maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik had het bij het bedeltje maar ook bij de knuffelstenen trouwens..

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Nog dames die hun Maansteen binnengekregen hebben?

Ik ben spannend aan het afwachten, zal vermoedelijk wel pas volgende week zijn.

xoxox

3. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb foto;s erbij gedaan.. ze zijn niet echt duidelijk ! maar je ziet zo'n scheurtje dat beetje zwartig is...

4. Delta

Delta Niet meer actief

wanneer had je hem besteld? ook bij spiritual garden? ik had hem de volgende dag al binnen !

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Evaa, ik zie het zwarte lijntje ja, maar denk dat dat normaal is hoor :)

Heb mijn armband ook bij Spiritual Garden besteld maar woon wel in België dus zal iets langer onderweg zijn denk ik.

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ kimmytje: dankje voor je antwoord.. oke ! ja dan duurt dat misschien wat langer.. maar ze zijn erg snel !

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    eva het lijntje ziet er niet raar uit...denk dat het een groeilijntje oid is..

8. Delta

Delta Niet meer actief

dankje isis ! wat is een groeilijntje als ik vragen mag?

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    de steen groeit in verschillende gedeeltes aan elkaar, verschillende lagen zeg maar..en als 2 van die lagen tegen elkaar aankomen krijg en voel je een groeilijn..

10. Delta

Delta Niet meer actief

bedankt isis ! :)

11. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog aan het wachten op mijn steen ik heb hem dinsdagavond besteld dus ik hoop dat hij vandaag met de post komt ben erg benieuwd.

12. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik heb het hele topic doorgelezen en er meteen ook eentje besteld. Altijd al een maansteen willen hebben, want het is niet alleen goed voor de vruchtbaarheid. Dus jullie kunnen hem best gezien dragen, heb ik ook vaak gezien bij vrouwen die totaal niet met kinderen bezig zijn. Ik heb wel eens gehoord dat het één van de krachtigste stenen is en daarom heb ik het nooit aangedurft. Maar als jullie het allemaal aandurven, doe ik het ook gewoon!

13. MHR

MHR Actief lid

17 mei 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Nou ja zeg!
    Even m'n verhaal in het kort: 22 juli late miskraam van onze tweeling (bijna 18 weken). Ruim 6 weken gevloeid en daardoor nog geen duidelijke cyclus. Inmiddels is de miskraam bijna 9 weken geleden en ik zat vol ongeduld te wachten op m'n eerste menstruatie. Daarom dinsdag ook maar een maansteentje besteld en gisteren ontvangen. Gelijk gereinigd (nog niet opgeladen ivm afnemende maan), maar al wel aan m'n bh gehangen. En nu breekt ineens m'n menstruatie door! :$
    Toeval of niet, ik ben nog nooit zo blij geweest met m'n menstruatie. Nu kunnen we in ieder geval weer verder. Op naar ronde 1! :D

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Sjemig MHR, dat is ook niet niks zo'n late miskraam :(

Heel veel sterkte nog!

15. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn steen is ook binnen net even gereinigd onder de kraan 10 min.
    Ik heb hem aan mijn hempje gehangen ben benieuwd:D.

MHR@ Heftig verhaal hoor na 18 weken nog een miskraam.
    Wauw dat is wel erg mooi dat je die steen hebt en nu ongie bent geworden:).

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nee hoor, volgens mij niet. De helderheid is voor het oog he ;)

17. Gizmo17

Gizmo17 Lid

17 sep 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb mijn steen binnen. Ik heb hem ook 10 min in een kopje water gelegd en toe aan mijn ketting gehangen. Eerst even goed gekeken of er geen barstjes in zitten. Ben erg benieuwd! Voelde niet echt iets ofzo toen ik hem om mijn nek hing maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn...

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ MHR: Jeetje, heftig zo'n late miskraam. Veel sterkte. Wat goed dat je menstruatie wel meteen op gang is gekomen na het dragen van een maansteen. Ik hoop dat dat bij mij ook snel gebeurt.

@ Mien en Gizmo: Weer twee stenen binnen. Ben heel benieuwd hoe het bij jullie verloopt.

19. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    Hoi ladies,
    maanstenen?? wat een onzin dacht ik eerst (sorry dames). Maar na het lezen van alle berichtjes ga ik er vanmiddag toch ook maar één halen (De Tuinen) :D:D. Ik hou jullie op de hoogte. Ik slik vanavond namelijk mijn laatste pil, een spannende mijlpaal.:p.
    Ben heel benieuwd naar alle vervolgverhalen nu er zoveel steentjes besteld zijn.

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    MHR, jeetje wat heftig zo'n late miskraam.
    Toch heeeeel apart, maansteen om en gelijk ongesteld :D.

Deel Deze Pagina