Maansteen

Discussion in 'Zwanger worden' started by SandraK, Jul 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

De heel cyclus

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, die van mij duurde nu dus ook lang..

3. Niet meer actief

Maar ja. Ik weet niet of dat nu echt van zo'n steentje afhangt hoor. Draag hem wel met het idee: baad het niet schaad het niet. :oops:

4. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Ik denk dat als je er zelf echt in gelooft, dat het werkt! Wij mensen zijn in veel in staat in ons onderbewustzijn. :) Ik zie dat zo vaak in het dagelijkse leven. Hoewel ik ook vrij nuchter ben hoor! ;)

5. Niet meer actief

Da's idd waar. Lijkt mij ook heel mooi om een keer naar een regressietherapeut te gaan oid.

6. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wil toch even aanraden het volgende topics eens door te lezen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =maansteen

Het is wel een heel lang topic, maar er staat echt heel veel in over de maansteen, haar werking, en waar je evt stenen kan bestellen.
    Welke steen bij je past en nog veel meer info.

7. Danny

Danny Niet meer actief

Ik draag de maansteen nu ongeveer 3 maanden en sinds dat ik dat doe is mijn cyclus precies 28 dagen.
    Ik merk ook dat als ik hem een paar dagen niet draag ik een bloeding krijg dus ik doe m niet meer af.
    Dus voor mij werkt het wel, of het is gewoon toeval dat kan natuurlijk ook!!! :(
    Oja je moet de steen bij volle maan op de vensterbank leggen in t licht van de maan zodat hij weer op kan laden.
    :)
    Groetjes Danny

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hoe vaak moet je hem eigenlijk opladen?

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik hou hem elke dag een beetje onder een kouwe straal water en bij volle maan 1x per maand op de vensterbank !

10. patrien

patrien Niet meer actief

nou heb ik van de week een maansteen gekocht, ben ik hem verloren.
    ik droeg hem aan een koortje om mijn nek.
    nu heb ik alleen nog maar een koortje en het hangertje waar de steen aan hoort te zitten. de steen is eraf gevallen. zou dit ook iets betekenen?

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee ik denk niet dat je er wat achter moet zoeken, misschien ligt ie nog thuis ergens?
    Draag je het ook als je naar bed gaat? Ik draag altijd sieraden in bed maar wil nog wel eens in mijn slaap mijn ringen af doen (oa die met de maansteen) en dan wordt ik smorgens wakker zonder ringen en liggen verspreid in bed hihihhii
    Heb je thuis al goed gezocht??

12. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik geloof in de kracht van stenen heb zelf ook rozenkwarts.

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    In het topic wat ik op de vorige pagina noemde, staat dat verlies van de maansteen kan betekenen dat de maansteen haar werk al heeft gedaan.

14. patrien

patrien Niet meer actief

ik heb thuis overal gezocht en ben zelfs nog terug gereden naar de supermarkt om hem daar te zoeken.
    het zou toch wel raar zijn als de steen nu al zijn werk heeft gedaan wat ik zou waarschijnlijk maandag pas mijn ei hebben, maar ik ben zo onregelmatig ongi dat het misschien wel zo kan zijn. we wachten maar geduldig af

15. Niet meer actief

Na de mijne eerst een nachtje in het water te laten liggen (op aanraden) ga ik morgen mn maansteentje om m'n nek doen!

Nu maar hopen dat ik hem niet nodig heb he....

16. LeonieS

LeonieS Nieuw lid

Apr 26, 2006
    1
    0
    0

Hoi, draag nu voor 3 mnd een maansteen,heb nu een cyclus van 28 dgn ipv 30-32-42,etc altijd erg onregelmatig dus. Maar zwanger ben ik er nog niet mee geworden. Ze zeggen dat een vrouw de steen eerst 2 x 28 dgn moet dragen en dat ie dan zijn werk gata doen. Ach ja,misschien is het wel allemaal toeval en bijgeloof. Maar niet geschoten is altijd mis toch?
    groetjes leonie

17. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Pff, ik lees hier wel veel dingen die erbij komen kijken zeg!
    Ik heb vandaag een maansteen van mn mannetje gehad en draag hem nu om mijn nek. Ik hoop natuurlijk dat het snel werkt en ik gauw een regelmatige cyclus heb na de curretage en dus snel zwanger word...

18. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    ik draag mijn maansteen nu 3 cyclessen en kan niet anders zeggen dat ik erg gerelmaitg ben en weinig klachten voor tijdens pms heb dus maar zwanger worden denk niet dat dat door een steen bepaalt kan worden :rolleyes:

al heb ik ook gehoord dat je de maansteen van je partner of vriendin moet krijgen anders werkt hij niet
    maar ja hoe weet die steen nu of ik hem zelf gekocht heb of gekregen :(

19. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Nahhh,

Ik heb vanmiddag mijn maansteentje van mijn man gekregen aan een hangertje (even zelf een ketting bij gekocht en omgedaan). Valt ie net zo, zonder dat ik iets doe, van mijn ketting af!

Zou het gewoon slechte kwaliteit zijn, of gaat mijn cyclus gewoon weer meteen regelmatig worden na de curretage (waar ik momenteel nog heel licht van na vloei)?? Ik vind het maar gek. Ik heb stiekem een beetje hoop dat ik direct zwanger ga worden, maar ja, dat weet ik pas over een hele tijd!

Share This Page