Wat goed dit topic heb heel wat bijgeleerd over het opladen en in het maanlicht leggen. Ik heb al een tijd een maansteen aan een kettinkje hangen maar ook ik werk met kleuters die er aan zitten. Heb de steen nog nooit gereinigd en of opgeladen dus ga dit eerst maar eens doen! Het voelt altijd wel fijn om de steen om te hebben maar ga er nu ook maar 1 kopen die ik aan mijn bh kan vastmaken kijken wat dit voor mij doet. Bedankt voor alle tips!
Edelstenen, mineralen, werking, betekenis, stenen, kristallen Toen ik aan het speuren was naar een goede site, kan ik deze tegen op internet. Pas later zag ik dat er meer meer dames op zp hier hun stenen halen Moettie wel goed zijn toch
hoi allemaal, ja dat klopt ik heb hem ook daar besteld hopen dat die snel zijn werk gaat doen,heb altijd vaste cyclus 28 moet vandaag ongi worden is te hopen van niet natuurlijk.... heb wel een nieuwe steen besteld want hij gaat helemaal scheuren en een klein deukje erin groetjes
Haj meiden, Wat fijn om de positieve verhalen in dit topic te lezen! Het is eigenlijk niet voor mij, maar ik heb ook een maansteen besteld! Vanmorgen binnen gekregen. Heb het bedeltje gereinigd en nu aan mn navelpiercing bevestigd.. Ben heeeel benieuwd.
Hej meiden, Wat zal die beste man/vrouw nu een mega omzet opeens hebben, nu iedereen massaal zo'n steen koopt Ze mogen wel miss korting geven, hihi. Erggg leuk die positieve verhalen hier!
ik draag sinds 3 weken ook een maansteen, is het ook mogelijk dat je ongie daarvan wegblijft? ben namelijk een week overtijd, durf nog niet te testen. heb afgelopen 2 jaar zo vaak gedacht zwanger te zijn dat ik eerst wel heel veel zekerheid wil hebben voor ik test
ja ben wel vaker overtijd, heb na 2 miskramen ook geen eisprong meer uit mezelf en zit dus aan de clomid. Heb twee gezonde kindjes dus ik mag niet klagen, maar ik wacht nog even een weekje met testen, ben dus idd wel vaker overtijd ook met Clomid.
Plaats het ook hier nog maar even: Ik had zojuist een positieve test! Ik heb een armbandje en steentje nu een paar weken bij me gedragen. Maar ik heb deze maand ook voor het eerst preseed gebruikt en vitamine e geslikt. Ikzelf denk eerder dat het daar mee te maken heeft. De steen zie ik als bij geloof. Maar toch blijf ik hem dragen nu
whaaaaaaaaaaaaa kon me niet meer inhouden en wat denk je? Nog positiever dan positief!! nu maar hopen dat het wel goed mag gaan en dat deze beeb wel blijft plakken. iemand nog suggesties wat voor stenen ik nu moet gaan dragen? en wat moet ik met de maansteen doen?
heb hem overigens ook een week of drie geleden gekocht, zou het dan echt geholpen hebben? vind het zo bijzonder haha
ik heb nu een agaat en een jaspis. kijk anders even op internet wat nu goed bij jou past. en gefeliciteerd!!
Meiden... eerst maansteen opladen en dan pas omhangen? de tiende dat duurt nog zo lang..... vandaag ong. geworden of is alleen reinigen genoeg?? hoop dat jullie kunnen helpen!!
ik heb hem ook enkel gereinigd nog niet opgeladen. snap alleen niet wat ik nu met de steen moet ik draag het nog wel, maar neem aan dat ik nu wat anders moet hebben. ik ga even googlen en bedankt alvast Justme.