Hoi! Hmmm, Kyra, dan had ik dat dus helemaal niet hoeven doen, want ik 'm in een winkel gekocht en hij is dus niet van iemand anders geweest Nouja, ik hoop dat ' ie nu evengoed nog z'n werk kan doen! Waarschijnlijk begin ik aankomend weekend met dragen (dan is m'n nod) dus we wachten het af!!! En als het dan weer volle maan is (weet iemand toevallig wanneer dat is?) dan leg ik 'm buiten voor het opladen.
wanneer kan ik hem dan om doen liefs kyra moet het trouwens nog wel halen even kijken of hier een winkel in de buurt zit
ik heb vandaag ook een maansteen gekocht. ik ga hem nu goed dragen. ben ook begonnen aan de monninkspeper. blijkt goed te helpen voor een regelmatige cyclus. ben nu net 1 maand gestopt met de pil en moest eigenlijk zondag ongi worden. we hebben de afgelopen maand flink geklust maar had zaterdag een negetieve test. word het nu een beetje zat of ik wil de zien op een positieve test....
Hoi! Nou m'n banner zegt genoeg, vandaag ongesteld geworden. Maansteen draag ik dus vanaf nu bij me. Er zit geen kettinkje of oogje aan dus ik heb 'm in m'n bh gestopt. Ik moet alleen nog even zien of dat wel lekker zit en of ik 'm niet verlies!! Nu maar hopen dat het deze ronde raak gaat zijn!!
Hoe dan ook, ik heb een maansteen omgedaan toen we ervoor gingen. De eerste maand bleek ik een periode van 36 dagen te hebben en hadden we dus 'misgeklust', maar daarna wel meteen de tweede ronde raak !!! Heb nu rode jaspis om tegen de misselijkheid. Heb nog niet boven de pot gehangen hihi