Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Delta, het zou heel mooi zijn als het ook nog de goede kant op kan :).
    Ik keek ff bij je kaart en met FF kan ik mijne over jouwe leggen (gematched voor coverlijn en dag eisprong), ik loop iets achter op jou maar tot nu toe komt het qua schommelingen aardig overeen. Toch maar blijven duimen dat het voor ons beide goed komt.
    (jij bent groen, ik paars)

2. Delta

Delta Niet meer actief

wat grappig bouwjaar !! is wel apart ja..! haha, ik hoop ook echt zo dat het voor ons beide heel mooi uit gaat pakken..!! ik duim in ieder geval :D

3. Nyna

Nyna Niet meer actief

Meiden, ik heb ook een maansteen gekocht, maar vroeg me iets af:
    morgen is het volle maan, maar dan s'middags...
    Wanneer leggen jullie dan de maansteen buiten? ik wil hem morgenmiddag buiten leggen, en een nacht... wat is beter? van8 en morgenmiddag of morgenmiddag en morgenavond?

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Even snel met telefoon.. Jammer dat ie gezakt is. Maar is maar een klein verschil. En nog steeds boven de coverline, dus ik duim nog even door.:)

5. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel lieverd! mn baarmoedermond voelde net hard, hoog en dicht! en nog geen roze verlies.. dus ik heb zelf ook nog wat hoop! lief dat je reageert! hoeist met jou nu?
    je maansteentjes toch al uitgepakt? hihi
    xx

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Natuurlijk reageer ik. Ik was hartstikke nieuwsgierig.;)
    Steentjes heb ik inmiddels uitgepakt en gereinigd. Morgen ga ik ze opladen.
    Ik had vorige ronde aan het eind van mijn lf precies hetzelfde. Hard, hoog en dicht. Ik hoop zo dat het een goed teken is.:)

7. Delta

Delta Niet meer actief

je zit nu toch voor je eisprong? toch wel weer aan de klus? ik hoop echt op een mooi plakbeebje meis!!! ik duim voor je..

en toch ben ik gewoon echt bang dat ongi word.. want bij vorige ronde was hij ook 36.9 2 dagen voor ik ongi werd.. ben bang dat dit geen goed teken is...

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb een vraagje, Hoelang heeft het bij jullie geduurd(tijdens het dragen van de maansteen), dat jullie zwanger zijn.

Ik gebruik mijn stenen nu 3 maanden en tot op heden nog niet zwanger.
    Soms heb ik het idee dat er meiden zijn die heel erg snel zwanger zijn geraakt na het dragen van de maansteen.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ Natasja, nou niet iedereen wordt even snel zwanger hoor. De meest recente lijst staat hier: klik

10. Delta

Delta Niet meer actief

nou dames, helaas.. rood bloed in mn slijm.. tis echt over nu deze ronde, morgen word ik denk ik wel ongi als het niet vanavond is

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou :(

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Balen zeg!

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Balen meid. Sterkte

14. Delta

Delta Niet meer actief

dankje dames..... op naar ronde 9

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh nee!:( wat shit zeg!. Ik had echt goede hoop, ondanks de kleine daling.
    Als je morgen pas echt ongi wordt, was je lf 10 dagen. Dat is dan wel weer positief te noemen.
    Nou meid, dan moet januari gewoon knalroze worden!!:)

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden,

Ben even een paar dagen minder actief geweest op het forum. Wel gelezen, niet gereageerd. Had het erg druk in en om het huis en nu de kerstboom staat kan ik ook niet gemakkelijk even achter de computer duiken om te forummen. M'n jongens zijn niet vertrouwd met die boom, zelfs niet als ik denk dat ze lief zitten de spelen of tv zitten te kijken. ;)

@ Delta
    Oh nee meis... :( Wat ontzettend balen. Ik had nog wel zo'n goede hoop voor je. Hopelijk kunnen we in januari echt allemaal op roze!!

@ Eeva
    Welkom! Mijn maansteen hangt nu/vannacht voor het raam en morgenavond/-nacht laad ik haar weer op. Overdag voor het raam lijkt me niet zo zinvol, omdat er geen maanlicht zichtbaar zal zijn door het zonlicht - lijkt me. Daarom maar zowel vannacht als morgennacht.

@ All
    Wanneer laden jullie je steen op? Vannacht? Morgennacht? Beide? Of overdag ook?

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh Delta, wat balen zeg!! :(

18. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel lieverds.. ongi is nog niet doorgebroken.. misschien morgen.. t mag nog wel even uitblijven! ik wil een lange lf !!!

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Iloiza Ik heb dit jaar om die reden geen boom in huis.;) Vooral de jongste kan daar echt niet van afblijven, veeels te mooi!:D
    Vanmiddag was ik op visite bij mijn zusje en die heeft wel een boom.:p
    Was gelijk een bevestiging dat het een goede keus was.

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn stenen ga ik vanavond en morgenavond opladen.

Deel Deze Pagina