aantal dagen tussen ei en ongie

Discussion in 'Zwanger worden' started by patrien, Aug 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

ik was laatst op een belgische site en daar hadden ze ook een calcultor.
    ik dacht laat ik die eens invullen.
    nou vroegen ze de eerste dag van je laatste menstuatie, ik invullen.
    toen hoelang je cycles was, ik ook invullen.
    en toen hoeveel dagen er tussen je ovulatie en menstruatie zaten, en ik..... :(: :(: :(:
    ik dacht dat dit altijd 14 dagen was, misschien wel 13 of 15 maar op die site kon je van 10 tot 20 dagen invullen.

raar...... of waar???

2. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ligt idd tussen 11 en 16 dagen geloof ik. Bij iedereen anders maar het gemiddelde is 14.

3. patrien

patrien Niet meer actief

zou dit dan ook zo kunnen zijn dat sommige mensen al vroeg posi testen en andere later

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    klopt over het algemeen wel als jij een vroege eisprong hebt, en 16 dgn later je nod is, zou je al eerder kunnen testen, iemand die pas zijn eisprong heeft 11 dgn voor zijn of haar nod zal over het algemeen later positief testen

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Toontje dat kan best kloppen. Uit het temperaturen is gebleken dat ik 8 dagen na mn eisprong ongesteld word.

6. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik werd vorige maand 12 dagen na mijn eisprong ongesteld.. (ook door tempen achter gekomen)

7. patrien

patrien Niet meer actief

zakt die dan je temp of stijgt hij dan... hoe zie je dat aan tempen (doe ik namelijk ook)

8. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Je temp zakt als je ongi wordt, maar bij de één is dat er voor en de ander pas tijdens...

9. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland

Zoals je kunt zien op mijn kaartje stijgt NA de eisprong je temperatuur (de rode lijn geeft aan dat ik op dag 16 mijn eisprong heb gehad).

Ik werd deze maand helaas ongesteld en daarom zakte mijn temp op dag 11 na mijn eisprong, wat aangeeft (meestal) dat de ongie eraan zit te komen. Er zijn ook meiden die pas op de dag van hun ongi of zelfs een dag erna een temp daling zien.

Het is dus een goed teken als je na ongeveer 15, 16 dagen na je eisprong nog steeds een hoge temp hebt en nog niet ongi bent. Als je nog vragen hebt mag je me altijd een pbtje sturen! ;)

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Je temp stijgt ongeveer een halve graad als je je eisprong hebt GEHAD. Hij daalt weer als je ongesteld word.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Je kunt er vanuit gaan dat je zwanger bent als je 18 dagen na je eisprong een hoge temperatuur hebt

Share This Page