Daar teken ik ook voor!! Tja, ik heb echt geen idee of ik nu wel of niet in ronde 3 zit. Mijn lijf laat het behoorlijk afweten, en daar snap ik helemaal niks van. Van mijn zoontjes ben ik beide keren supersnel zwanger geraakt, en nu heb ik niet eens een normale cyclus... Ik ga er ook voor dat 2012 ons jaar wordt!! Voor ons allemaal!! Het is inderdaad afwachten wat mijn temperatuur gaat doen de komende dagen. Het zou een innesteling kunnen zijn geweest, maar dan zou mijn temperatuur toch ook hoger moeten zijn, lijkt me?? Nu zit ik rond de temperatuur die ik normaal gesproken gedurende de cyclus heb. T blijft afwachten... maar ik denk dat dit wel gewoon een "ongi" was. Blijkbaar heb ik iets met rare ongi's. Enige voordeel was dan wél dat ik helemaal geen pijn heb gehad, en dat ben ik niet gewend van mijn menstruaties.
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met Amberliek - ronde 14, ronde 3 Amona - '08 > nov -'11, ronde 1 Bianca88 - ronde 9, ronde 0.25 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3 bri4 - 2,5 jaar,ronde 3 Brotherbear - ronde 6, ronde 2 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Delta - ronde 6, ronde 2 Dotty - ronde 3, ronde 1 Evira ronde 3, ronde 2 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Gizmobo - ronde 1, ronde 1 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 2.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 Isis857 - ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mama van c en m - ronde 1, ronde 1 mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 Marja Poortman - ronde 2, ronde 3 Mieks ronde 0, ronde 3 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 2 MissJG - ronde 1, ronde 1 Molly27 - ronde 4.5, ronde 1.5 Moonymuppet - ronde 1, ronde 2 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 pabbels - ronde 13, ronde 2 Rann - ronde 18, ronde 3 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Starr ronde 17, ronde 3 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Suzie Q ronde 7, ronde 1 Wish82 - ronde 4, ronde 3 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zussi - ronde 0, ronde 1 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Wish up
Ja, maar ik weet dat het bij mij echt nog niets zegt. Al hoop ik dat het zo hoog blijft natuurlijk. Ik ging ook net naar de wc, toen zag ik dat ik bruinverlies had en ook dat heb ik al eerder in de rondes zonder resultaat gehad... Het is gewoon wachten wachten wachten
Tja er zit idd niks anders op dan wachten. Maar we moeten positief blijven hè, bruin verlies is balen maar hoeft niet perse een slecht teken te zijn. Dus houden we lekker vast aan wat wel positief is. En je temp is iig mooi nu en we duimen gewoon dat hij zo blijft of nog hoger wordt.
mijn temp is ook nog steeds hoog maar goed we wachten af.. wil geen hoop krijgen, dat doet alleen maar pijn als ik toch ongi ga worden.. bouwjaar! ik duim voor je meid
Mooi dat jouw temp nog steeds hoog is. Vorige ronde ging hij op deze dag toch al naar beneden? Ik ben benieuwd hoe je temp morgen is. Als hij morgen nog steeds hoog is, zou wel heel mooi zijn en ook heel hoopvol. Als snap ik dat je niet durft te hopen hoor. (dat doe ik wel voor je.) Mijn duimen draaien hoor!
hihi dankjewel! we zullen inderdaad zien.. als ie morgen nog hoog is, is het toch wel hoopvol he.. hmm we zullen zien! durf bijna morgen niet te tempen wahah
Haha, of dat je wel durft te tempen maar niet durft te kijken naar de uitslag. Helemaal niet herkenbaar hoor..
haha idd! ik durf dan echt niet te kijken!!! moest vanochtend ook ff paar keer kijken of er echt 37.1 stond! wahaha ben zo bang he dat ie morgen gezakt is, dan heb ik meteen een echte kutdag.. dan ben ik echt sjaggie, weet ik nu al waar is fortuna eigenlijk? ze zou afgelopen maandag naar het zh gemoeten,.. ben benieuwd hoe t mer haar is! en of ze ongi is geworden of juist niet!!! meis waar ben je????
Ik zag op haar profiel dat ze 5 dec nog wel online is geweest. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar is.
Haha jij zat ook al te kijken dus. Ja 4 dec laatste bericht en laatste keer online was 5 dec. Hopelijk komt ze vandaag nog even online.
jaa ik zie het! laatste activiteit 5 december.. hoop dat ze zich vandaag ook even meld.. alleen om te vertellen hoe het met haar is!!
Dames, wie heeft haar steen ook hier besteld? Edelstenen, mineralen, werking, betekenis, stenen, kristallen En hoe lang moest je wachten tot het bezorgd werd?
hoi meiden, hier lang niet gereageerd, druktes met sint en een ziek meisje thuis dus weinig tijd! ik ga even een heeeeleboel pagina's doorlezen!
ik! ik had hem volgens mij de volgende dag of de dag erna al binnen! goede service, als je vragen over je steen hebt, helpen ze je ook heeeel goed via de mail!!
Ik had al goede dingen hier gelezen over deze site. Ik had hem liever persoonlijk willen uitkiezen. Maar er zit geen winkel hier in de buurt. Tenminste, niet 1 die stenen verkoopt. Dus ik dacht ik probeer het gewoon, wil hem namelijk ook direct op kunnen laden. En anders duurt dat weer zo lang. Ik heb hem maandag besteld en ook direct betaald met ideal. Dus ik hoop eigenlijk dat hij vandaag komt. Ik ben namelijk zo benieuwd en ja wachten is nou eenmaal niet mijn ding.
dames effe ego !!!! zwaaaar ego bericht vandaag naar de rechter geweest voor onze woning en ja hoor !! WE VLIEGEN BUITEN ZE ZETTEN ONS OP STRAAT WANT ALLES IS ONZE SCHULD haha ze weten niet waar ze aan begonnen zijn ik ga verder wacht maar !!!!! ze gaan nog boeten !
O jeetje wat een naar bericht. Blijkbaar heb ik iets compleet gemist want ik weet helemaal niet wat er aan de hand is. Maar op straat!? Iig heel veel sterkte gewenst!!