Ik krijg nu toch m'n twijfels over de maansteen. Ik ben een erg gevoelig persoon en misschien is de steen te heftig voor me, kan dat? Ik ga al 6 jaar pilloos door het leven en heb na het ontpillen een regelmatige cyclus gekregen, dus nu al 5 jaar. We zijn nu 15 rondes aan het proberen. Ik heb draag deze ronde voor het eerst een maansteen en uitgerekend deze ronde kan ik (en de gyn) m'n ei niet vinden, ik zit al op cd21! Volgens de gyn kan het door stress komen, maar zou de maansteen ook een oorzaak kunnen zijn?
Ik heb vorige maand ook een maansteen gekocht, maar heeft de eerste maand helaas nog niets geholpen, hopen op de volgende ronde ,. Maar hoe hebben jullie de maansteen allemaal gereinigd. ik lees op internet veel verschillende manieren namelijk,.
Ik heb mijn steen gereinigd door een dag lang in zeezout te laten liggen (die steen had ik enkele maanden van de zwangerschap gedragen) Enkele weken geleden heb ik een nieuwe gekocht, die ik reinigde onder stromend water (15 min ongeveer)
Ok dat ga ik zowiezo eventjes doen straks ! en hij moet een nachtje in maanlicht ? mag dat elke avond of alleen met volle maan. misschien iemand die dat ook weet En hebben jullie dat ook allemaal gedaan of hebben jullie hem alleen gereinigd in water / tja wat een vragen , ik weet het
Rann, je kunt de steen gewoon dragen nadat hij gereinigd is en hoeft hem pas met volle maan op te laden (afnemende maan is niet goed)
Hier meer info over reinigen en opladen: Edelstenen, mineralen, edelsteen, stenen, kristallen, sieraden, geneeskrachtige stenen, werking, chakra, sterrenbeeld, webwinkel
Ik reinig mijn maansteen in een glas met hermatietsteentjes en laad hem op in een kistje met bergkristal. Ik heb nl gelezen dat maanstenen niet tegen water en zeezout kunnen.
Hallo allemaal. Ik heb een week of 2,5 geleden (na het lezen van jullie berichten) ook een maansteen aan een ketting en een paar dagen later een maansteenarmbandje gekocht. Nu zitten er in de steen sinds een week allemaal scheurtjes en is hij van binnen doffer geworden. Gister sprong ook nog eens spontaan mijn armband kapot. Nu wachten op nod. Nog 7 dagen pfffff. Wat duurt dat lang! Maar ben erg benieuwd of de steen zijn werk heeft gedaan.
Hier trouwens een site waar ik net wat nuttige info vandaan heb. Welke stenen mogen niet samen, welke stenen kan je nog meer dragen. Edelstenen tijdens zwangerschap en bevalling
Hoi Lees hier zoveel positieve dingen dat ik ook aan het denken ben om een maansteen te gaan halen ! Maar nou vraag ik me af ik moet spuiten met hormonen om zwanger te worden aangezien ik geen normale cyclus heb werkt de maansteen dan ook ?? Wij zijn trouwens bezig voor ons 3de wondertje na 1 engeltje en een bengeltje
Sandra; ik ben zwanger via ICSI en had eerst 2 maanstenen. Eentje had ik bij mijn medicatie (als ik die mee moest naar mijn werk enzo) en de andere droeg ik bij me. En als ik geen medicatie meenam dan droeg ik ze beide. Ik heb ze in mei gekocht. In mei/juni hadden we een terugplaatsing van een verse embryo. Dit was niet gelukt. In juli hadden we een cryo terugplaatsing en die is wel gelukt. Vandaar dat er bij mij staat 3 maanden na aankoop maanstenen, maar goed, eigenlijk 2 bevruchtingen later..
Hallo allemaal! Op internet zag ik al wat voorbij komen over maanstenen en heb het er het 1 en ander over gelezen, maar die info is overal vrijwel hetzelfde. Ik ben erg benieuwd of het voor mij ook zou lukken en wil het erg graag proberen, maar dan wel op de juiste manier! Ik zag hier dat jullie het hadden over "opladen" en "schoonmaken". Wat bedoelen jullie hiermee? ik zit nu op de site van Edelstenen & mineralen, etherische olie en bach bloesemremedies: alles voor aromatherapie, bloesemtherapie en edelsteentherapie: Spiritual Garden. en hier staan allemaal verschillende. Zelf vind ik een geknoopte ketting erg mooi, maar maakt het uit of ik een ketting of een armband doe? Want de ene kan dus van de pols afvallen en die ketting zou dan moeten barsten, heb ik dat goed begrepen? Hoop dat jullie me een klein beetje willen helpen/adviseren!
Fluff; je moet nemen wat je aanspreekt. De een heeft liever een hanger voor aan een ketting of bedelarmband en de ander heeft liever een splitarmband. Wat je neemt maakt niet uit. Het gaat uiiteindelijk om de steen en de werking ervan. Schoonmaken; vrij maken van energieen van anderen (de eerste keer) en de andere keren maak je hem schoon om vervolgens op te laden. ik maakte mijn stenen schoon door ze 10 min onder stromend koud water te houden. Opladen; met volle maan leg je de steen een nacht in het maanlicht.