ziet er goed uit hettie! Ik hoop dat het bruinverlies gauw stopt! overmorgen nog maar eens een testje en hoop dat ie dan nog weer donkerder is!
wauw!!!! gefeliciteeeerd heeerlijk moet dat voelen! zou je ook hier je ervaring willen schrijven? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/312387-maansteen-meiden-bijhouden.html
@ Hettie bruinverlies heb ik volgens mij wel eens vaker gelezen dat dat voor kwam. Een voorzichtige gefeliciteerd! Hopelijk kun je snel een dikke vette streep showen
Hettie, bruinverlies kan er bij horen en de ongikrampjes horen er ook bij, dat komt door het groeien van je baarmoeder Gefeliciteerd met je zwangerschap Heb je nog iets gemerkt aan de maansteen-armband?
Wouw Hettie, je ziet hem goed hoor! Hopelijk word ie aankomende dagen nog donkerder! Ik heb ook gehoord dat bruinverlies en ongi-gevoel er bij kunnen horen (leuk is ons vrouwenlichaam toch he ) Alvast dus een voorzichtige felicitatie!
dank jullie allemaal!! ben heel blij maar durf nog niet te geloven! ja heel fijn ons lichaam haah ik zei vandaag nog pff denk echt dat ik ongi ga worden! maar toen ik dat dacht voelde het niet goed dus ik ging gewoon een test doen zoooo VET fijn gevoel!! ja ik merk alleen dat de armband wat donkerder van kleur is geworden.sommige zijn heel donker! maar weet niet of het kan?
Volgens mij kan het geen kwaad. Ik heb 5 verschillende stenen Jade,Jaspisrood,Maansteen,Rookkwarts en Roze kwarts. Die moet ik iedere avond bijelkaar in het water leggen en daar moeten wij dan 's morgens van drinken. Iedere avond houd mijn vriend de stenen vast omdat ik dan aan hem vraag wat hij er bij voelt. Hij pendelt ze ook regelmatig of ze nog bij ons passen. Dus denkt niet dat de werking komt te vervallen als jou vriend de steen een keer vasthoudt.
Hettie van harte gefeliciteerd meid! Hier mag ik ook weer op voor ronde 2 met armband eergister ovutest gedaan en die was weer wit zoals het moet na ei en gister nog een keer testje gedaan en die was weer positief snap er niks van haha...ook mijn armbandje begint sinds gister te "hangen" dus wijder te worden en de kleur is aan het veranderen..hebben andere dit ook al eens gehad?
nou ik heb maar even een mailtje gestuurd naar spiritual garden en een foto mee gestuurd van mijn roze armbandje..met de vraag of dit zo hoort of niet. heb hem pas sinds vorige week dus vind het wel snel dat hij nu al aan het kapot gaan is. Moet ook eerlijk zeggen dat ik daar bij mijn vorige armbandje niet zo op geled heb of dat ook zo was voor hij kapot sprong. Ach we zullen het wel horen als ik een reactie heb gehad van ze
@ amberliek, Ik heb niet alles gelezen hoor, dus sorry als ik iets heb gemist, maar je zegt dat je armband verkleurt, dat hij gaat hangen, dat je je ei hebt gehad en dat hij nu spontaan is geknapt... ? klinkt goed toch? niet dat we op de zaken vooruit moeten lopen, maar je hoort wel eens verhalen exact dezelfde als die van jou en die bleken zwanger? Of je hebt een armband die niet sterk in elkaar zat, maar veel dames zien al die punten die jij hebt genoemd toch wel als een teken denk ik..
Deze is nog niet geknapt maar zit er niet ver vandaan denk ik. Mijn vorige armband (vorige maand) is idd kapot geknapt en had ik een posi test...was vmk denk ik....Maar kan me niet herrinneren dat ik toen ook van die losse touwtjes had hangen..naar mijn idee is hij toen gewoon in 1x geknapt ipv zoals nu af en toe een touwtje Zoals je op de foto ziet is hij niet echt roze meer zoals toen ik hem kreeg vorige week Maar zoals jij ff snel alles op een rijtje zet voor me klinkt het idd wel weer positief idd niet vooruit lopen op de zaken we zullen zien. Ben ook wel heel benieuwd naar het antwoord van spiritual garden
nee hij is idd niet roze meer. Toen ik em zag dacht ik ook aan gewone maansteen. Wat gek, was hij wel donker van kleur toen je de armband kreeg? Of was ie al een beetje licht?
Wauw wat een goed nieuws voor je zeg. Dat moet een heerlijk gevoel zijn. Eindelijk van dat rot ding verlost te zijn. Nu hopen dat hij idd helpt bij het zwanger worden.
Gefeliciteerd Hettie! Wat super. En dat bruinverlies en ongi gevoel kan hoor. Had ik ook toen ik zwanger was en kreeg een super gezonde dochter.
@Gerbera en Megamindy, Ook super gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat bijzonder he. Ik geloof echt dat die steen heeft geholpen.
Dames, Ik zit ook bij het Maansteen klets clubje, maar ik kan het onder algemene clubs niet vinden. Wat doe ik niet goed?.. Wie kan me ff helpen?
Het staat er gewon bij nu hoor, op de 2e plaats van boven.. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/312459-maansteen-kletsclubje-11.html hier is de link