maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb er ook een besteld!

Zit alleen nog met 1 dingetje:
    Bijna niemand in onze omgeving weet dat ik probeer zwanger te worden en dat wil ik eigenlijk nog wel even zo houden. Nou weet ik bijna zeker dat mensen (moeder, schoonmoeder, vriendin) straks gaan vragen naar dat armbandje... Hoe hebben jullie dit gedaan?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb gewoon een knuffelsteen gekocht van maansteen (2 zelfs voor ons geval) en die altijd bij me gedragen in mijn zakken of in mijn bh als ik een jurkje aan had. Iedere keer met volle maan even in het maanlicht leggen een nacht en hij kan weer mee.
    Je moet geen regenboog maansteen nemen, maar je kan verder alles kopen wat je handig vind. Split armband, hanger, maakt niet uit. Als het maar goed voelt bij jou. Ik was ongeveer na 2 maanden zwanger!

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik heb 2 andere armbandjes erbij omgedaan en gezegd als ze er naar vroegen..ow had eens zin om leuke armbandjes te dragen dus heb ik deze eens gekocht...draag nooit armbandjes namelijk hihi ;)

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    meiden in dit stukje is een mooi voorbeeld over de werking van de maansteen en het scheuren van de stenen...en wat dat betekend ;)

Bekijk onderwerp - Maansteen

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nu ik zwanger ben draag ik een Botswana Agaat bij me. Die zou moeder en kind beschermen. Ook bij de bevalling, dus da's een tip voor als jullie straks zwanger zijn!

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Amberliek: Dank je, goed idee, ik draag ook nooit armbandjes.

@ KataK: Dat kan natuurlijk ook, gewoon in m'n broekzak. Dat komt dus wel goed.

Hoelang duurde het bij jullie voordat je de armband (of steen) thuis gestuurd kreeg?

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Evaa: dat hoop ik wel, want zo heb ik hem besteld :)

8. Delta

Delta Niet meer actief

aaah toch ook ! :) ik ga er ook 1 bestellen denk ik!.. ik geloof hier wel in, zeker na al die mooie verhalen ! echt geweldig!

9. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ja wordt idd door de brievenbus bezorgd...armbandje of wat je ook besteld wordt netjes beschermd ingepakt maar klein genoeg voor door de brievenbus...dus geen afgelever bij de buren enzo ;)

10. Delta

Delta Niet meer actief

nee precies !

alleen ik zie op de site 3 verschillende : multicolor, regenboog en roze..
    iemand zei dat de regenboog niet goed was? wilde ik die toch net bestellen haha... dan maar een andere kleur dus?

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Dat is goed om te weten :).
    Ik vond het nogal een verschil in prijs; envelop of pakketje, maar ben nu blij dat ik gewoon voor envelop heb gekozen.

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb de roze besteld. Die werd hier ook genoemd, vandaar.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.563
    36.546
    113
    Ik had toen ik zwanger probeerde te worden van de oudste 2 ook een maansteen. Bij de eerste weet ik niet meer hoe het ging, maar bij de tweede zat er een scheur in de dag voordat ik positief testte, zo apart!

Nu gaan we voor een derde, dus ga ik er weer eentje kopen. Had toen een ketting die ik idd halverwege mijn buik droeg, ga nu denk ik voor een armbandje.

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik had de licht roze idd.

bedacht me net ineens dat ik er nog 1 in mijn nachtkasje had liggen...gelijk gepakt en gereinigd....nu even laten rusten en straks om...ga morgen op vakantie dus wie weet als ik terug ben :D

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.563
    36.546
    113
    @amberliek: ik heb er ook nog 1 liggen, zou je die gewoon weer kunnen gebruiken.

16. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel voor jullie reacties meiden ! dan bestel ik ook de roze....

hoe reinig je de armband? en hoe vaak moet je dat doen?

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
    En ook hoe je de steen oplaadt.

18. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    reinigen doe je 20 min onder stromend koud water.
    Opladen in volle maan.
    maar je hoef niet te wachten tot het volle maan is en dat je hem dan pas kan gaan dragen hoor...nadat hij gereinigd is en je hem 15 minuten laat rusten laad hij weer bij maar met volle maan krijgt hij volledige energie.

Zover ik weet kun je hem na reinigen gewoon weer gaan gebruiken..mijn andere is toen kapot gegaan en deze had ik nog liggen dus ga het gewoon proberen ;)

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ok dank je wel voor de uitleg.
    Moet je hem dan gewoon voor het raam leggen om op te laden?

Deel Deze Pagina