maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar28

Mar28 Lid

7 feb 2011
    70
    3
    8
    NULL
    NULL
    Oh het gaat over pendelen ;)
    Ik snapte het al niet haha

2. Nanja

Nanja Lid

14 aug 2011
    20
    0
    0
    Dank je wel!!!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nee, het ging om de laatste 2 foto's,..vanmiddag geplaatst

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    in het testtopic zei ik ook al..ik zie op de dipstick wel wat..spannend hoor!

5. bri4

bri4 Lid

17 nov 2010
    90
    0
    0
    NULL
    gelderland

Ik wil je geen valse hoop geven maar volgens mij zie ik ook wat!!
    hoop het voor je!

6. Kylie1986

dank jullie!

7. Nyna

Nyna Niet meer actief

@Kylie, ook ik zie een streepje op de dipstick, zelfs zonder te turen ;)

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    spannend allemaal weer...hier nog een week te gaan!
    heb wel de hele avond al flink ongigevoel.. herkennen dames dit?

anyway..ik probeer m'n kop in het zand te steken en niet op de kwaaltjes te letten.. morgen weer vroeg werken, dus ga lekker slapen! weltrusten en tot morgen dames!

9. Kylie1986

Ah, en het is zo moeilijk om stil te houden voor manlief.. Eerst maar eens wachten op een knaller!

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Kylie!!! WAuw! Op die ene zie ik echt een streep! Sowieso zijn ze in het echt vaak donkerder dan op de foto toch?
    Wanneer heb je je nod?
    Super als je over paar dagen knaller hebt! Een voorzichtige gefeliciteerd dus!!

11. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige maan deze heldere avond zeg. Heb toch maat voor de zekerheid op de vensterbank geplaatst waar de maan stond :)

12. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dames ik wil een steen ter bervordering van vruchtbaarheid....

moet ik dan alleen maansteen hebben (en welek precies want er zijn verschillende)?????

Of ook me eigen sterrebeeld??

Je moest die ketting/hanger bij je navel dragen las ik ergens??

sorry voor al me vragen..........

13. Nyna

Nyna Niet meer actief

@Kylie, heb je nog getest? ik duim voor je :)

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi Missillie,

Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.

Elke steen heeft een andere doelgroep of betekenis. Als je bijvoorbeeld kijkt op spirtualgarden.nl staat het er allemaal uitgelegd :)

Het maakt ook niet uit of je een ketting, armband of een steentje ergens aan vast knoopt.

Er zijn stenen die je niet bij elkaar moet dragen, er zijn ook stenen waarbij dat prima kan. Daar kan ik je niet meer over vertellen, misschien andere meiden hier op het forum, of je kan bij desbetreffende winkel/webshop je vraag stellen welke steen je er mee kan combineren.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt :)

15. Kylie1986

Hey ladies, vandaag geen streepjes gehad, denk dat het een spookstreep is geweest..
    Zit nu op cd24.

16. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#616 Infantem Amor, 14 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2011
    Hoi Missillie,

Mijn is geadviseerd Carneool en Maansteen te gebruiken, omdat carneool in mijn sterrenbeeld stenen stond. Heb even op jou geboorte datum gekeken en in jou rijtje staat ook Carneool. Ik draag een carneool hartje ter hoogte van mijn navel en een maansteen split armband.

Carneool werkt aardend, activerend en vitaliserend. De steen werkt opbeurend en motiverend en geeft zelfvertrouwen en heeft hierdoor een positief effect op depressies, apathie en verwarring. Het maakt standvastig, behulpzaam, idealistisch, trekt succes aan en bevordert het vermogen om problemen snel en pragmatisch op te lossen. Carneool beschermt tegen negatieve emoties van andere mensen zoals jaloezie en woede en gaat hierdoor misbruik tegen. De steen bevordert de vruchtbaarheid, heeft een positieve werking op de vrouwelijke geslachtsorganen en helpt bij seksuele problemen zoals bijvoorbeeld frigiditeit en impotentie. Carneool bevordert de opname van vitamines, voedingsstoffen en mineralen en stimuleert de stofwisseling. Het zorgt voor een goede doorbloeding van organen en weefsels en werkt bij hoge bloeddruk en spataderen. De steen helpt bij reuma, artritis en zenuwpijnen.

Hoop dat ik je geholpen heb.
    www.edelstenenenminiralen.nl
    Edelstenen & mineralen, etherische olie en bach bloesemremedies: alles voor aromatherapie, bloesemtherapie en edelsteentherapie: Spiritual Garden.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    weet iemand hier nog een andere steen die goed is voor de band met je ongeboren kind? in de winkeltjes in de stad kwamen ze niet verder dan de maansteen die ik nog steeds draag.

18. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    @ Justme66, volgens diverse websites is de robijn ook een goede steen voor als je zwanger bent.

Ik draag de steen nu een week of 4 waarvan deze cyclus vanaf het begin en vandaag op dag 17 heb ik een positieve ovulatietest. Voorheen was dat op dag 20. Dus al een vooruitgang. Hopelijk ligt het aan de steen.
    Er is wel wat verandert aan het uiterlijk van de steen. In het witte gedeelte zit nu een stukje wat iets doffer is. Wie weet helpt het.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    thanks voor de tip. lees ook dat agaat goed is, en hoort ook bij mijn sterrenbeeld. morgen daar maar eens naar kijken

20. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He Justme66,

Robijn in zoisiet is een spirituele en vitaliserende steen. De zoisiet verzacht de eigenschappen van robijn. De steen versterkt een gevoel van individualiteit maar ook van verbondenheid. Het bevordert creativiteit en stimuleert spirituele groei en wijsheid. De steen is goed hulpmiddel bij reïncarnatie problemen omdat het contact met vorige levens vergemakkelijkt. Fysiek werkt robijn in zoisiet vitaliserend en heeft een positieve werking op vruchtbaarheid en zwangerschap, slaapproblemen, geslachtsorganen, hart en vermindert verzuring.

Deze hoort ook echt bij jou sterrenbeeld!

Deel Deze Pagina