maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Dames,

Nog even een tip die ik las op de site van sg over reinigen. Onder koud stromend water is niet echt een grondige reiniging. Eerder een hele lichte zeg maar.

Je kunt ook een glazen schaaltje nemen en dan een laagje zeezout erin doen en de steen daar mininmaal 24 uur op laten liggen. Dat kan eigenlijk met alle edelstenen. Deze methode zou wel erg grondig reinigen.

Of een glazen schaaltje met water en zeezout en daar de steen dan ook min. 24 uur in laten liggen. Let wel op of de steen niet verkleurd.

Sommige stenen kunnen niet tegen water. Op hun site staat wel welke soorten dat zijn.

Misschien hebben jullie er iets aan.

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik doe hem aan de zijkant van mijn onderbroek, met een veiligheidsspeld, kan ook aan de voorkant hoor..

3. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel roos.. ! dan zou ik zeezout moeten kopen... waar kan je dat halen? je hebt ook hematietsteentjes of bergkristal, die kan je ook op SG kopen... voor een euro of 5

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #204 Bouwjaar1979, 23 sep 2011
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
    Gewoon de supermarkt (meestal een zakje).

Ik heb niet alles doorgespit maar maakt eigenlijk de grootte van een steen nog uit? Kan een grotere steen meer kracht hebben of meer aankunnen dan een kleintje (of is dit een hele domme vraag?)

5. Delta

Delta Niet meer actief

dat vroeg ik mij ook wel af, over de grootte van de steen!
    en bedankt voor je antwoord !

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja dat heb ik een keer ergens gelezen. Heb zelf een boek over edelstenen en hun krachten, maar kan ook zijn dat ik het op internet heb gelezen mbt kinderen. Dat een bepaalde (weet niet meer over welke het ging, maar zal voor meerdere gelden) niet groter dan een bepaald iets moest zijn omdat het dan te krachtig was.

7. MSC

MSC Actief lid

27 aug 2011
    109
    0
    0
    Kleding verkoop, in mijn vrijetijd:fotografie, wan
    In mooi Drenthe
    #207 MSC, 23 sep 2011
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
    hey..dat vraag ik me ook af..ik denk dat dat geen probleem is.
    heb het hele www afgespeurd of ze ook navelpiercings met maanstenen knop o.i.d verkopen, helemaal nergens...:$ dat is toch eigenlijk een beetje raar, aangezien dat de plek is waar het allemaal moet gaan gebeuren... ( misschien een gat in de markt voor SG :D )
    nou ja ik ga er dinsdag een halen en maak hem zorgvuldig vast aan mijn piercing, mss met een verlengd stukkje zodat hij iets lager hangt.

ik zeg dames allemaal succes..

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Voor de geinteresseerden :)

Als er geen sprake is van lichamelijke oorzaken, helpt het als de vrouw een ketting draagt van jade, rode jaspis, maansteen, rookkwarts en rozenkwarts draagt. Leg de ketting snachts in een glas water. Beide partners dienen het water de volgende ochtend op te drinken.

Bron: De bijzondere kracht van helenee stenen.

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

De mijne is binnen! Ga hem aan een veiligheidsspeld aan m'n ondergoed dragen.

10. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0

Ja ik ook hoor, moet even kijken hoe ik m vast ga maken maar dat komt wel goed... Ik was gisteren aan t bedenken waar ik m dan zou dragen.. Wilde m niet in t zicht, toen dacht ik waarom niet aan m'n navelpiercing.. haha

Ik heb ook nog geen maansteen-navelpiercings gezien.. maar zo kan t ook he ;)

11. MSC

MSC Actief lid

27 aug 2011
    109
    0
    0
    In mooi Drenthe
    ik ga kijken of hij net onder het bolletje past, hopen dat het oogje van de steen niet te groot is anders valt hij er zo weer af.
    bolletje er af, steen er om en bolletje weer goed vast draaien..:D
    eens kijken of dat op die mannier gaat werken.
    zet hem op!!

12. MSC

MSC Actief lid

27 aug 2011
    109
    0
    0
    In mooi Drenthe
    O ja en heb een mailtje gestuurd naar SG met de vraag waarom ik toch nergens een maansteen navelpiercing kan vinden.
    nu nog wachten op antwoord...(wordt een beetje ongeduldig. hahaha)

13. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Zeezout kun je kopen bij de tuinen volgens mij. Ook wel bij reformzaken denk ik.

Mijn edelstenen die ik al had, heb ik ook een dag in het zeezout gelegd en ze glimmen als een tierelier. Dus het doet wel wat.

14. Delta

Delta Niet meer actief

ik ben moe en heb hoofdpijn, heb ik normaal nooit, zou het door de maansteen kunnen komen?

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Dat is eigenlijk een heel goed idee, een navelpiercing met een maansteentje! Misschien dat ik ook wel probeer om hem aan m'n piercing te krijgen.
    Omdat ik voornamelijk goud draag, zocht ik er eentje met een gouden hanger, maar niet kunnen vinden. Waarschijnlijk omdat een maansteentje stuk kan gaan.
    Ik heb nu een zilverkleurig hangertje gekocht waar ik me goed bij voelde. Ik wil hem dan met een lange ketting op m'n buik dragen (onder m'n kleding)
    Hopelijk zit het steentje vandaag in m'n brievenbus!

16. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0

Heb m binnen hoor! Wow wat n snelle service!
    Ben net aan t prullen geweest om m vast te maken aan die piercing.. gaat niet zo makkelijk.. Even een goeie manier vinden om m vast te maken, heb m nu maar even aan m'n beha vastgemaakt. gaat ook goed met n sluitspeldje..

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Dames
    wat een mooie verhalen allemaal! ik geloof hier zeker in en ga er dan ook meteen een bestellen.
    Leuk om in de gaten te houden bie wie het werkt! :)

Ik ga ook kijken voor meerdere armbandjes die bij me passen bij mijn situatie. Kan het kwaad om meerdere dingen bij elkaar te dragen?

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    het kan zijn dat stenen elkaar tegenwerken. Dit zijn vaak stenen van een andere "soort". Ik denk dat rozenkwarts en bergkristal altijd wel kunnen. Bergkristal is een van de sterkste stenen en beinvloed de andere stenen in positieve zin.

19. Delta

Delta Niet meer actief

ik werd misselijk van de maansteen?! heb hem maar afgedaan, voel me nu iets beter, had hem wel 15 min in een glas met stromend water gedaan....

20. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    ik heb mijn maansteentje nu in me broekzak zitten. vastmaken aan me bh kan natuurlijk ook, maar manlief zal wel denken dat ik een beetje van het padje ben. Hij gelooft voor nul procent in dat soort dingen. hoe is dat bij jullie?:cool:

Deel Deze Pagina