Ik draag ook sinds halverwege sept een maansteen. Ik draag hem met een veiligheidsspeld aan mijn ondergoed. Gisteravond wou ik naar de wc en toen viel hij er ineens in. Ook zit er volgens mij een scheurtje in, al voordat hij in de wc viel Heb ook sinds gisteren gevoelige borsten en af en toe wat steekjes in mijn buik. Ik hoop zo dat het iets betekende. en dat het deze ronde raak is. Weet alleen niet goed wanneer ik moet testen, heb een onregelmatige cyclus.
Ik zit nu op dag 26. Mijn cyclus was vorige keer 52 dagen, en andere keren gem 35 of 36 dagen. Ik ben sinds mijn laatste menstruatie begonnen met etos multi zwanger worden capsules en draag de maansteen, dus daarom wordt het lastiger omdat ik niet weet of het invloed heeft op mijn cyclus, Ik denk dat ik gewoon nog een tijd geduld moet hebben, wat wel erg moeilijk is
Hallo Dames, Ik lees hier veel positieve verhalen over de stenen en nu vraag ik me af waar ik deze kan krijgen. Ga zelf liever persoonlijk naar een winkel dan dat ik het via internet bestel. Weet iemand een winkel in de buurt van Maastricht..?!
he meiden.. Sinds 21 september draag ik de maansteen en een bergkristal aan n veiligheidsspeld aan m'n ondergoed of beha.. (niet elke dag gedragen) En na een paar dagen zat er ineens een scheur in aan de achterkant.. Vanmorgen positief getest
Sappie: Van harte gefeliiciteerd!! Sandraa spannend! Ik heb nu eigenlijk iedere dag wel zeurderige buikpijn en vanmorgen met sportten ook tijdens het fietsen pijn in mijn liezen en in de onderrand van mijn buik??? Hoop dat dit komt door werking maansteen. Ik heb ook het idee dat mijn maansteen er minder mooi uit gaat zien, hebben jullie dat ook en wat houd dat in? En hoe vaak ontladen jullie hem?
Sappie...wat een super nieuws...Gefeliciteerd!!!! Pzuster... ik heb ergens gelezen dat als de steen er minder mooi uitziet, verkleurd of scheurt-breekt dat hij dan zijn werk heeft gedaan en zijn kracht kwijt is. Hopelijk test je positief. Sandra, ik weet uit ervaring dat de etos zwanger worden capusules ervoor kunnen zorgen dat je een kortere tot zelfs normale cyclus krijgt. Ik zou rond dag 32 testen, ken jij de testen van sensitest, die kun je gebruiken vanaf 4 dagen voor je NOD. Ik heb van degene van wie ik mijn steen heb dat je de steen kunt opladen bij volle maan. Eerst 10 minuten onder stromend koud water voor reiniging en dan opladen bij volle maan, in de vensterbank leggen. Ik had in eerste instantie alleen een ketting van maansteen, maar ik las zoveel verhalen van stenen die van kleur veranderen en breken dat ik ook een steen ben gaan halen en deze op mijn huid draag. nu draag ik hem in mijn bh. maar vanaf morgen plak ik hem rond mijn navel omdat ik aankomende week mijn eisprong zal hebben. Die ketting bevat veel kleine steentjes en is dan moeilijker om te controleren of er verandering in zit. Hoezo controle freak... groetjes brigitte
Bri, bedankt voor je antwoord ik zal eens gaan googelen want wordt nu wel erg nieuwsgierig. Ik had namelijk vorige week de steen in de volle grond 24uur en hem daarna buiten gelegd om op te laden. Dat opladen doe ik trouwens bijna dagelijks maar niet altijd de hele nacht. Ik heb mijn maansteen aan mijn navelpiercing hangen en draag hem zo'n 12 uur per dag. Maar weten jullie ook of je "went" aan de kracht van de maansteen?
Sappie gefeliciteerd meid!!! Weer een suc6 verhaal Sandraa: spannend hoor! de steentjes aan mijn armbandje waren idd ook erg lelijk geworden en hij patste zo van me arm midden in een winkel al die steentjes over de vloer daar hahahaha.
Amberliek, en wat had dat bij jou toen betekend, toen je armband afviel? Ik heb nu net mijn maansteen af gedaan en in de aarde gelegd, zal eens kijken of hij weer mooier wordt naar ontladen en opladen
de eerste keer 3 jaar geleden toen ging hij op mijn werk kapot en bleek ik idd zwanger te zijn (na 5 jaar proberen en niets) en nu...weet ik het nog niet a.s vrijdag pas mijn nod dus moet nog even afwachten of deze keer dat hij kapot viel hetzelfde betekend als 3 jaar geleden
Amberliek, dat klinkt goed!! Spannend, ik hoop dat het idd hetzelfde betekend voor je als 3 jaar geleden.
Is valkenburg te ver weg? Er zou er een in Maastricht moeten zitten: Differiginal - edelstenen en halfedelstenen Redemptielaan 36 6213JA Maastricht Het is moeilijk een winkel te vinden buiten internet. De zaak waar de meeste hem bestellen heeft wel een winkel, maar die zit in 's Hertogenbosch als ik mij niet vergis. Succes met je zoek toch
Ik heb ook sinds een paar dagen een scheur in mijn steen, moet alleen nog wachten tot het weekend voor ik kan testen. Vergeet ik je helemaal te vergeten te feliciteren. Dus bij deze