maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Zo ver ik weet kan het op zich geen kwaad. Bij mij geeft de Carneool ook aan te staan voor vruchtbaarheid. Heb even snel jou stenen gekeken, maar daar staat niks bij. Een vriendin van me is ook stier en heeft ook de maansteen gewoon gedragen en die was binnen 2 maanden zwanger.

2. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Waarom mag je de maansteen niet meer om doen als hij af is gevallen!? Want dat heb ik dus wel gedaan -_-'

3. bri4

bri4 Lid

17 nov 2010
    90
    0
    0
    NULL
    gelderland
    Dames...ik vind het allemaal reuze spannend.

Wat de stenen betreft maakt het inderdaad niet uit. De maansteen staat voor vruchtbaarheid en dat is belangrijk. Waar je voor uit moet kijken is dat niet iedere steen samen gedragen kan worden. maar rozekwarts en bergkristal zijn sowieso stenen die je goed kunt combineren. Je kunt het altijd vragen en er zijn ook winkels waar je online je vraag kunt stellen. Zij weten wel welke stenen je echt niet moet gebruiken.

Ik draag een ketting van maansteen en rode calciet, deze ketting kwam het sterkst uit de pendeltest bij de edelstenenwinkel.

@kaileigh ik heb kikkert net een pb gestuurd om te vragen of ze wil pendelen, ze heeft geantwoord dat ik haar in de gaten moet houden want zij geeft aan wanneer ze tijd heeft om te pendelen en dan pendelt zij via een foto. ik houd het ook in de gaten... ik zal het hier wel vertellen als het zo ver is.

groetjes brigitte

4. Infantem Amor

Oke dank je wel ;)

5. mominspy

mominspy Lid

11 okt 2011
    18
    0
    0
    ik heb er net 1 gehaald!
    ben benieuwd ik houd je op de hoogte ;)

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Kayleigh: je kunt op het pendelforum het topic van kikkert zoeken en daar een abonnement op nemen, dan krijg je een email
    Als er nieuwe berichten worden geplaatst en kun je snel reageren. Je kunt vaak maar een uurtje insturen, dus moet t goed in de gaten houden wanneer het kan!

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wat niet mag.. die van mij zijn doormidden en gescheurd en er missen hoeken af, en nog draag ik ze bij me.. ik kan ze gewoon niet loslaten.. dus tot ons beebje er is zal ik ze bij me dragen..

8. Nanja

Nanja Lid

14 aug 2011
    20
    0
    0
    Hoi,

Ik heb even gekeken, maar hoe kan ik een abonnement hierop nemen? Waar moet ik dan op klikken?

Liefs

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    In de balk bovenaan (waar de nummers van de pagina staan) staat onderwerp tool, daar op klikken en dan kan je een abonnement nemen. Je kunt kiezen of je een mail wil bij nieuw bericht of niet.
    Klik je vervolgens op gebruikersinstellingen, dan kun je in 1 opslag de abo's zien waar er nieuwe berichten zijn geplaatst!

10. Infantem Amor

Hoi Wolkje,
    dank je wel.
    Ik heb kikkert nu een mail gestuurd. Ben benieuwd!
    Ook meteen even bij alle andere pendels reactie op bericht gevraagd, kan ik ze een beetje volgen.

11. Mar28

Mar28 Lid

7 feb 2011
    70
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb nu sinds een maand een maansteen en ik hoop dat hij gaat helpen. Ik heb hem aan een kettinkje. Januari mogen we beginnen met IUI en ik hoop dat het voor die tijd gaat lukken.

@brotherbear je mag de steen wel blijven dragen maar als de steen afvalt betekend dat dat hij niet meer werkt en dat je een nieuwe steen moet uitzoeken, mag weer een maansteen zijn maar mag ook iets anders.

x Mar

12. brotherbear

Hoi Mar,

Ik hoop dat ie dan heel snel mag gaan werken bij jou!!

Maar als ik je goed begrijp is ie dan er af gevallen, omdat ie zijn werk gedaan heeft. Betekent dat dan dat de kans vrij groot is dat ik zwanger ben of dat de steen niet meer voor mij heeft kunnen doen deze ronde!?

thnx alvast voor je antwoord.

13. Mar28

Mar28 Lid

7 feb 2011
    70
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Brotherbear,

Dank je, dat hoop ik ook :)

Dat kan het allebei zijn helaas dus dat durf ik niet te zeggen. Als hij afvalt heeft hij zijn werk gedaan wat hij kon doen. Dat kan het regelen zijn van de menstruatie, zwangerschap etc. Ik hoop voor je dat het zwangerschap betekend.

Ik heb heel veel last met het loslaten van het verleden en daar staat de steen ook voor. Sinds ik de steen draag wordt het steeds makkelijker voor mij om dingen los te laten. De steen heeft dus meerdere werkingen. Hopelijk pakt het meerdere dingen tegelijk aan. Je zou even kunnen googlen wat hij allemaal doet, misschien herken je er wel andere dingen in wat verbeterd is mocht je niet zwanger zijn.

Ze zeggen meestal ook dat het het beste is om de steen te kopen in een winkel. Je kan dan kiezen uit meerdere stenen en de steen die het beste aanvoelt die neem je!

Succes en ik hoop echt voor je dat je zwanger bent.

14. brotherbear

Hoi Mar,

Bedankt voor je verhelderende en eerlijke (nog niet juichende) antwoord. Daar wordt een mens beter van. Anders heb je veel hoop en is het toch weer jammer dat het niet raak is.

Sinds ik de maansteen draag slaap ik veel dieper that's it. Verder heb ik er aardig wat krampjes door in mn buik gehad en is mn cyclus net zo lang als twee maanden hier voor.

Leren los laten is heel lastig. Ik hoop voor jou dat de maansteen je er inderdaad bij kan helpen!! Sterkte er mee meid!

15. Mar28

Mar28 Lid

7 feb 2011
    70
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dank je Brotherbear.

Ik hoop dat het over 5 dagen wel juichen is ;) dan lees ik het graag!!

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ladies,..kijk eens in mijn album...

17. Mar28

Mar28 Lid

7 feb 2011
    70
    3
    8
    NULL
    NULL
    Welk album?

Liefs Mar

18. Kylie1986

mijn foto-album

19. Mar28

Mar28 Lid

7 feb 2011
    70
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie op alle foto's 1 duidelijke streep!

20. Kylie1986

je bedoelt de controlestreep zeker?

ondertussen de 4e pendel voor deze maand

Deel Deze Pagina