dat had ik ook dat m'n maansteen steeds donkerder werd! Mij is trouwens geadviseerd om robijn en maansteen niet samen te dragen..ze hinderen elkaars werking doordat ze niet van de zelfde steensoort zijn. Ook is mij gezegd als je meerdere stenen wil dragen dat je ze het beste kan omwisselen..de ene dag de ene de volgende dag een andere.
Ik heb hier ergens een link geplaatst waar vertelt werd welke stenen niet samen kunnen, maar daar stond niet bij dat de robijn en maansteen niet samen mochten
oh ja dat is ook zo..ik weet het ook allemaal niet hoor.. ik heb het gevraagd in de winkel en het werd mij afgeraden.
dat is het belangrijkste toch! Maakt niet uit welke steen je draagt en of je ze bij elkaar draagt als die kleine maar lekker blijft plakken en groeien!
hoi allemaal, ik heb ook een maansteen hanger gekocht, maar je moet hem opladen in volle maan maar staat ook dat het in de zon kan klopt dat ? en ik droeg hem een paar dagen nu zitten er scheurtjes in en er is een stuk uit
divana, ik zou de steen echt alleen in de wassende maan (het liefst bij volle maan) opladen.. Zonlicht is erg sterk..en vaak te sterk, dit is niet goed voor de steen. scheurtjes betekenen dat de steen z'n werk doet
@ Kylie: Hoe voel je je verder? De afgelopen 2 maanden had ik steeds erg laat mijn eisprong. Vaak pas op dag 17 a 18. Nu heb ik deze maand voor het eerste een eerdere eisprong, welke meer klopt met een normale cyclus. De steen lijkt zijn werk dus wel te doen.
@Molly: Ik voel me prima! Lekker darmenbuikje al, haha.. Verder veel moe en last van m'n rug..Gisterenavond voor het eerst wat misselijk geweest. Het is dat ik niet ongesteld wordt en de testen zo knallen, anders haha! De steen lijkt bij jou inderdaad zijn werk te doen! Op naar een positieve test!
Ik heb geen idee of het werkt maar heb maar gelijk een maansteen opgehaald! We zijn nog maar net begonnen dus verwacht niks. Maaar wie niet waagt die wint ook niet!
heelaas vandaag toch ongi geworden.. Heb wel het idee dat de steen mij heeft geholpen met het vinden van mijn eisprong. Ga toch maar voor de zekerheid een nieuwe steen halen omdat deze helemaal dof is geworden en veel scheurtjes in zitten.
Hier ook ongi geworden zit nu op dag 33 ipv 35 dus dat is wel positief. Ben benieuwd of mijn as cyclus ook weer 33 is. Oja dames! Mocht je aan een nieuwe maansteen beginnen vergeet niet de oude buiten te begraven in de grond. Daar komt namelijk de maansteen vandaan en zo geeft hij geen krachten meer af. Zodat de nieuwe weer zijn werk kan doen
moet de steen echt in het maanlicht liggen? want bij ons staat de maan aan de zijkant en daar hebben e geen ramen?
Hallo Voor iedereen die zwanger is; Super gefeliciteerd!!! Ik ben nieuw hier op dit topic. Ik had het al hele tijden voorbij zien komen, maar altijd gedacht van: nee dat is zo wazig. Nu ben ik gisteravond toch maar gaan lezen, kon het niet laten. Ik sta er wel voor open namelijk. En nu blijkt nog uitgerekend op nieuwe maan. En heb alle pagina`s in een keer uitgelezen. Ik was zo benieuwd. Ik vond het echt fascinerend. Ik ben van middag dus zo`n steen gaan kopen bij een spiritueel winkeltje. En ze hadden dus nog 1 maansteen liggen. Ik dacht; die lag op mij te wachten. Daarna gereinigd in een glazen bakje met stromend water voor 10 minuten. Nu heb ik `m om. Voelde me heel even draaierig na een tijdje. Oja en toen ik thuis was had ik bij het afvegen heeel veel vruchtbaar slijm!!! Ik moet zeggen ik zit ook echt op m`n eisprong te wachten. Ik heb namelijk zeer onregelmatige cyclus. Heb sinds 2 oktober eipijn. En hoop nu echt dat het doorzet! Allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!
Even een vraagje. Ik heb mijn maansteen om een ketting hangen en heb hem eerst gereinigd. Maar ik werk met kleuters en die zitten er regelmatig aan (elke dag wel 1 kindje). Is dit erg? Moet ik hem nu dagelijks reinigen?
@ dotty: zorg er gewoon voor dat je maansteen onder je kleren zit. op je huid. als je de maansteen naar 'buiten' draagt beinvloed hij je omgeving.. heb je een hangertje aan de steen? dan kan je hem aan je bh vastmaken of onderbroek met veiligheidsspeld. dat doe ik ook