Wat betrap ik mezelf toch op het bezig zijn met een zwangerschap!! Had vandaag een beurs gevoel in mijn buik, vooral met lopen.. Echt zo raar! Net toen ik van buiten kwam, voor de derde of vierde keer vandaag ineens steekjes in mijn buik rechtsonder, en af en toe scherpe steken in mijn vagina?? Dit heb ik nog nooit gehad! Iemand ervaring met die rare steekjes? Liefs.
steken aan de linker of rechterkant kan de eisprong/ of eirijping zijn. Dit was bij mij iig wel zo. Echt steken in mijn vagina heb ik nooit gehad. Groetjes!
Mijn ei heb ik de 16/17e al gehad, getest met ovulatietesten.. Dat is het in ieder geval niet.. Jij nog van harte gefeliciteerd met dat groeiende wondertje in je buik!!
whoei, misschien kan het de innestelling zijn! Sommigen schijnen dit ook te kunnen voelen! Spannend nog even dus! Dankjewel voor de felicitatie! hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik hoop het! Heb alleen gisteren een negatieve ovulatietest gehad.. Vandaag en de andere dagen waren ze allemaal positief.. Heel gek.. Ik duim voor een plakbeeb bij je!!
Hey Cristel, Ik heb het zelfde al een paar keer gehad. Kan echt pijnlijk zijn. Ik weet echter zelf ook niet precies wat het is. Ik denk nu dat het met de eisprong te maken heeft omdat ik voor de steken een positieve ovutest had. Heb nu voor het eerst de testen gedaan, dus wist ik zeker dat mijn eisprong eraan kwam. Ik had ook deze maand voor het eerst een dag of 2 een soort spierpijn bij mijn liezen. Tenzij ik het nog op een ander moment deze maand krijg, ga ik er dus maar vanuit dat het de eisprong is.
Hoi hoi! Mijn eispring heb ik 5 dagen geleden al gehad, aangetoont met ovutesten en gevoeld.. Ikhoop dat het tekenen van een innesteling kunnen zijn!! Hihi
ik had dit gisteren dus ook!!! doet echt erge pijn....ben op bed gaan liggen zon pijn!!!!! trekt helemaal door tot aan de onderkant van vagina bij mij in ieder geval......en als je dan kracht zet doet het ook erg pijn..nu voel ik het wel nog vooral met lopen....ik hoop dat het mijn ongi is door probeert te komen..want ik zit inmiddels op 51 dgn....
Heb ik idd ook dat het doortrekt!! Pijn is ook zowel links als rechts afwisselend, heel gek!! Jeetje dag 51?! Ook al een zwangerschapstest gedaan??
hoi christel steken in mijn vagina heb ik ook wel eens als je zit heb je het dan? ik wel.. voelt pijnlijk hoop dat het positief is voor jou .. bij mij zal het wel ontpillen zijn ben sinds eind oktober gestopt duss!! xx
Steken in mijn vagina komen eht zomaar, lopen, stilstaan of zitten, maakt bij mij geen verschil.. Hoop dat het voor iedereen raak mag zijn, en iedereen een leuk kerstcadeautje heeft!!!
ik had het precies in het midden!!! erg vervelend en wat het is????? ja ik heb al 4 testen ofzo gedaan...de 29e moet ik naar de ha...
Hallo. Bij mij zijn dit soort steken begonnen na mn curettage, tussen de eisprong en het ongesteld worden. En dan idd ook in mn buik en bij mn vagina. Maar helaas... geen teken van zwangerschap! Succes met het zwanger worden, is idd erg moeilijk om aan andere dingen te denken he.. zucht... Groetjes Pasjuh.
Mega moe.. Vermoeide rug( klinkt echt heel raar, snap ik hihi), savonds op bed brandend maagzuur.. En mijn buik vooral, borsten zijn niet meer gevoelig dan anders volgens mij.. Vandaag geen kip gegeten die viel niet erg lekker..