Hoi Hoi, Ik lees hier eigenlijk al een tijdje mee want heb zelf nu een dikke maand de maansteen (Na wat miskramen). Een klein bedeltje bedoel voor aan mijn armband, maar draag hem nu eigenlijk om een ketting. Toen ik hem thuisgestuurd had zaten er al wat scheurtjes en "wolkjes" van binnen. Is dit erg? Kan ik niet beter een nieuwe gladde in de winkel kopen? Kan nu niet zo goed veranderingen van de steen in de gaten houden. Wat een mooie verhalen trouwens over het kapot gaan of afvallen van de ketting en een positieve test als gevolg! Degene die zwanger zijn: Van harte!! Wat ik me afvraag bij een hanger, hoe valt hij er dan ineens af? Brokkelt het steentje dan van de hanger af? Of gaat de hanger kapot? Oja en Wolkje85: Ik wil wel voor je pendelen? Ik pendel NOG niet op het forum, vooral veel voor mezelf. Dus heb geen pendeltijden etc. Ik hoor het wel.
Marleen toen mijn bedeltje eraf viel heb ik dat niet gemerkt, alleen het oogje zat nog aan mijn armband. Ik zou je graag vertellen hoe dat gaat maar soms merk je het geeneens.. Ik denk dat je een prima steen hebt hoor. Het is natuurlijk wel een natuurproduct Ik wens je er veel succes mee meid!
Hoi KateK, Oke, dus dan is echt het steentje eraf gegaan i.p.v het "slotje" kapot. Soms zul je het inderdaad niet eens merken. Dan houd ik het bedeltje maar gewoon. Vind het wel jammer dat ik niet echt verschil kan zien mocht het gaan scheuren van binnen. Maarja, als hij z'n werk maar doet haha. Wel ben ik van binnen een stuk rustiger als ik de steen om heb, dan als ik hem niet om heb. Dan ben ik sneller geirriteerd en voel ik me altijd snel gejaagd. dus dat alleen al is heel fijn.
Om 4 uur morgenvroeg is het volle maan!! Is het voldoende dat ik de steen een hele dag in zeezout heb gereinigd?
Meiden, wat een prachtige verhalen hier!! Voor de zwangeren: gefeliciteerd! Helemaal super! Ik zit er nu sterk over te denken ook maar een maansteen aan te schaffen. Is er nog verschil tussen een hangertje en een armbandje of is t maar net wat je het mooiste vindt?
Volgens mij maakt het niet uit wat je hebt. De meningen zijn verdeeld over doorboorde stenen, gepolijste stenen.. maar volgens mij gaat het om de kracht en zou ik zelf iets uitzoeken wat je aanspreekt Zilla. Marleen; ik heb nooit gekeken naar veranderingen in de steen hoor. Zolang je hem goed behandeld (schoonmaakt en oplaad) is dat echt voldoende. Af en toe even in je handen houden, even knuffelen zeg maar.. even zeggen wat je van de steen vraagt. Dan komt het vast goed!
Ik heb het antwoord al gevonden Daarna even afspoelen met water dus! Hier staat veel info over de manieren van het reinigen en opladen: Ontladen, opladen,hoe doe je dat?
ik heb hem begin september omgedaan dus tweede maand dat ik hem droeg is hij kapot gegaan net als bij onze dochter...toen ging het precies zo en idd is spontaan gebroken midden in de winkel in spanje hahahaha leg dat maar us uit in het spaans dat de vloer bezaaid ligt met steentjes
hmm stelt me beetje gerust amberliek... haha heb nu totaal ook weinig afscheiding.. zo af en toe een beetje.... bij mn bmm wel, maar in onderbroek weinig...
dames, mijn maansteen is van mn ketting afgevallen. Het hangertje waarmee hij aan mn ketting hangt, hangt nog aan de ketting. Het oogje waarmee de maansteen aan dat hangertje zit is helemaal in orde, dus het is me een raadsel waarom het er af is.. Zou dit een positief teken kunnen zijn?