik altijd gemakkelijk zwanger kon raken, maar mijn cyclus nu heel raar doet. En ik denk ook omdat hij denkt dat het niet aan het 'ontpillen' kan liggen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, we gaan het meemaken. Ik houd jullie op de hoogte. Het bruinverlies is trouwens nog hetzelfde. Nog steeds weinig en nog steeds bruin. Ik had verwacht dat het vandaag wel door zou zetten, maar tot nu toe nog niet eigenlijk. Normaal gesproken had ik ook al last van heftige buikkrampen gehad, maar heb nu nauwelijks wat steekjes gevoeld. Soms dacht ik iets te voelen, maar voor ik me erop kon concentreren zwakte het ook al weer af. Ik vind het toch wel spannend. Er is nog een heeeeeeeeeeeeeeel klein sprankje hoop op een innesteling - al denk ik eerlijk gezegd dat morgen mijn ongi gewoon door gaat breken. Ik moet mezelf niet voor de gek houden... @ Molly Die pil is de Cerazette, ook wel mini-pil genoemd. In tegenstelling tot de andere pillen, bevat deze soort alleen progestageen (en geen oestrageen). De hormonen zijn na twee dagen gestopt te zijn uit het lichaam en echte ontpillingsverschijnselen horen dan ook niet bij deze pil. @ Delta Ja, ik denk ook misschien Clomid om de eisprong op te wekken en in de LF een middel waardoor die langer wordt... maar we gaan het zien. Eerst maar eens die afspraak. @ Woezelenpip Gefeliciteerd!! Wat werkt de maansteen voor jou goed, zeg!!
Hoi, Ik lees nog steeds mee hier hoor. Ik ben alleen niet meer zo actief. Het gaat wel weer goed met mij. Maar ik ben niet bezig met zwanger worden en ik denk ook dat het er voorlopig niet van gaat komen. Ik had niet gedacht dat het zo´n indruk zou maken als het zo vroeg al fout gaat. Maar ik merk nu pas hoe mis ik het had. Het doet echt zeer en ik ben er heel verdrietig van. Hoewel het met de dag beter wordt. Ik ben blij dat het nu december is. Lekker afleiding met de feestdagen. Van de week met mijn zusje mee geweest naar haar echo. Heel confronterend natuurlijk maar heel bijzonder. Ik werd ook echt helemaal blij van het mini-mensje. Super mooi! Liefs Rosa
@Rosa, goed te lezen dat het goed/ beter met je gaat. Het verdriet zal tijd nodig hebben om te slijten. Hopelijk kun je goed genieten van de sinterklaas dagen! Mijn temp is eindelijk omhoog. Ik was wel wat laat gaan slapen, dus ik denk dat ie wel wat hoger is dan dat het anders heet geval was. Maar eindelijk duidelijkheid over dat ei. Alleen twijfel ik of FF de dag goed heeft, dag 21 kan maar dag 23 zou ook kunnen. Nou ja boeie. Wachten deel 2 is begonnen . Edit: als ik trouwens de positieve ovu-test op dag 21 weg haal (omdat die minder duidelijk is dan dag 22), haalt FF ook het kruis weg.