Ik ben net naar breda geweest. Heb een winkel gevonden Heet chi Reigerstraat 3 in breda. Hij was helaas dicht. Nu een maansteen bij de tuinen gekocht. Gaven ze best wel goed uitleg over vond ik zelf.
Oh fijn, eindelijk een winkel in de buurt! Op de site staat overigens dat ze wel gewoon open hoorden te zijn? Of was je er voor 10 uur?
Ik heb hier nog wel een maansteen met koordje liggen. Een licht gepolijste geboorde maansteen. Heb er zelf 2 al, en heb deze "over" wie kan ik er blij mee maken?
Er hing een brief op de deur dat ze pas om 12:30 open gingen. en morgen om 14:00. En ik was er al eerder.
Ik had er gister ochtend een maan steen gekocht en op mn lijf gehangen. Maar voelde me er zo naar bij.. dat ik hem heb weg gegooid....
wat voelde je dan? Ik voelde de eerste dag een beetje een drukkend punt op de plek waar dat de steen hing, maar nu voel ik niet meer dat ik hem om heb...
Tanja; heb je wel eerst gevoeld welke steen bij je paste? En heb je hem eerst wel schoongemaakt? Hij gaat natuurlijk door vele handen.
Ik heb hem via de post ontvangen omdat hier nergens zo'n winkeltej te vinden is... maar ik heb hem indd wel eerst schoongemaakt, maar dat voelen heb ik dus ook niet gedaan, maar daar heb ik geen "last" van tot nu toe... misschien indd dat ze dat niet gedana heeft?
Ik heb vanavond heel Roosendaal afgezocht naar Maansteen.. Ben bij de Tuinen geweest, bij zo'n zeepwinkeltje, bij een alternatieve drogist, bij een ander cadeauwinkeltje, maar nergens Alleen bij die alternatieve drogist hadden ze nog 1 ketting met maansteen, maar die zat in zo'n 'toeristenverpakking'. Kon je niet voelen, zat al helemaal ingepakt, en kostte 10 euro, vond ik best prijzig nog.. Toch maar kijken of ik binnenkort een keer naar Breda kan dan, en anders toch maar via internet..
Meiden nog even een vraagje 17 mei om 13.15 (ong) is er volle maan... Dan moet ik hem dus de nacht van 16/17 mei in het maanlicht leggen. Moet dat echt letterlijk in het licht?? Of is voor het raam alleen al voldoende? ik heb dr echt geen verstand van
ik zat er ook al over te twijfelen. Ik heb hem nu iedere nacht in het raamkozijn liggen want de maan schijnt precies onze kamer in zeg maar. Je kunt hem dus iedere nacht tot en met woensdagmiddag neerleggen. Ik weet ook niet of het nodig is om hem echt buiten te leggen hoor.. het raam filtert volgens mij toch niets.. of zou dubbelglas maanstraling tegenhouden? Misschien dat iemand het antwoord wel weet..
Hey dames, iemand al goed nieuws na het dragen van de maansteen? Ik had er dus 2 gekocht en draag ze beide aan een kant. Heb nu 15 follikels (eiblaasjes) voor de ICSI!!! De vorige poging waren het er maar 8!! (waarvan 5 groot genoeg om aangeprikt te worden) Het is dus nu verdubbeld! Weet niet of de maanstenen er iets mee te maken hebben, maar ben er wel dolgelukkig mee! Laten jullie wel even weten of jullie zwanger zijn etc?
dat is een mooi nieuwtje! Hopelijk komt er ook (snel) iets nog mooiers uit! DUimen draaien voor ons allemaal **hier nu ergens 10dpo ofzo, dus nog geen neiuws, maar ik ben niet zwanger want merk NIKS!**
dat zegt natuurlijk niks! sommigen voelen idd niks en zijn toch zwanger. Ik heb iedere maand (toen ik nog niet wist dat ik niet op een natuurlijke manier zwanger kon worden) zwangerschapssymptomen; misselijk, steekjes, noem het hele ratteplan maar op.. ik geloof er niet meer in.. volgens mij voelt het gewoon hetzelfde! Ik hoop voor je bbijtje dat je ons over een paar dagen goed nieuws kunt melden!! Ik duim ook voor iedereen hier!
Laten we het hopen ik moet wel zeggen dat me maansteen al een keer af gevallen was, maar dat was al voordat hij geladen was, dus lijkt me geen teken whahha