Hormonen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by manuelenbrenda, Aug 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi meiden,

Ff een vraagje...

Na ruim vier maanden een regelmatige cycles te hebben gehad bleef vorige maand mijn menstruatie weg. Deze is uiteindelijk na 2 weken overtijd wel gekomen. Na uitgebreide bloed- en urine onderzoek bleek dat er te weinig hormonen aanwezig zijn om zwanger te raken.

Nu alweer blijft mijn menstruatie weg en een test is weer 's negatief....

Van mijn huisarts mag ik naar een gynecoloog om eventueel hormonen te krijgen. Ik vind dat alleen best eng omdat er volgens zeggen best wat bijwerkingen zijn. Klopt dit en weet iemand hier misschien meer over??

Ik ben bang voor stemmingswisselingen ofzo en dat je erg dik kunt worden.... Dit wil ik liever niet omdat ik verder gewoon gelukkig ben met mijn zoontje van 6 jaar. En dan moet ik het er maar mee doen toch?

Hoop spoedig van iemand hier iets over!

Alvast bedankt meiden...

Groeten, Brennie :(

2. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
  3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hey manuelenbrenda, de bijwerkingen verschillen natuurlijk per persoon, ik heb zelf heel erg last gehad van bijwerkingen van clomid ( en ja ik hou ook vocht vast) maar ken ook weer mensen die helemaal nergens last van hebben... succes!!
    xxx kaatje

4. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik heb zelf 6 maanden lang Clomid gebruikt.
    1x 50mg
    1x 100 mg
    4x 150 mg

Ik heb zelf totaal geen last gehad van bijwerkingen, het enige wat ik wel had en wat ik zelf wel prettig vond is dat ik bij de 2e kuur me eisprong kon voelen. Verder ben ik er op me gemakkie doorheen gesukkeld en t effect is dat ik nu dik 15 weekjes zwanger ben.

groetjes Miranda

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb dus giga last gehad van bijverschijnselen
    was 6 kilo aangekomen wat opzich natuurlijk niet zo erg is maar die opvliegers ppffff die waren niet te harden

ben er ook mee gestopt want zo wilde ik dus niet zwanger worden zo erg was het

dat zeg je niet zomaar als je al 3 jaar bezig bent om zwanger te raken :(

maar zoals je kan lezen reageerd iedereen weer anders

succes

6. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou ben dus inmiddels ongi geworden.... :(

Maar dat houdt toch wel in dat er wel een eigsprong heeft plaatsgevonden en in principe ik dus gewoon zwanger kan raken toch???

Nu zat mijn cycles op 31 dagen dus... op naar de volgende maand maar weer!!!

Greetz...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    jep als je een eisprong hebt kun je zwanger worden.. succes.. xxx

Share This Page