ze zijn wel hee snel met hun intake gesprek. Ik denk niet dat ze verwachten dat je alles al hebt. misschien dat ze tegen die tijd gewoon nog even snel langs
Ik had een telefonische intake, maar volgens mij doen ze dat maar zelden hoor kijken of je alles wel in huis hebt hoor! Das meer van vroeger
Nou dan hebben ze bij mij nog bar weinig te kijken hoop ook maar op een telefonische intake dan hehehe, heb trouwens nog niks gehoord van ze...
Bij mij vroegen ze of ik alles in huis had en ik zei ja. Toen zei ze: ook twee kruiken. Hmm... waarom dat speciaal vroeg ik me later af. Wij hebben trouwens niet afgesproken hoeveel uren per dag, dat beslissen ze na de bevalling...
Bij ons zijn ze afgelopen week geweest, ze komen ook kijken of je huis niet mega vervuild is, dat vertelde ze eerlijk. Maar ze had bij binnenkomst al gezien dat het in orde was, je wilt niet weten hoe vaak we in een vervuild huis komen en waarvan de ouders dan verwachten dat wij het poetsen. Kan ik me niet voorstellen, ik wil juist dat alles tip top in orde is. Maar ja. We hebben ook afgesproken hoeveel uur zorg ik krijg, voorlopig 44 uur, maar als ik bevallen ben, wordt het weer bekeken en halverwege de kraamweek nog een keer, als iets niet lukt of zo dan kun je meer krijgen. Ik vond het een fijn gesprek werd me het een en ander duidelijk, was een lieve eerlijke vrouw en daar houden wij van, lekker recht voor zijn raap geen flauwekul. liefs fredje