ik heb een tijdje terug een maansteen gekocht in de vorm van een hanger. deze heb ik dag en nacht om. ik vind de steen én heel mooi én ik geloof er ook in.
Welke steen hielp ook al weer het 'voorkomen van' mk? Was dat de botswana steen? En als ik het goed begrijp kan ik mijn maansteen nog blijven dragen?
Bij deze: Zwanger na dragen van maansteen - 17-10-2011: Kylie1986, na 25 dagen, alleen maansteen (roze), ketting viel af. Dus datum posi test, naam, hoeveel dagen/maanden gedragen, alleen maansteen of ook andere stenen, wat is er gebeurd met de steen?
kylie, dat was de robijn, die 'voorkomt' miskramen. botswana agaat schijnt goed te zijn om een band met je kindje op te bouwen
ik heb ook gelezen en gehoord dat je je maansteen met bergkristal steentjes en hematiet steentjes kan ontladen..
Ik heb een vraagteken in mijn rode jaspis ontdekt, heeft iemand daar ervaring mee? Die zat er eerst nl niet. Heeft iemand enig idee wat dat kan betekenen?
@Natasja: Geen idee..Misschien aan een edelsteenzaakje vragen? @Isis: dank je, ik ga van de week kijken. Draag jij hem ook?
Zwanger na dragen van maansteen - 10-5-2011; KateK, na 3 maanden een posi test. Twee maanstenen bruinig en een kleine hanger. Hanger viel dag voor testdatum van armband. - 17-10-2011: Kylie1986, na 25 dagen, alleen maansteen (roze), ketting viel af. Dus datum posi test, naam, hoeveel dagen/maanden gedragen, alleen maansteen of ook andere stenen, wat is er gebeurd met de steen?
ik heb net een robijn gekocht.. ik twijfel wat ik met m'n maansteen moet doen (geadviseerd werd ze niet samen te dragen), aangezien hij verkleurd is en scheurtjes heeft.
Ik ga denk ik vanmiddag even kijken in een winkeltje hier.. Weet niet of ik zijn advies op kan volgen, hij vertelde me toen ook dat er geen roze maansteen bestond..
Zwanger na dragen van maansteen - 10-5-2011; KateK, na 3 maanden een posi test. Twee maanstenen bruinig en een kleine hanger. Hanger viel dag voor testdatum van armband. - 17-10-2011: Kylie1986, na 25 dagen, alleen maansteen (roze), ketting viel af. - 17-10-2011: Isis857, na 28 dagen, alleen maansteen (roze hanger), barstjes/scheurtjes in de steen en aan de oppervlakte, kleur donkerder Dus datum posi test, naam, hoeveel dagen/maanden gedragen, alleen maansteen of ook andere stenen, wat is er gebeurd met de steen?
hmm dat is vreemd. Hier in het winkeltje zeiden ze dat bij het kiezen van een steen je op je intuitie moet afgaan..op die manier maak je de beste keuze..
Apart eigenlijk hé, de werking van de steen? Heb mijn schoonzusje er 1 kado gedaan voor haar verjaardag, hoop dat het voor haar hetzelfde gaat doen als voor mij.. Dat winkeltje had alleen wittige stenen..
veel winkeltjes hebben alleen witte maansteen.. die waar ik m'n maansteen heb gekocht hadden witte, roze en regenboog..maar het personeel vond ik niet zo aardig, dus ben nu naar een ander winkeltje gegaan
Ik ga zo gewoon even kijken..En als ie weer begint over die maansteen zeg ik gewoon dat ie wel lekker heeft geholpen!
groot gelijk! inderdaad wl apart die werking van de stenen..hopelijk doet de robijn net zo goed z'n werk als de maansteen