Vandaag ook de maansteen aan hanger besteld bij spiritual garden. Kan niet wachten tot het binnen is!
Jeetje wat een hoop reacties LEUK!!! sinds vanmiddag mijn armbandje weer om en er gebeuren sinds dien rare dingen in me buik en met het armbandje een hoop gesteek geborrel en krampjes in me buik (net of ik weer een aankomende ongie heb zeg maar maar dan hele lichte krampjes) Ongie is net geweest dus weet zeker dat dat het niet kan zijn en heb dit normaal ook niet na ongie. Armbandje was helemaal HEEL toen ik hem vanmiddag om deed en nu zijn de touwtjes geraffeld en sommige al kapot aan het gaan Dat de touwtjes raffelen en breken had ik ook toen ik zwanger bleek van mijn dochter en toen brak hij uiteindelijk helemaal. Maar heb net afgelopen vrijdag me ongie gehad wel een hele rare dit keer...had helemaal nergens last van en normaal ben ik zo ziek als een hond en duurde maar 3 dagen ipv 5 a 6...ookal zo vreemd. Maar goed...hij doet z'n ding in iedergeval weer zo te merken Iemand vroeg hier hoelang het duurde voor we zwanger waren met de armband.....5 jaar zonder armband 5 jaar geen zwangerschap armband gekocht en omgedaan en de tweede maand hartstikkke zwanger Meiden ik ga jullie voorlopig voor 3 weken verlaten wij vertrekken morgenochtend naar het zonnige zuid spanje voor een heerlijke gezinsvakantie Ben benieuwd als ik over 3 weken terug ben wat voor suc6 verhalen ik hier lezen kan Tot over 3 weken meiden!!!
@ Amberliek: Hele fijne vakantie! Wat bijzonder dat jullie al wat voelen zodra je de armband omdoet. Er zijn gisteren behoorlijk wat stenen gekocht lees ik . Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, wel leuk om elkaar op de hoogte te houden.
Spiritual garden heeft gisteren goede zaken gedaan. Ze zullen zich wel afvragen hoe het toch komt dat ze op een gewone dinsdag ineens zoveel bestellingen hebben ontvangen. En ik doe er ook aan mee Normaal geloof ik niet zo in dit soort dingen, maar na al die verhalen is het in ieder geval het proberen waard!
Haha ze zullen zich zeker vast af vragen dat er opeens zoveel maanstenen worden besteld hahaha. Fijne vakantie amberliek. Ik geloof wel in zulke dingen in het verleden heeft iemand met handoplegging veel pijn bij mij weg genomen. Nu nog even wachten dan maar tot hij binnen is.
Fijne vakantie amberliek! Hier.. Weet niet of de eer nou volledig aan de steen is, maar was al daaaagen aan t wachten op m'n ongi (hormonen op de hobbel) en nadat ik gisteren de hanger omdeed kreeg ik gisteravond last van m'n buik en ja hoor.. Vanochtend temp eindelijk omlaag en op rood!
nou ik ben vandaag ongi geworden, ben heel benieuwd wanneer mijn steentje binnen is hopen dat hij mij ook kan helpen... hihi
aah meid.. balen.. zie dat jij echt al lang gestopt ben !! bijna een jaar bezig.. en nog niet zwanger geweest? ga je naar de dokter in okt? of?
Nee ben nog niet zwanger geweest jammer genoeg. Ik ben toevallig vorige week donderdag naar de HA geweest ik mocht bloed gaan prikken op een eventuele zwangerschap en hormonen want heb erg veel last van acne en erg vette huis en haar. Eerst twijfelde hij ja van je ben nog geen jaar bezig enz maandag gaan we terug hij wilde vriendlief ook zien want waarschijnlijk om zijn zaad te testen maar ik neem aan dat dat in het ziekenhuis gebeurd. Ik had op dag 19 van mijn cyclus een positive ovutest en word pas op dag 48 ongie dus ja:x. Heb ook aantal dingen gelezen over pcos dus ik hoop dat hij ons door stuurt daar de gyn anders ga ik het zelf vragen of we naar de gyn mogen ik wil gewoon weten waardoor het komt dat het zo lang duurd voordat ik ongie word. Ik ga vandaag ook beginnen met teunisbloemolie kijken of dat wat doet met mijn cyclus of het korter word. En jullie ook voor het eerste wondertje bezig? Hopen dat je snel zwanger mag worden.
jeetje ja indd !! dan heb je wel een hele lange lf ! heb je symptomen van pcos ? je bent bijna een jaar bezig hoor ! in okt.. dus dat die dokter zegt dat je nog geen jaar bezig bent, tja nog geen maand verschil.. maar goed... fijn dat je terecht kan ! en hopelijk komt er posi nieuws uit en raak je ook snel zwanger meid ! elke maand dat wachten en ik denk steeds ik krijg nooit een posi test in handen.. haha mjah onzin natuurlijk!
Die acne en vette huid, vet haar zijn symptomen van pcos. Ja had het ook erg flauw gevonden als hij had gezegd wacht nog maar even een maandje dat zei hij zelf ook al. Dat denk ik ook hoor dat ik nooit een posi test in handen krijg maar ja positief blijven denken is soms wel moeilijk maar ja. Laten we hopen op het beste he. Nu maar wachten op die steen en kijken wat ie doet of je iets gaat voelen als je hem bij je draagt.
indd meid ! hopelijk heeft de steen wat goeds voor ons in petto ! ik heb trouwens ook snel last van vet haar en best wat pukkels.... soms weet he het toch niet.. of heb je echt veeeeeel acne en niet alleen op je gezicht? hoe oud ben je als ik vragen mag?
@ Isis: Wat goed zeg! Dat is al positief. @ Mien: Vervelend zeg, die lange cyclussen. Ik heb er zelf ook last van. Hopelijk stuurt de HA je door naar de gyn.