Ik weet dat er al verschillende topics zijn over maansteen, maar dat gaat meestal over wie er zwanger is geworden terwijl ze de steen droegen. Ik wil graag weten of er meiden zijn waarbij de cyclus is veranderd tijdens het dragen van maansteen? Maansteen schijnt namelijk te helpen bij het regelen van de cyclus begreep ik...
Ja, ik heb ook begrepen dat ie helpt bij de cyclus! Ik krijg morgen m'n maansteen. Ook heb ik gehoord dat je pms minder wordt erdoor, maar of het helpt??? Sandra, jij hebt m toch al een poosje? Merk je al 'iets'?
Ik heb hem zelf in zo'n vaag winkeltje gehaald, waar je ook wierrook kunt kopen en andere zweverige dingen. (heb hem alleen niet gebruikt, gewoon vergeten )
bij ons in de buurt zit wel een zaakje (zo`n reform zaakje), daar verkopen ze wel van die stenen voor je sterrenbeeld maar of ze daar ook maanstenen hebben, ik zal eens op internet gaan zoeken.
ja ik heb wat informatie gevonden over de maansteen: Het is een vrouwelijke steen, en is dus ook geschikt om mannen in aanraking te brengen met hun vrouwelijke kant. In de praktijk wordt maansteen veel gebruikt bij onvruchtbaarheid en ik mag wel zeggen met verbluffende resultaten. Wel moet natuurlijk altijd rekening gehouden worden met de oorzaak van de onvruchtbaarheid, maar als het een kwestie is van een verstoorde hormoonhuishouding of gespannenheid, dan is de maansteen de aangewezen steen. De steen moet dan gedragen worden tot ongeveer 2 maanden in de zwangerschap. Daarna kan er verder bekeken worden of een andere steen gedragen moet worden. Zo is de rode jaspis een goede steen tegen zwangerschapsbraken en misselijkheid. De robijn beschermt tegen miskraam en de heliotroop stelpt tussentijdse bloedingen. Aan het einde van de zwangerschap is het dragen van een chrysopraas heel goed om de bevalling voorspoedig te laten verlopen. OP deze manier kan een zwangerschap goed begeleid worden, al spreekt het vanzelf dat nooit meer dan een steen mag worden gedragen en er altijd zorgvuldig moet worden uitgetest welke steen het beste is. maar waar je hem nu kunt halen???
ik heb hem afgedaan ,sinds een week of 2 a 3 draag ik hem niet meer. me cyclus was van af het begin eigelijk al goed ,maar zwanger worden ho maar. heb hem nu al 8 maanden.
Ik draag de mijne ook al 4maanden tot hier toe nog nt geholpen zwanger te worden maar heb wel een regelmatigere cyclus dan vroeger, steeds tss 25 en 28 dagen... dus misschien doet ie dat wel voor mij ! De tarwekiemoliecapsules hebben mij ook ng nt echt geholpen ! Mijn kaartjes worden er alleen maar gekker door !
Ik had het volgende: Maansteen tarwekiemoliekapsules Teunisbloemkapsules Mijn ongi wat wel heel anders dan ik met de pil had. Nu ben ik zwanger maar mijnmaansteen is gewoon nog heel terwijl die bij andere stuk gaat als hij zijn werk heeft gedaan........
Ik draag een ring met een maansteen. Ik moet wel zeggen dat mijn ongi na mijn MK wel erg snel kwam na 31 dgn en dat had ik eigenlijk niet verwacht. De ring had ik pas na mijn MK aangeschaft. En zoals vele van jullie weten heb ik een onregelmatige cyclus (zie onder) Maar of dit nu door de maansteen kwam. Ik hoop wel dat ik hiermee snel zwanger wordt en dat de pendel van Sonja gelijk heeft!!!
Ik heb 1 besteld, ik hoop dat het echt werkt. Ik heb al eerder een steen gehad tegen mijn allergie. Deze werkte wel en barste op een gegeven moment. Ik heb hem toen afgedaan. Maar heb hem nog steeds en de barsten gaan niet verder. Best apart.
Ik heb een maand geleden ook een maansteen gekocht,hij hing aan een touwtje om mijn nek.Gelijk de eerste dag is ie al van het touwtje geknapt,dus van af die tijd zit ie in m'n broekzak. S'nacht stop ik hem in m'n kussen en vanmorgen was ik hem kwijt. Terwijl ik fijn achter de pc zit,zie ik dat mijn hond iets voor mijn voeten legt en wat denk je,,,ja hoor hij heeft de maansteen gevonden. Ik heb wel eens gelezen dat een steen niet zomaar bij je weg gaat en nu geloof ik daar heilig.hahahaha. Wat een lieve hond heb ik toch Liefs Wendy
Nou, het zou dus kunnen dat ie bij mij ervoor zorgt dat ik een langere fase heb na mijn ei...maar dat kan ik pas gaan merken als ik nu weer een paar keer ongi ben geworden....
en een paar keer ongie worden, dat willen we nu juist niet! Ik ben benieuwd wat de mijne gaat doen!! ik hou je natuurlijk op de hoogte