Hi dames, Hierbij de link met data en tijden waar je kan zien dat het vollemaan is: Maanstanden 2011 & 2012
Wanneer is je NOD Kylie? Veel succes! Ik had voor augustus verschillende pendels, voor september ook, maar niets... Voor oktober heb ik er ook 2 staan dus lets wait and see
Jaaaaa... testen Kylie, we zijn allemaal benieuwd Spannend!! Heb je ook een pendel van Kikkert? ze heeft het zo vaak goed
@All: ben al een aantal dagen aan het testen.. Zit nu op cd23, ben veel te vroeg.. Klachten blijven aanhouden, maar kan net zo goed een aankomende ongi zijn. Als je steen of ketting eraf valt, mag je hem niet meer omdoen.. Hij viel er net af bij mij..Maar misschien zat het sluitinkje niet goed of zo? Had hem al 1,5 uur om..
Hoi allemaal, Na jullie succesverhalen zit ik er ook aan te denken om een maansteen te kopen. Waar hebben jullie dit gedaan? Een maansteen past niet bij mijn sterrenbeeld (stier). Is dit erg? Kan een maansteen ook kwaad doen?
hey kylie, wat spannend... als je m al even om had lijkt het me toch dat het sluitinkje wel goed zat! dit in combi met de pendels.... ik zeg zwanger! Hou je ons op de hoogte? En wei pendelde je? Ik heb nu ook een pendel van kikkert... ben zo benieuwd of ze het goed heeft! Ik kreeg in ieder geval helemaal kippenvel toen ik haar bericht las.... spannend
Heb net mijn splitarmband maansteen binnen hopen dat hij zijn werk gaat doen!!!! En ons heel veel geluk mag gaan brengen!!
Hey Wolkje85, Wat zei de pendel van kikkert bij jou? Ik heb er ook net 1 gehad en ze dacht dit kwartaal nog, waarschijnlijk eind okt begin nov. Ben zo benieuwd
@sandraa: ze zei ook dit kwartaal en dcht oktober en ze had het gevoel dat ik nu zwanger ben! Kippenvel!!! Ik vind het dus heel spannend