@ isis: de grootte maakt niks uit ! @ flippo: ik blijf het bijzonder vinden hoe jij er allemaal in staat.. respect...
Leuk, een topic over de maansteen Ik heb zelf deze gekocht: Bedeltje maansteen (wit) superhandig, omdat ik hem aan mijn bh vasthang met het haakje en niemand kan zien dat ik een maansteen draag
ik heb net de hanger gespoeld met water en aan m'n kettinkje gehangen en voel een soort tintelingen door m'n lichaam...bizar dit
Door het winkeltje waar ik mijn maansteen aan heb laten meten werd me verteld dat ik de steen elke avond voor het slapen gaan in een bekertje water moet hangen, dan reinigt de steen zich. Het hoefde dus niet onder stromend water. Ik heb een grote steen omdat mijn baarmoederslijmvlies onrustig is en een grote heeft meer kracht. De kleur van de steen werd bepaald door het winkeltje. Die gene waar ik het meeste op reageerde draag ik bij me. Bij mij een roze maansteen.
@Evaa: Thnx maar als je in dezelfde sitatie zou zitten zou je het zelfde doen Tuurlijk heb ik mijn flinke dip momenten... maar om alleen maar aan het negatieve te denken heb ik alleen maar mezelf mee Ik ben meer dan alleen flippo in de MMM, ik ben ook gewoon nog steeds flippo die altijd al positief in het leven heeft gestaan
@ flippo: ja dat snap ik, dat je je dieptepunten hebt gehad.. en je heb ook wel gelijk hoor... maar toch..! en indd als ik het zelfde zou mee maken, zou ik ook zo zijn.. er is meer in de wereld dan alleen een baby en kids... maar ik zou dr ook ontzettend verdrietig van zijn... maar is er zoveel meer moois in het leven.. youre right !
Hallo allemaal, Ik zit dit is even allemaal te lezen en vind dit erg intressant ik wil er denk ik ook even 1 kope. Maakt het nog uit of je een witte of een roze koopt? Heb hier ook gelezen als er regenboog bij staat deze niet te nemen kan iemand vertellen waarom dat is?
Ik heb een armbandje gekocht, maar de meerkleurige. Ik las dat dit niet goed is? Klopt dat? Moet ik een andere kleur kopen? En welk bedeltje hebben jullie gekocht om aan je BH te hangen? Mijn vriend heeft namelijk al kinderen en dan valt het misschien wel op als ik zo'n armbandje om heb. Dus dan is een bedeltje handiger. Welke kan ik dan het beste kopen? Ik word helemaal blij van die positieve verhalen. Hoop dat ik binnenkort ook zo'n positief verhaal kan vertellen.
kleur maakt niet veel uit, ik had zelf de bruine variant en een witte. Ik weet niet waarom de regenboog kleur niet goed is. Dat heb ik ook maar gehoord..
ik voel me goed! het duurde maar een minuut ofzo..echt heel bizar! het was wel een positief gevoel hopelijk dat het z'n werk gaat doen! ben erg benieuwd!
ik heb de steen in een glas gelegd en 10 minuten de kraan zacht opengezet en de steen zo 'gespoeld'. Opladen kan nog niet..want het is afnemende maan. vanaf de 27e (dacht ik) kan dat weer..dan is er nieuwe maan en zal de maan iedere nacht groeien.. 12 oktober is de volgende volle maan..dan leg ik m voor het raam.
aah dus vanaf 27 oktober kan je hem al voor het raam leggen? 12 oktober is indd volle maan... kan je hem voor het opladen al wel dragen?
ja dat kan wel..omdat de steen nog niet gebruikt is, heeft het al wel z'n krachten..je moet het alleen reinigen om vervuilingen van andere mensen eruit te halen, maar die dragen het niet op hun huid..dus de steen heeft voldoende energie over om al gedragen te worden.. het reinigen is ook bedoeld om te zorgen dat de steen alleen in contact met jou staat en zo het beste werkt (is mij verteld)
thnx ! dan doe ik dat ook als ik hem binnen krijg en leg hem 12 oktober snachts voor het raam ben benieuwd ! houden wel contact hier in dit topic over hoe het gaat enzo?