Dag dames, ook ik heb een maansteen, ik heb hem aan de geluksarmband van Pink Ribbon gehangen, daar hangen meerdere bedeltjes aan, dus ik dacht; dan valt het niet zo op. Ik draag hem vanaf augustus (toen nog aan een ketting, tot oktober) maar tot nu toe nog zonder succes... ik wil wel gaan kijken voor andere maansteenbedels/armbanden. Die van pandora zou ook goed zijn, ik zal eens gaan rondneuzen.
hey ik geloof er zeker in, want bij ons eerste dochtertje had ik ook zo'n steen en twee dagen voordat ik testte merkte ik dat er een barstje in was gekomen en ik testte positief! ik heb er nu weer 1 aangekocht en draag hem bu steeds en elke avond kijk ik of er iets aan veranderd is!
Ik pendel al een tijdje, en sinds deze maand zit er ineens een knoop in het hangertje, en een scheurtje in de steen... ik krijg de knoop er met geen mogelijkheid uit! Ik draag mijn pendel dagelijks mee overigens
Hoi moi78, Men zegt als je een knoop in de ketting van de pendel hebt vaak het antwwoord op de vraag zelf al weet. Rozalie
Hoi Nooky, Ik zelf heb een steen die is meer geel dan wit.en gisteren heb ik er een gekregen van een goede vriendin van me, die is wit met een paar zwarte vlekken voor aan een ketting.
ik geloof er wel beetje in vorige maand had ik er 1 maar die ging vlak voor me ongie kapot...was overtijd en had postieve zwangerschapstest..maar heb dus waarschjnlijk vmk gehad...nu weer besteld binnen 2dagen in huis en nu weer non stop om..
das niet leuk een vmk.duim voor je dat het nu wel blijft plakken. ik geloof er ook wel in.sins ik hem draag, nu een maand, ben ik weer eens 1 week in plaats van 3 weken ongi geweest sins dikke 2 jaar 1/2. dus ik geloof er wel in.
Ik ga ook een maansteen kopen. Helaas hebben we hier alleen de Tuinen in de buurt dus zal we duurder zijn maar ik wil de steen zelf voelen Hopelijk gaat het werken!
Ik was de mijne van de week kwijt, maar helaas, geen posi test. Nu dus weer een nieuwe om. Ben benieuwd!
Hier vandaag de maansteen in mijn bh gaan dragen...ben heel benieuwd. Kan het kwaad als je er een klein gaatje in boort om 'm aan een ketting te hangen?? Dat lijkt me eerlijk gezegd handiger.. Weet iemand dit toevallig? Alvast bedankt
*BREEKT IN* http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/88027-maansteen.html Misschien leuk om eens door te lezen......... *BREEKT WEER UIT!*
Hi meiden, net heel verhaal getypt druk ik op het verkeerde knopje :s hahaha dus nog maar een keer ik heb vorige week zaterdag een maansteen gekocht. Klopt het dat er verschillende kleuren bestaan? We zijn nu zo'n 14 maanden bezig om van ons eerste kindje zwanger te raken en ben nu zo ver dat ik ook dit wel wil proberen. heb de steen eerst gereinigd en daarna 2 dagen in het maanlicht gelegd. Nu draag ik het aan een ketting om mijn nek. Ben benieuwd of ik volgende maand kan zeggen dat we zwanger zijn. Heb een korte cyclus en mag klussen rond de kerstdagen fijne avond! Groet, Lisa
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wilde even mijn ervaring delen. Ik heb vorig jaar 3 maanden een maansteen gedragen. Op een ochtend eind oktober brak hij af. Ik toch nieuwsgierig wat er zou gebeuren want ik zat voor mijn menstruatie en jawel hoor ik werd ongesteld.... Dus ik dacht: Nou ja onzin dus. Maar na deze menstruatie ben ik gelijk zwanger geraakt en teste ik een maand later positief. Ik weet dus niet of het werkt, ze zeggen dat hij af valt wanneer je hem niet meer nodig hebt nu ja dat klopte dus wel.
ik heb positef getest maand geleden toen verloor ik men armband werd ik weer ongie deze maand nieuwe armband en nu weer zwanger en morgen eerste echo
Ik zat ook te ook te twijfelen om een maansteen te halen. Ik heb er eergister bij gestaan in de gezondheidswinkel, zal ik hem meenemen of toch niet? Uiteindelijk toch niet gedaan, ik draag nooit een ketting en er gaat me dan vast iemand naar vragen waarom ik hem draag. Maar nu ik dit lees en het forum van 2008, heb ik zoiets; ik ga morgen terug, ik verzin er wel wat op! Het is gewoon de moeite waard. Nog meer positieve verhalen?