Ladies, Ik heb al ruim 7 jaar acrylnagels, maar nu hoor ik van verschillende mensen dat als je zwanger bent geen acrylnagels meer moet gebruiken, want dit kan schadelijk zijn voor de baby. Wie weet hier meer vanaf? Want als het inderdaad schadelijk kan zijn is dit erg belangrijk om te weten voor de mensen die ook acrylnagels hebben en er dus direct mee te stoppen. Gelnagels schijnen overigens niet schadelijk te zijn.... Liefs Joyce
lijkt me niet, ook nooit wat over gehoord en mijn zus doet nagels, lijkt me wel zne van je geld aangezien jenagels wel sneller groeien in de zwangerschap, duur grapje
Ik vroeg me dat juist af hoe dat zit met die 'plak-nagels' ....waar je dus lijm op je nagel doet en de kunstnagel erop plakt?
Tja, ik weet het ook niet. Het acryl en de liquid is natuurlijk wel chemisch, dus wie weet wat het met je lichaam doet Misschien toch overstappen naar gelnagels of gewoon helemaal niet... xxx
ik heb net een week geleden voor het eerst acrylnagels laten zetten ga dat toch maar eens navragen.......
ik heb ff wat opgezocht, en het schijnt dat acrylnagels minder goed blijven plakken tijdens een zwangerschap. Heb heel veel sites gevonden maar alleen dat staat er.
Juist! Al jaren heb ik acryl nagels , mij is vert. dat idd als je zwanger bent ze minder goed kunnen blijven zitten! Maar dat hoeft niet zo te zijn...
Ik heb ze al jaren en voor mij is het geen enkel probleem. Het kan zo zijn dat ze bij sommige minder goed blijven zitten, maar het is niet bij iedereen. Ikzelf heb er totaal geen problemen mee. Ze zitten goed en ik vind het verzorgt en de vrouw die ze erop zegt dat het gewoon kan. ook de verloskunidge zegt dat eht gewoon mag. liefs fredje
Nou, als ik het allemaal zo lees, kan ik gelukkig gewoon mijn acrylnagels blijven doen! Ik vind het er ook verzorgt uitzien en erg mooi, dus we gaan er gewoon mee door! Liefs Joyce
Ik heb dus altijd gelnagels maar heb ze er wel af laten halen toen ik wist dat ik zwanger was. Er is veel onduidelijkheid over, en er worden tegenstrijdige dingen beweerd. Ik neem liever geen risico dus loop nu maar even 9 maanden zonder nagels De chemische vloeistof kan naar mijn idee in de bloedbaan terecht komen als je al een miniscuul of onzichtbaar wondje op je nagelbed (onder je nagel) hebt. Of wie weet wel door je porieën.
Ja inderdaad! Aangezien er nog een hoop onduidelijkheid over is, kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. En aangezien het allemaal toch erg chemisch spul is kan het dus best schadelijk zijn. Ik vind het al een rotgeur.... Liefs Joyce
nou, meiden, je kan idd het zekere voor het onzeker nemen, maar ik vind er niets chemisch aan, ik weet niet hoe ze jullie nagels zetten, maar het is met gewoon spul hoor, het ruikt helemaal niet mega sterk, nagelllak vind ik veel chemischer, maar ieder moet het zelf weten, ik loop rond met verzorgde nagels en tegen mij is gezegd dat het kan, dus ja!
Ik ben in mijn vrije tijd ook nagelstyliste... Maar het is niet slecht voor je om tijdens je zwangerschap acrylnagels te zetten.. Een wondje in het nagelbed kan ook geen kwaad, aangezien je met acryl niet in de buurt kom van het nagelbed. ik zou alleen zelf niet te lang in de dampen blijven zitten.. er is nog nooit aangetoond dat het schadelijk is, er zijn verschillende testen geweest. Maar dat is mijn mening..
Ik heb een poosje nagels gezet, zowel gel als acryl en de chemische lucht is wel degelijk schadelijk voor je baby...maar dat is alleen als je ze zelf zet de hele dag door, vandaar dat je ook een mondkapje moet dragen omdat het ook niet goed is voor je eigen luchtwegen... Ze kunnen idd minder goed blijven ztten maar dat is echt per persoon verschillend... Je moet gewoon je nagelstyliste om een mondkapje vragen....als t goed is dan heeft ze die op voorraad... Over het niet in de buurt komen bij je nagelbedje/nagelriem met de acryl/gel ben ik t niet mee eens...alleen heel secure styliste verwonden je niet en zetten de acryl en of gel goed... T is idd mooi...maar vraag toch maar een mondkapje! Dat is alleen maar beter!