maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dit in de ronde dat ik de maansteen voor het eerst heb gedragen.
    Ik weet dat het 28 dagen duurt voordat de steen zijn krachten heeft maar onderstaande is toch het resultaat. Zou het door de maansteen komen???

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wow, gefeliciteerd!!

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
    Ben ook super trots:)
    Ik hou mijn ketting mooi om in de hoop dat het helpt dat het nu wel goed gaat!

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    :) groot gelijk...
    tegen miskramen zou je ook robijn kunnen gaan dragen? dat ga ik in ieder geval doen als ik weer op roze mag!

heb jij ook verandering in je steen gezien?

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik kreeg van mijn lieve vriendinnetje die werkt bij de tuinen een maansteen voor aan een ketting.
    Ik heb de maansteen trouw gedragen...achteraf bleek ik dus al zwanger te zijn na een lang proces binnen de mmm...
    Ik geloof er wel in en anders baat het niet dan schaad het niet :D

Maar ze verkopen mooie maansteen hangertjes bij de tuinen...

Succes!!

Liefs

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    oh ok, dat wist ik niet. Miss nog een idee dus!
    Nee zie geen verandering aan mijn steen. Wat zou ik kunnen zien dan?

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!! Wat een knaltest!!!

Ik draag mijn armbandjes Van maansteen en rozenkwarts heel trouw. Ik had ook nog armbandjes van aquamarijn en amethist, maar die draag ik alleen als ik me er nar voel, en dat is niet altijd. Ik ben erg benieuwd of het iets gaat doen voor me!

8. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel, knaller indd he;)

Hopen dat dat indd iets voor je gaat doen!
    Ik heb mijn steen gekregen en op het moment dat ik hem omdeed voelde ik dat het goed was. Maar toen was mijn eispong net 1 dag eerder geweest. Dus miss heeft het met de innesteling geholpen:)

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ikzelf; wat een super mooie test meid!
    Ik heb zelf nu een Botswana Agaat ter bescherming van mijn beebje en zwangerschap.

Fysiek is agaat een goede steen om tijdens de zwangerschap te dragen (voor zowel moeder als kind) omdat het beschermend werkt, groei stimuleert en een gunstige werking op de baarmoeder heeft. Het heeft een positieve invloed op maag, blaas (bij bijvoorbeeld een blaasontsteking), darmen, huid, ogen, bloedvaten en stimuleert de stofwisseling.

10. Pzuster

Pzuster Lid

17 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ikzelf:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Echt super

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ikzelf: Gefeliciteerd!!! Wat super zeg! Als ik je handtekening lees heb je er erg lang op moeten wachten. Ik duim voor je dat het deze keer goed blijft gaan!

12. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!
    Ik heb er indd lang op moeten wachten en ik hoop echt zooooo dat het deze keer wel goed gaat!

En Kate, bedankt voor het uitzoeken!
    Echter ben ik behoorlijk bijgelovig en heb het gevoel dat ik deze maansteen om moet blijven houden. Dat geeft mij een goed gevoel en begreep dat deze ook werkt tijdens de zwangerschap:)

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) ik heb de maansteen ook nog altijd hoor, en icm de Botswana Agaat gaat dat volgens mij prima. Heb veel te danken aan mijn maansteen dus die ga ik ook zeker nog niet in een lade stoppen.

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    WAUW Ikzelf.....geweldig!!!! GEFELICITEERD!! :D:D:D

15. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

In 1 woord: FANTASTISCH!!! :)
    Van harte gefeliciteerd meid!
    xoxox

16. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ikzelf!! Gefeliciteerd meis!!

Ik merk hier dat er stukjes beginnen af te brokkelen bij mijn maansteen en rozenkwarts. Rondom het hangertje van mn maansteen wordt de steen ook steeds dunner.. Gister onwijze buikkrampen gehad van een vermoedelijke eisprong maar wel al drie dagen knalpositieve ovutestjes dus het is deze maand spannend :)

17. celleke

celleke Lid

29 aug 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee iedereen

ik heb sinds afgelopen vrijdag mijn maansteen en draag hem op mijn buik... ik voel van alles maar blijf nu een soort licht bruin verlies houden het is niet veel maar het is er wel.. en ben gewoon ongi geweest... (zit nu op dag 13 van mijn 32 dgn cyclus) het is nu de 2e maand zonder anticonceptie en vind het wel een beetje raar..... moet wel zeggen als ik het maansteentje bij me draag voel ik me afgezien van hoofdpijn wel een stukje beter....

heb wel ff een vraagje wanneer weet ik of het volle maan is en ik hem kan opladen??

liefs celleke

18. teigetje78

30 sep 2011
    66
    0
    6
    Twente
    Ik heb sinds vanmiddag twee maansteentjes.
    Heb ze 10 min. onder stromend water gezet om ze te reinigen.
    Is dat voldoende of moeten ze ook nog 24 ur in de aarde??
    En dan de 12e opladen bij volle maan, is het dan voldoende om ze in de vensterbank te leggen of moeten ze echt in het volle maanlicht liggeb??

19. Pzuster

Pzuster Lid

17 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Celleke: 12okt is het volle maan, dit kun je globe en op maa kalender 2011. Je kunt hem dan een nachtje buiten leggen om hem op te laden.

Teigetje 78: ik ben geen expert maar mij hebben ze verteld dat ik hem het beste 24 uur in de aarde kon leggen (dat heb ik dus ook gedaan), dat is een grondige reiniging. Ook zou water niet goed zijn voor de maansteen. Dit is n.l. Niet voor alle stenen goed. Opladen doe ik echt in de buitenlucht. Mijne ligt nu ook lekker buiten op een dekseltje van een sieraden doosje. Succes ermee! :)

20. Pzuster

Pzuster Lid

17 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Globe moet zijn googelen op mansteen

Deel Deze Pagina