maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd had sinds gisteren en vandaag erge buik krampen van ongie heb er feminax voor ingenomen vanochtend is even kijken als ik niks meer in neem of het dan weg blijft nu met die maansteen.

2. Gizmo17

Gizmo17 Lid

17 sep 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linde: ja, ik ben heel erg benieuwd. Had er nog nooit van gehoord. Sta er open voor dit soort bijzondere 'dingen' dus had niet veel tijd nodig om tot het besluit te komen er een te kopen

3. Delta

Delta Niet meer actief

wat een mooie verhalen !
    ik heb hem aan een veiligheidsspeld aan mn onderbroek gehangen.. de steen raakt mijn huid.. voel hem niet zitten ofzo ! ben benieuwd :D

ik heb trouwens geen rug en buikpijn meer...

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) spannend meiden! Wees niet teleurgesteld als het na 1 maand niet is gelukt he.. kan wel wat langer duren. Bij mij was het 2-3 maanden..

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Was net wat aan het rondneuzen op de site van Spiritual Garden en kwam dit tegen:

Er zit een barstje in mijn steen. Beïnvloedt dit de werking?
    Nee, stenen worden ruw in de natuur gevonden en worden in trommelmachines gepolijst tot een gladde steen. Dit wordt puur gedaan om het uiterlijk van de steen te verfraaien en ruwe stenen werken net zo goed als gladde stenen.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
  7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

En ook nog dit:

Algemene informatie

Maansteen is een variant orthoklaas met een blauwachtig kattenoog effect. De steen is parelachtig wit, geel tot blauw met een parelmoerglans.
    Werking

Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.
    Reinigen, opladen & verzorgen

Maansteen is een hele zachte en broze steen. Er komen gemakkelijk krassen in en hij is zeer breekbaar. Met het onderhouden van de steen is het verstandig om chemicaliën, fel zonlicht en water zo veel mogelijk te vermijden. Als de steen zijn glans verliest kan je deze opwrijven met een doek met eventueel wat olie erop. Maansteen kan natuurlijk bijzonder goed opgeladen worden in het maanlicht.
    Toepassingen

Maansteen kan op of bij het lichaam gedragen worden.
    De spirituele werking van maansteen wordt ondersteund door hem op het voorhoofd te leggen.
    De psychische werking van maansteen wordt ondersteund door hem op het voorhoofd te leggen.
    Het kan verwerkt worden tot een elixer, wat met name effectief is tegen bij slapeloosheid en slaapwandelen.
    Chakra

Heiligbeenchakra (2e)
    Sterrenbeeld

Kreeft
    Chemische eigenschappen

Samenstelling: KAlSi3O8, hardheid: 6-6,5 & dichtheid: 2,56.

8. MHR

MHR Actief lid

17 mei 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Meiden, bedankt voor de reacties. Het was inderdaad erg heftig allemaal. Hopelijk heb ik snel, mede dankzij m'n maansteen, beter nieuws.

9. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    MHR,

Heel veel sterke hoor. Vreselijk om te lezen dit. Hopelijk heb je snel weer een posi test in handen.

Ik heb een armbandje besteld. Ben heel benieuwd. Hoop dat ie morgen binnen komt. Heb hem vanmiddag besteld voor 3 uur. Hadden de meeste dames hem ook na 1 dag al

Ik heb al heel lang geen cylcus en moet morgen naar de gyn. Ik hoop dat het wat voor me doen kan.

Die spiritual garden doet echt goede zaken door ons. We moeten groepskorting krijgen haha.

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ Kate: neeee zeker niet ! het zou al geweldig zijn als ik over 3 maanden zwanger zou zijn haha... ik put er wel energie en hoop uit, maar verwacht niks... :)

@ kimmytje: dankjewel wat je opgezocht heb meid ! :) ben al helemaal gerustgesteld haha... je moet indd goed kijken hoe je steen eruit ziet... want als er een nieuwe barst in komt betekent dat vaak wel iets...

@ MHR: wat een heftig verhaal meid ! ik hoop dat je snel posi nieuws mag hebben!! en wat een mooi verhaal van je ongi :D

11. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou zeker geweldig zijn als we over paar maanden zwanger zouden zijn maar ook mijn cyclus beetje normaal word.
    Als het bevalt de komende dagen dan ga ik misschien nog wel een armbandje kopen die vond ik eigelijk ook gewoon mooi:D.

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    bizar he meid..ik heb in juni een MA gehad bij 14 weken..erg heftig allemaal :( 18 weken is zelfs nog verder..en dan nog van een tweeling..
    Maar wat betreft de menstruatie..als je een paar blz terugleest heb ik ongeveer hetzelfde verhaal...
    Zat maar te wachten en te wachten op mn menstruatie, eergisteren maansteen omgehangen en gisteren opeens m'n menstruatie!

13. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje wat heftig.. 14 weken een MA en 18 weken een MA.. mijn god... echt heel erg zeg.. :(

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja...je denkt veilig te zitten..ik had bij 12+2 nog een volledig goede echo. Hartje klopte goed en kindje was lekker bewegelijk...1,5 week later was helaas niets minder waar :(

maar meiden,kop op...komt allemaal goed hier hoor met onze maansteen :D

15. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Isis857,

Jij ook veel sterkte. Knap hoe je ermee om gaat. 14 weken is ook al heel wat. Vind het heel erg voor jullie. Hoop dat jij ook baat hebt bij de maansteen.

16. Delta

Delta Niet meer actief

ja die 12 weken zeggen niet altijd alles !! pfff jeetje meid.. :( alsnog veel sterkte en jij en iedereen hier gaan gewoon mooi snel zwanger worden hoor ! :) ik voel het hihi

17. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    De dames die succes hadden met deze steen, hoe lang droegen jullie hem? En voelde je er ook wat van als je hem om had? Of juist als je hem niet droeg?

En maakt het nog uit waar je hem draagt? Want ik lees dat een aantal het advies kregen om hem rond je buik te dragen.

Zou een armbandje dan minder goed werken?

18. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Leuk berichtje terug gehad:

Spiritual Garden
    Dat verklaart een hele hoop! Nou is maansteen altijd een populaire steen maar de afgelopen dagen was er inderdaad wel erg veel interesse in maansteen. Leuk! Ik hoop dat iedereen er veel baat bij gaat hebben. Wij horen in ieder geval veel positieve verhalen over het dragen van maansteen en zwanger worden. Bedankt voor je berichtje! :)

En nu baal ik heel erg :( wilde mijn steentje van mijn bh afdoen en toen viel hij zo uit mijn handen....kapot in 3 stukjes!
    Aan de hanger hangt nu nog wel een stuk maansteen. Heb SG gevraagd of ik deze mag dragen of dat ik een nieuwe moet kopen. Zwanger kan ik nog niet zijn ongesteldheid is pas 2 dagen over.
    Maar voorzichtig hoor hij is zo kapot.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat jammer zeg! Maar tuurlijk kan dat hoor! Het is nog steeds een maansteen alleen nu wat kleiner ;)

De steen die je immers droeg was eerst ook groter.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Roos36: Ik heb hem dinsdag besteld en woensdag in huis. Denk dus wel dat je hem morgen hebt.

@Dlight: Wat jammer dat hij kapot is. Hopelijk kan je hem nog wel dragen.

Deel Deze Pagina