maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb een armbandje met roze maansteen. Ik weet eigenlijk niet of het iets doet. Merk er nog niet veel van geloof ik.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij hielp het niet, liep er dag in dag uit mee om mijn pols. Het is overigens wel een mooi armbandje ;).

Mijn vruchtbaarheid was ver te zoeken haha, moest er zelfs voor naar het ziekenhuis.

Sinds ik dat ding af deed kwam het ineens terug, en dat is serieus geen grap. Maar denk eerder toeval :).

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik had van mijn vriendin zo een steen in hangervorm gekregen, ik geloof er niet in maar heb hem gedragen, ben niet zwanger geworden, op een dag viel hij vd ketting af... ik heb hem niet terug aangedaan en de mnd erop was ik zwanger

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    #264 Nogevengeduld, 25 sep 2011
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
    Ik heb naar aanleiding van dit topic ook op zoek gegaan naar een maansteen. Ik wilde hem niet kopen in een webshop omdat je dan niet weet wat je krijgt (je kunt niet kiezen) en ben naar een winkeltje geweest hier in de stad waar ze ook tarotkaarten en pendels e.d. verkopen. Ik heb een keuze gemaakt uit 3 hangertjes en heb die hanger gekozen die mij het meeste aansprak. Nu ook nog vind ik hem erg mooi. Ook meteen een kistje met bergkristal gekocht om op te laden en een zakje hematietsteentjes om te reinigen.

Mijn man vind het prima. Het is een mooie steen om te zien dus misstaat het niet.

Tijdens mijn eindexamen op de middelbare school had ik ook een steen om tot rust te komen (weet niet meer welke) en dat werkte voor mijn gevoel ook. Ik sta er dus wel voor open.

Ook ligt er een maansteen op het nachtkastje.

Hoop dat ze hun werk doen !!

5. mamarianka

22 jan 2011
    79
    0
    0
    landmacht, geneeskundig 410 opvang en afvoer compa
    heerlen
    haai meiden ,

heb gister op de pasar in maastricht ook een maansteen gekocht.
    mooi steentje..
    had giser een beeje een raar gevoelin mijn onder buik .
    heb van die man die hem verkocht gehoord dat ik hem nu niet in maanlicht mag houdenn omdat de maan nu te sterk is voor het steentje. ik moet hem ook weekelijks ff wassen en da is dan genoeg.

mijn vrined was erg open en positief hier over . mn top vent zei echt wet kunnen alles uitproberen als het helpt is het mooi meegenomen zo nie dan zoeken we iets anders ..

6. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ben hem vanmorgen vergeten aan mijn navelpiercing te hangen en baal daar echt van, voel me een beetje kaal (stom he).
    Moet er nog even een gewoonte van maken om hen elke ochtend er aan te hangen.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb ook nooit iets van de stenen gevoeld hoor dus dat hoeft echt niet. Daarnaast ben ik hem ook wel eens vergeten, is ook geen ramp :) Zelf droeg ik het steentje in mijn broekzak en anders in mijn bh. Ik ben van mening dat hij niet per se op je buik hoeft te hangen en ook niet per se op je huid.

Ik had nog wel ergens in een boek gelezen dat je de steen een opdracht moet meegeven. Je moet hem dan in je hand leggen met je andere hand erop en dan tegen de steen zeggen wat hij voor je moet gaan doen. Dus bijvoorbeeld.. steen, ik wil dat je me helpt om zwanger te worden. Ik wil dat je zorgt dat het zaadje het eitje vind en het eitje bevrucht. Daarna wil ik dat het bevruchte eitje gaat innestelen en ik een paar weken erna een positieve zwangerschapstest doe. Ik wil dat je me helpt om zwanger te worden.

Ook is het belangrijk dat je hem af en toe vast pakt in je handen en hem "knuffelt" zeg maar door de steen in je handen te houden en er even tijd en energie in steekt. Dan krijg je een binding met je steen.

8. Victoria25

1 feb 2011
    47
    0
    0
    Weet iemand een winkel in de regio Utrecht waar je de maansteen kunt kopen?
    Het lijkt mij beter om zelf de steen uit te zoeken, ipv via een website een steen te kopen (dan zoekt iemand anders de steen voor je uit en lijkt het mij dat de steen minder goed werkt...)
    Heeft iemand een idee waar ik dit kan kopen?
    Enerzijds geloof ik er niet in, anderzijds toch weer wel, en inderdaad: baat het niet, dan schaadt het niet!

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Sommige vestigingen van "de tuinen" verkopen ze ook weet ik. Ik woon niet in de buurt van Utrecht, dus verder zou ik geen winkel weten.

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ KateK: Fijn om te horen dat je er niet iets van hoeft te voelen. Ik heb ook even gedaan wat je zei: De steen laten weten wat ik wil dat hij doet.

@ Victoria: Volgens mij zit er in Hoog Catherijne een De Tuinen, vlak bij het station, bij de Didi dat zij straatje in.

11. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Mijn man stuurde me net een mailtje dat er een speciaal pakketje in de brievenbus zat :) Ik vermoed dus dat dat mijn armbandje zal zijn :)

Heel mooie levering, woensdag 21/09 besteld en vandaag binnen. Woon in België dus das mooi.

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wat fijn kimmy! dat is nog best snel gegaan dan:)

13. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Inderdaad Isis! Ik had wel het gevoel dat ie vandaag in de brievenbus zou zitten dus ben erg blij :)

Hoe gaat het met de jouwe?

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hier prima! draag het met plezier..de steen die ik bij SG had besteld is ineens weg/verdwenen/kwijt?
    Hopelijk gaat het steentje doen wat ik gevraagd heb :p
    wanneer is jouw nod eigenlijk?

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Kimmytje: Fijn dat hij er zo snel is. Ik hoop dat ie voor jou gaat werken.

Ik heb mijn armbandje nu in een schaaltje met zeezout liggen.
    Begreep dat je hem op die manier het beste reinigt.

16. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmy@ Dat is vrij snel gelukkig maar hopelijk gaat het helpen bij je.

We kunnen de maansteen toch woensdagavond achter het raam leggen voor het opladen van de maansteen weet iemand of dit klopt?

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    volle maan is pas 12 oktober..

18. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

ik heb er ook een en die is zojuist gebarsten... had gister mijn ei, zou het iets betekenen? :(

19. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    KateK@ ik dacht dat het ook al met nieuwe maan kon?

20. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik dacht ook met elke volle maan dan is hij op zijn krachtigst dus idd 12 oktober weer.

Deel Deze Pagina