innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by viviane85, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. viviane85

viviane85 Lid

Oct 13, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik heb een vraag aan jullie hoe lang duurt een instelling
    ik ga morgen stiekem testen

groetjes vivianne

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhhh.....geen idee maar ik voel altijd wel en scherpe felle steek als innesteling, hoelang na je eisprong zit je????
    Bij sommige nestelt het al met drie dagen in bij een ander bij 10 pas.

3. viviane85

viviane85 Lid

Oct 13, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    26 dec 2011 heb eisprong gehad te hebben gehad

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Spannend! Meestal kun je pas 2 weken na je eisprong testen!

K denk dat ik 31/12 innesteling gevoeld heb, felle steek ineens. Daarna wat roze verlies, en nu nog klein beetje bruinverlies. En zit nu 4 dagen voor nod... spannend dus!

5. lady83

lady83 Lid

Oct 11, 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    He toevallig ik heb ook mijn eisprong de 26 ste gehad, alleen 3 dagen eerder dan verwacht en het rare is dat ik tot nu toe nog steeds positief test met ovu testen en normaal gesproken maar 1 hooguit 2 dagen nu al een week? . En ik heb al 2 dagen last van mij eierstokken, soms kan ik niet eens opstaan zo dat het steekt / trekt. Wie weet wat dit kan zijn?
    Vind het wel erg raar.

6. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook te dubben en te denken en te doen... lichtelijk gek worden dus...
    Heb afgelopen vrijdag (30-12) mijn eisprong gehad, op donderdag en op vrijdag geklust...
    pijnlijke boobies, maar ja dat heb ik elke keer (op vorige keer na), ht enige wat nieuw is, is steken in mijn linkerlies... Maar ja ben ook weer sinds tijden wat aan het sporten en van al dat klussen heb je soms ook paardrijpijntjes.... Dus wat moet je ermee? Wachten tot je NOD.... AAAARRRGGHHHH dat is pas zaterdag 14 januari!!!!!

7. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    En op het moment dat ik dit bericht plaats, verschuift de liespijn naar rechts... you got to be kidding me.....

8. tulip

tulip Niet meer actief

lijkt mij wel vroeg voor een testje..

Share This Page