Mijn cyclus is na 2 miskramen één groot zooitje. Niet meer regelmatig en vorige cyclus had ik zelfs geen eisprong! Ondanks dat ik wel de bekende ovupijn had, heeft mijn temp die maand mijn ei niet bevestigd. Mijn menstruatie kwam ook heel erg onverwachts, 3 dagen te vroeg zonder voortekens. Inmiddels zit ik weer op dag 22 van een nieuwe cyclus. Van dag 18 tot en met 20 heb ik flinke buikkrampen gehad. Heb zelfs even gedacht dat ik opnieuw bezig was met bevallen! Dag 19 en 20 had ik ovulatiepijn en sinds gister voel ik me weer helemaal top! Echter is door omstandigheden het 'klussen' deze ronde niet zo gelukt. We hebben in de vruchtbare periode alleen dag 17, 20 en 22 geklust. Nu heeft FF mijn ei nog niet bevestigd maar ik vermoed dat die op dag 20 is geweest. Aangezien ik toen ovulatiepijn had en die op dag 21 alweer helemaal verdwenen was. Mijn temp bevestigd dus nog niets. Normaal gaat hij op 1 dpo flink omhoog maar het is ook al eens voorgevallen dat hij langzaamaan stijgt, dus nog even afwachten. Mijn vraag is dus; wat denken jullie aan de hand van mijn kaartje? Ei al geweest of moet hij nog komen? 39017f Ovulation charts on FertilityFriend.com En maken we nog wel een kleine kans omdat we op dag 20 geklust hebben of is de kans echt minimaal? Ik weet dat ik een paar keer niet getempt hebt en dat je dat normaal wel dagelijks moet doen. Maar ik durf wel bijna zeker te zeggen dat ik mijn ei niet gemist kan hebben door de vergeten dagen. Thnx voor het lezen en het meedenken! Word zo langzamerhand een beetje moedeloos van mijn cyclus...